منوی دسته بندی

قیمت خرید یخچال ایستاده فروشگاهی با تخفیف ویژه

قیمت خرید یخچال ایستاده فروشگاهی در بازار متاثر از فاکتورهای مختلفی است که هر کدام از این عوامل به دلایل مختلف اقتصادی بر قیمت نهایی یخچال های فروشگاهی تاثیر دارد.
آیا می دانید فروشنده انواع یخچال فروشگاهی در بازار چه کسانی هستند؟
آیا از نحوه فروش مدل های مختلف در ابعاد بزرگ و متراژ بالا به سایر شهر های ایران اطلاع دارید؟
آیا می دانید سریع ترین راه خرید انواع یخچال صنعتی به چه صورت است؟
آیا میدانید صادرات یخچال فروشگاهی در چه مدل هایی و با چه کیفیت و و چه قیمتی انجام می شود؟

برای رسیدن به پاسخ این سوالات می توانید با ما همراه باشید.

یخچال ایستاده فروشگاهی

فروشنده انواع یخچال ایستاده فروشگاهی در ایران

یخچال ایستاده فروشگاهی از نمونه یخچال های ویترینی صنعتی است که درجه سرمای بالایی برخوردار است.
از این مدل یخچال فروشگاهی در بسیاری از فروشگاه های بزرگ که امروزه در تعداد زیادی در سطح شهر دایر است مورد استفاده قرار می گیرد.
نمایش مواد غذایی روزانه با نمایی واضح و با سرمایی مناسب که موجب حفظ سلامت و تازگی آن می شود یکی از مهم ترین مزیت های انواع یخچال ایستاده فروشگاهی می باشد.
البته این مدل یخچال های صنعتی در:

  • طرح
  • ابعاد
  • کیفیت

دارای تنوع بالایی می باشند.

یخچال ایستاده فروشگاهی
از جمله مدل های موجود در بازار که شما نیز نمونه های مختلف آن را در رنگ بندی و طرح های مختلف مشاهده کرده اید
می توان به یخچال ایستاده فروشگاهی بدون درب و یا یخچال پرده هوا نام برد.

  • دمای مناسب در تمام فضای یخچال و طبقات ان
  • قابل دسترسی به مواد غذایی درزمانی کوتاه و بدون نیاز به باز و بسته کرده درب
  • نمایش خوب مواد غذای
  • قابل لمس بودن مواد غذایی برای مشتری و ایجاد حس رضایت و جذب مشتری بیشتر

فروشنده انواع یخچال فروشگاهی در مدل های بدون درب و درب دار محصولات خود را به دو صورت عمده و تکی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

 

ارائه کننده انواع یخچال فروشگاهی بزرگ و مرغوب

معمولا یخچال ایستاده فروشگاهی با توجه به این که برای فروشگاه خریداری می شود و با توجه به میزان حجم مواد غذایی ، در ابعاد هایی بزرگ و چندین متری ساخته می شود.
امروزه کارخانه داران محصولات خود را با فروش مستقیم از طریق نمایندگی به مشتریان این امکان را برای همه فراهم کرده اند تا بتوانند محصولی ارزان تر تهیه کنند و در صورت بروز مشکل خیلی آسان با تولید کننده در ارتباط باشند و مشکل را رفع کنند.

یخچال ایستاده فروشگاهی

نحوه فروش انواع یخچال ویترینی به تمام شهر های ایران

روش های مختلفی وجود دارد که خریدار را به محصول مورد نظر برساند امروزه با رایج شدن و کربردی شدن اینترنت در تمام کارهای روزمره اغلب افراد جامعه سعی می کننده تا کالاهای مورد نیاز خود را از طریق بستر اینترنت خریداری کنند.

فروش اینترنتی دارای مزایای زیادی است که موجب کم شدن هزینه های رفت و آمد و امکان برخورداری از تنوع بالای مدل و طرح را برای مشتری فراهم می کند.
شرکت فریزان قسمت فروش انواع یخچال ایستاده فروشگاهی و انواع یخچال و فریزر صنعتی است که با ارتباط مستقیم با خود تولید کننده مشتری می تواند مدل مذکور را سفارشی و با سلیقه خود بسازد.
بدین صورت افراد می توانند به سادگی و با یک تلفن به مراکز فروش این محصول دست یابند.

