منوی دسته بندی

سفارش یخچال قصابی لاشه خور

یخچال قصابی لاشه خور

 

سفارش یخچال قصابی لاشه خور، متناسب با فضای فروشگاه و یا مغازه فروش گوشت پذیرفته می شود. سفارشات، با استفاده از استیل نگیر و کمپرسور آلمانی با قدرت ۴/۳، متناسب با اندازه یخچال با استحکام بالا و گارانتی محصول پذیرفته می شود. ساخت یخچال قصابی، با کمترین سود در قیمتی بی نظیر از طریق تولید کننده انواع یخچال صنعتی، برای سایر شهر ها با ارسالی سریع انجام می شود.

دمای مناسب برای نگهداری گوشت گرم و مانع از فاسد شدن و خشک شدن گوشت برای فروش، برای صاحبان این مشاغل از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. ساخت یخچال قصابی، به علت میزان فشار و سنگینی وزن لاشه گوشت، باید با مقاومت بالایی انجام شود. برای آشنایی با محصولات انواع یخچال قصابی، می توانید تا پایان این مطالب همراه ما باشید.

 

یخچال قصابی لاشه خور

مدل های مختلف یخچال قصابی لاشه خور

یخچال قصابی لاشه خور، با مدل های متنوعی که در طراحی های شکیل دارد، به فروشگاه شما نمایی زیبا می بخشد. تنوع در اندازه یخچال گوشت قصابی، موجب شده است تا مشتری با خیالی آسوده دکوراسیون مغازه خود را طراحی نماید. یک مغازه کوچک با متراژ کم، نیز می تواند بهترین انتخاب را داشته باشد.

برای این که خریدی بدون ضرر و پشیمانی داشته باشید، باید آگاهانه اقدام به خرید یخچال قصابی نمایید.

  • یخچال قصابی لاشه خور تمام شیشه
  • یخچال قصابی دو درب
  • یخچال قصابی ۳ درب
  • یخچال قصابی انباری دار با قسمت آویز گوشت کامل

این یخچال علاوه بر قسمت آویز دارای دو کابین، در نمونه ای دیگر دارای ۳ کابین برای نگهداری مواد غذایی پروتئینی می باشد که مشتری می تواند مواد غذایی اضافه را در آن جای دهد. در یخچال ویترینی قصابی، با نمایش زیبای گوشت، به جذب مشتری بیشتر کمک شایانی می شود.

 

یخچال قصابی لاشه خور

قیمت یخچال قصابی لاشه خور

یخچال ویترینی قصابی در کارخانه، با استفاده از قطعات با کیفیت های مختلف دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشد که در قیمت و گارانتی محصول تاثیر می گذارد. مسلما هرچه این میزان سرمایه گذاری بیشتر باشد، یخچال قصابی لاشه خور با کیفیت‌تری تهیه می نماییم.
موتور اصل برند آلمان، استیل نگیر در جداره خارجی، جنس شیشه در درب، تعداد لوله های داخل رادیات، نوع تزریق عایق فوم در میزان گارانتی و طول عمر یخچال قصابی تاثیر گذار می باشد.

البته قیمت یخچال، برای پروتئینی در انواع برند های مختلف مانند؛ یخچال صنعتی الکترواستیل، یخچال ایستاده خارجی، سایدون و زاگرس دارای تفاوت هایی می باشند. استفاده از کمپرسور مناسب در یخچال ویترینی کم مصرف، در هزینه انرژی برای مشتری بسیار حائز اهمیت می باشد.
البته بیشتر مشتریان، به دنبال یخچال قصابی ارزان از طریق سایت هایی همچون یخچال قصابی دیوار می باشند. بنابراین این ارزانی قطعا با کیفیت محصول هماهنگ می باشد.

پس بهتر است برای خرید انواع یخچال ایستاده و یخچال خوابیده، به نمایندگی و یا فروشگاه های معتبر یخچال صنعتی مراجعه نمایید. از این رو با پرداخت هزینه های سنگین برای قیمت یخچال قصابی دچار خسران و ضرر نشوید. شرکت فریزان ،می توانند شما را در این امر مهم یاری نمایند. یخچال قصابی لاشه خور، در اندازه و تنوع طرح در شکل های زیبا و چشمگیری برای جذب مشتری در بازار به فروش می رسد.

این تنوع، به مشتری این اجازه را می دهد تا با دست باز انتخابی بهتر داشته باشد. همچنین متناسب با میزان سرمایه گذاری برای یخچال گوشت قصابی و فضای مغازه خود، یخچال قصابی لاشه خور را سفارش بدهند.

 

یخچال قصابی لاشه خور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش