منوی دسته بندی

بازار فروش یخچال صنعتی سوپر مارکت

یخچال صنعتی سوپر مارکت جهت جلوگیری از فساد مواد غذایی و به نمایش گذاشتن اجناس، در سوپر مارکت ها و هایپر مارکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. این یخچال ها در شکل ها و اندازه های مختلف ساخته می شوند و کاربرد های متفاوتی دارند.

بازار فروش یخچال صنعتی سوپر مارکت

معرفی ابعاد انواع یخچال صنعتی

معرفی ابعاد انواع یخچال صنعتی یخچال های صنعتی از تجهیزات اساسی در هر فروشگاه به شمار می رود که می توان آن را در سایزها و اندازه های متفاوت یافت. بنابراین متقاضیان باید یخچال مورد نظر خود را متناسب با مکان مورد استفاده، انتخاب کنند.
طبقات آن ها معمولا شیشه ای هستند و درب ها از شیشه های سکوریت ساخته می شوند. برخی از آن ها تاجدار و برخی ساده هستند که نوع ساده، مناسب برای محل های با سقف کوتاه می باشد.

یخچال ها در سایز های کوچکتر برای محل های کوچکتر، مثل کافی شاپ ها مناسب هستند و در فروشگاه های بزرگتر یا هایپر مارکت ها از انواع بزرگتر استفاده می شود. یخچال با پرده هوا یکی از انواع بزرگ آن محسوب می شود. این یخچال ها با گنجایش زیاد، بدون درب هستند و با ایجاد پرده هوای خنک، علاوه بر نگهداری مواد غذایی، موجب سهولت استفاده مشتریان هم می شوند.

یکی دیگر از مدل های یخچال های صنعتی مدل جزیره ای است. این مدل نسبت به دیگر یخچال ها دارای گنجایش بیشتری ست و برای نگهداری مواد پروتئینی و فرآورده های گوشتی، مثل سوسیس و کالباس مناسب اند. .از دیگر انواع یخچال ها می توان، از یخچال های قنادی، کبابی و نوشیدنی نیز نام برد که بنا به مکان مورد استفاده در سایزهای مختلف تولید می شوند.
میزان برودت هم در این یخچال ها متناسب با موارد استفاده، متفاوت است؛ به عنوان مثال، برودت یخچال های داروسازی از یخچال های رستورانی کمتر است.

فروشگاه های عرضه یخچال صنعتی، علاوه بر ارائه انواع مختلف آن، امکان سفارش محصول در ابعاد دلخواه و متناسب با فضای موجود را هم برای مشتریان خود فراهم کرده اند.

عرضه مستقیم یخچال صنعتی سوپر مارکت

عرضه مستقیم یخچال صنعتی سوپر مارکت تولید و فروش یخچال صنعتی بطور گسترده انجام می شود. تولیدکنندگان با عرضه مستقیم محصولات خود با کیفیت بالا، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش در خدمت مشتریان خود هستند.

در ساخت بدنه یخچال های تجاری از استیل یا گالوانیزه استفاده می کنند. که نوع استیل آن مقاومت بیشتری دارد و از قیمت بالاتری نیز برخوردار است اما استفاده از ورق های گالوانیزه علاوه بر قیمت پایین تر، امکان ایجاد رنگ بندی، به دلخواه مشتری، را ایجاد می کند. در خرید یخچال های صنعتی علاوه بر جنس بدنه، به موتور یخچال هم باید توجه شود. موتور یا همان کمپرسور یخچال ها، ۲ نوع پیستونی و خطی هستند. کمپرسورهای پیستونی کیفیت پایین تری دارند و سر و صدای زیادی ایجاد می کنند اما کمپرسورهای خطی بی صدا بوده و کیفیت بهتری دارند. در یخچال های ارزانتر از موتور های پیستونی استفاده می شود.
گرید مصرف انرژی هم یکی از نکات مورد توجه در ساخت وسایل برقی است. گرید های A ، ایده آل ترین حالت هستند که کاهش مصرف انرژی و در نتیجه، کاهش در هزینه را به دنبال خواهند داشت.

تولیدکنندگان داخلی با استفاده از بهترین متریال، محصولات خود را عرضه می کنند. آن ها با راه اندازی سایت های فروش مستقیم و بی واسطه، امکان مشاهده انواع محصول را برای متقاضیان فراهم نموده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonواحد فروش