صادرات مناسب قیمت یخچال ایستاده تک درب پپسی

امروزه کشورهای مختلفی هستند که انواع یخچال ویترینی خود را از بازار ایران خریداری می کنند و صاردات این امر موجب ارزآوری و رشد اقتصادی بیشتری برای کشورمان می شود.
خرید عمده یخچال ایستاده تک درب با طرح های مختلفی مانند پپسی، کوکاکولا و یخچال ایستاده فروشگاهی با قیمتی ارزان تر موجب شده تا تاجران فعال در این عرصه به دنبال تولید کننده ای معتبر باشند.
تا بتواند این محصولات را در زمان مقرر با تعداد خواسته شده با قیمتی مناسب تحویل دهد.

یخچال ایستاده فروشگاهی

این محصول یکی از یخچال هایی است که در میان تمامی یخچال های صنعتی دیگر بسیار محبوب تر است این کالا به دلیل فضای کی که اشغال می نماید بسیار پر مخاطب بوده است، در یخچال ایستاده عرض ۶۰ سانت می توان حداکثر ۵۰۰ و یا ۶۰۰ بطری جای داد.{ البته اندازه بطری ها متفاوت هستند}

 

شرکت های واردات و فروش یخچال صنعتی در تهران

 

شرکت های زیادی هستند که در زمینه واردات قطعات اولیه و مورد نیاز در ساخت یخچال صنعتی فعالیت می کنند به عنوان نمونه کمپرسور یکی از مهم ترین قطعه در بکار اندازی انواع یخچال صنعتی است که در برند های مختلفی تولید و وارد کشور می شود که مسلما درجه کیفیت آن با قیمت دارای رابطه ای تنگاتنگ می باشد.
سکاپ دانفوس، موتور فرانسوی و امبراکو برزیلی یکی از بهترین کمپرسور های موجود در بازار ایران هستند که بالاترین قیمت را نیز به خود اختصاص می دهند.

موتور سابکول و هایتک نیز ازموارد کم مصرف می باشد که در یخچال ایستاده های تک درب کاربرد دارد.
با توجه به وارداتی بودن این قطعه، قیمت یخچال صنعتی با توجه به نوسانات بازار ارز دائم در دست تغییر می باشد و قیمت ها گاها روزانه تغییر می کند.یخچال ایستاده فروشگاهی

خرید فوری انواع یخچال ویترینی کم مصرف

با توجه به سرعت خرید و فروش و عجله مشتریان برای رسیدن به محصول گزینه خرید اینترنتی برای دست یابی به یخچال ویترینی کم مصرف و با کیفیت بهترین می باشد.
در این شیوه افراد می توانند انواع یخچال ایستاده فروشگاهی و انواع یخچال ویترینی صنعتی را درب محل کار دریافت کنند.
این شیوه که امرزوه بسیار راه گشا و کاربردی می باشد با مراجعه به سایت های معتبر و تولید کننده امکان پذیر می باشد.
که با مشاوره ای رایگان با مدیران فروش می توانید از راهنمایی این بخش برای انتخاب یخچال صنعتی مناسب با صنف خود بهرمند شوید.
یخچال صنعتی با مزیت کم مصرف بودن، برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که در کم کردن هزینه های و سود آوری بیشتر در کسب و کار بسیار حائز اهمیت می باشد.
با توجه به کارایی یخچال صنعتی و کار بالای موتور اغلب هزینه های انرزی بالا می بشد اما با نصب موتوری با قدرت که توانایی ایجاد سرمای مناسب با نوع مواد غذایی ، ابعاد ، آب و هوای شهر تولید کننده سعی می کند بهترین را بر روی یخچال نصب کند.

یخچال ایستاده فروشگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش