منوی دسته بندی

فروش یخچال ایستاده ۲ متری مرغوب

یخچال ایستاده ۲ متری

 

یخچال ایستاده ۲ متریفروش یخچال ایستاده ۲ متری مرغوب با مقاومت بالا و موتور با کیفیت و درجه یک با قیمت مناسب به صورت عمده و تکی به روش های گوناگون قابل خرید برای تمامی متقاضیان در سراسر کشور می باشد.
برای مطلع شدن از قیمت و اطلاعات کامل یخچال ایستاده دو متری بهتر است به سایت های اینترنتی فروش و تولید نواع یخچال صنعتی سر بزنید تا اطلاعات مناسب و کاملی را برای خرید یخچال ایستاده دو متری داشته باشید و همچنین خرید مطمئن و مناسبی را تجربه کنید.
امروزه یخچال ایستاده دو متری در مکان های بسیار مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد، موتور یخچال ایستاده دو متری سه کاپ دانفوس با قدرت سه چهارم می باشد که دارای مرغوبیت و کیفیت بالایی می باشد.
شیشه های دو جداره نشکن در ساخت یخچال ایستاده ۲ متری و انواع یخچل صنعتی موجب می شود که از تمامی ضربه ها و آسیب ها به یخچال جلوگیری شود.
متقاضیان این محصول برای خریدی ارزان قیمت و مناسب می توانند این محصول را به صورت حضوری از درب کارخانه تهیه کنند و یا می توانند با مراجعه به سایت شرکت های انترنتی معتبر محصول را با قیمت ارزان تری از بازار فروش یخچال صنعتی به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه کنند.
فروش تکی یخچال ایستاده دو متری به قیمت عمده ارزان بر اساس کیفیت و مرغوبیت محصول، مواد اولیه و برند تولید کننده و… تعیین و در بازار عرضه می شود.
براغی اطلاع از مشخصات کامل یخچال ایستاده ۲ متری در این متن با ما همراه باشید…

 

مشخصات یخچال ایستاده ۲ متری موغوب

یخچال ایستاده ۲ متری

یخچال ایستاده دو متری مرغوب و با کیفیت دارای نورپردازیLED  می باشد و جنس بدنه یخچال ایستاده دو متری ورق رنگی گالوانیزه می باشد و رنگ ورق طبق نظر خریدار قابل تنظیم و سفارشی می باشد.
این محصول گزینه ی بسیار مناسبی برای نوشیدنی، آبمیوه فروشی ها، لبنیات و پروتئین و همچنین فروشگاه های زنجیره ای می باشد.
این محصول در سه درب و شش درب مگنتی تولید می شود و همچنین این یخچال  دارای عایق بندی با تزریق فوم پلی یورتان می باشد.
یخچال ایستاده دو متری تولید شده در شرکت فریزان با کیفیت درجه یک و قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد،
این محصول دارای طرح های بسیار زیادی می باشد و خریداران می توانند طرح مورد نظر خود را با توجه به سلیقه و محل کار خود سفارش دهند.
خریداران گرامی می توانند برای ثبت سفارش یخچال ایستاده ۲ متری با کارشناسان قسمت فروش شرکت فریزان رتباط بگیرند و تمامی اطلاعات یخچال ایستاده ویترینی مطلع شوند.
امروزه خریدارانی که امکان حضور به بازار فروش انواع یخچال صنعتی در تهران  را ندارند، می توانند در کم ترین زمان با مراجعه به سایت های اینترنتی معتبر با مناسب ترین قیمت ها محصول مورد نظر خود را به صورت تکی و عمده تهیه کنند.

 

بازار فروش یخچال ایستاده دو متری

یخچال ایستاده ۲ متری

بازار فروش یخچال ایستاده دو متری در تمامی نقاط کشور وجود دارد اما تولید کنندگان اصلی این محصولات در شهر تهران و کرج در حال فعالیت می باشند.
شما می توانید این محصول را از نمایندگی های موجود در شهر خود و یا از به صورت اینترنتی و آنلاین از تولید کننده تهیه کنید که دارای قیمت ارزان تری برای خریدار می باشد.
نمایندگی های فروش انواع یخچال صنعتی در سراسر کشور وجود دارند، این مراکز یخچال های صنعتی را با قیمت های مناسب در اختیار خریداران قرار می دهند.
کشور ایران دارای تولید کنندگان بسیاری در عرصه تولید انواع یخچال صنعتی می باشد که بسیاری از این تولید کنندگان معتبر و با اطمینان می باشند.
این تولید کنندگان با بر طرف کردن ایرد ها و مشکلات در تولید انواع این محصولات در حال حاضر یخچال صنعتی هایی با کیفیت بسیار خوب و درجه یک را به خریداران عرضه می کنند.
در حوزه ی تولید انواع یخچال صنعتی تولید کنندگان و برند های بسیاری در حال فعالیت می باشند که هر یک از این تولید کنندگان دارای کیفیت های گوناگون و قیمت های مختلفی می باشند.
یخچال ایستاده ۲ متری به دلیل ویترینی بودن و استفاده از شیشه در دو طرف محصول، قدرت موتور بسیار خوب و بالایی را برای خنک  نگه داشتن محیط یخچال نیاز دارد.
طرح و زیبایی محصول تاثیر بسیار زیادی را در جلوه و دکوراسیون فروشگاه شما دارد ، این محصولات در طرح های شکیل و مدرن در برند های متفاوتی تولید می شود.

 

قیمت یخچال ایستاده تک درب در کرمانشاه

یخچال ایستاده ۲ متری

قیمت یخچال ایستاده تک درب در درجه کیفیت های مختلف دارای تفاوت هایی می باشد رنج قیمت در این محصول موجب شده تا مشتریان بتوانند با توجه به سرمایه در اختیار بهترین را انتخاب کنند و محدودیتی در این باره نداشته باشند.

 

 

نام موتور

 

قیمت

 

مدت گارانتی

 

یخچال ایستاده تک درب با موتور
امبراکو 

 

۷۴۰۰۰۰۰ تومان

 

۱۸ ماهه

 

یخچال ایستاده ۶۰ سانتی با موتور
سابکول

 

۷۲۰۰۰۰۰ تومان

 

۱۸ ماهه

البته شرکت فریزان تولید کننده نمونه های باکیفیت تری نیز از یخچال ایستاده تک درب در کشور می باشد که با توجه به درخواست مشتری ارائه می شود.
ارسال یخچال ایستاده تک درب در عرض های مختلف از ۳۶ سانت تا ۸۰ سانت با بدنه های رنگی متنوع به سایر شهر ها از جمله کرمانشاه انجام می شود.

قیمت یخچال ایستاده ۴ درب در تهران

یخچال ایستاده ۲ متری

قیمت یخچال ایستاده ۴ درب را از شرکت فریزان بخواهید چرا که شما با ارتباط مستقیم با تولید کننده این محصول می توانید هزینه کمتری را برای یخچال ویترینی خود بپردازید.
یخچال ایستاده ۴ درب در مدل های:

  • یخچال ایستاده ۴ درب ویترینی
  • یخچال ایستاده ۴ درب انباری دار
  • یخچال ایستاده ۴ درب لاشه خور
  • یخچال ایستاده ۴ درب برای سوپرمارکت
  • یخچال ایستاده ۴ درب نوفراست
  • یخچال ایستاده ۴ درب تمام استیل
  • یخچال ایستاده ۴ درب تمام گالوانیزه
  • یخچال ایستاده ۴ درب گالوانیزه، استیل
  • یخچال ایستاده ۴ درب رادیاتی
  • یخچال ایستاده ۴ درب با موتور امبراکو
  • یخچال ایستاده ۴ درب با موتور سکاپ دانفوس

می باشد که قیمت این محصولات با یکدیگر متغییر می باشد.
قیمت این محصول از ۲۰ میلیون تومان شروع می شود و تا ۳۲ میلیون تومان دارای رنج قیمت می باشد.

یخچال ایستاده ۲ متری

صادرات ارزان قیمت یخچال ایستاده ۶۰ سانتی

یخچال ایستاده ۲ متری

صادرات یخچال ایستاده ۶۰ سانتی در ارزان ترین قیمت و دارای کیفیت که دارای ضمانت نامه کتبی باشد و خریدار بتواند با اطمینان سال ها از آن استفاده کند انجام می شود.
صاردات یخچال ایستاده ۶۰ سانتی امروزه به کشورهای افغانستان و عراق در حجم بالایی در سال انجام می شود که موجب ارز آوری بالایی برای کشور می شود.
برای خرید انواع یخچال ایستاده نوشابه به قیمت کارخانه با واحد فروش شرکت فریزان تماس برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonواحد فروش