منوی دسته بندی

قیمت یخچال ایستاده دو متری برای سوپرمارکت

یخچال ایستاده دو متری

 

یخچال ایستاده دو متری

قیمت یخچال ایستاده دو متری برای سوپرمارکت بستگی به عوامل زیادی چون  کیفیت، جنس موتور و ابعاد و سایز یخچال بستگی دارد، هر چه  ابعاد یخچال ایستاده بزرگ تر و از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، قیمت آن بیشتر است.
امروزه اگر خرید  متقاضیان به صورت عمده باشد، علاوه بر اینکه قیمت این مراکز از بازار مناسب تر است و اگر خریدار به صورت تکی خرید کند از تخفیفات  خیلی خوبی بهره مند می شود.
این یخچال در کشور ایران به دست تولید گران ایرانی هم تولید می شود و در کیفیت های مختلف با قیمت های متفاوت به بازار های داخلی و خارجی تجارت می شود.

 

تامین کننده یخچال ایستاده دو متری در کشور

یخچال ایستاده دو متری

 

تامین کننده یخچال ایستاده دو متری در کشور بسیار زیاد وجود دارد که در همین حال در حال ساخت و سازاین یخچال ها و تمام  یخچال های صنعتی دیگر در تولیدی ها و کارخانه ها می باشند.
این محصول در تولیدی های مختلف  با سایز و ابعاد و کیفیت های متفاوت و با انواع قیمت ها  تولید می شود.
یخچال ایستاده دو متری یکمی از انواع مدل های یخچال ویترینی می باشد، که سرمای این یخچال از یخچال های خانگی بیشتر است ، کارخانه های زیادی هستن که این یخچال را به سراسر کشور عرضه می کنند.
فروشگاه هایی در سراسر کشور وجود دارند که یخچال ها را با قیمت های مناسب  و به تقاضیان عرضه می کنند.

عرضه فوری یخچال ایستاده دو متری

یخچال ایستاده دو متری
یخچال ایستاده دو متری مشتریان زیادی در بازار کشور ایران دارد و فروش این محصول بسیار بالاست، به همین دلیل تولید کننده ها با بر طرف کردن مشکلات این محصول با سعی و تلاش های روزمره شان ، یخچالی با، کیفیت بالا و با خدمات زیاد به کشور عرضه می کنند.
مشتریان یخچال ایستاده دو متری می توانند این محصول را با قیمت مناسب از مراکز فروش های مورد اطمینان در سطح شهر و در سراسر کشور خریداری کنند.
علاوه بر آن مشتریان می توانند خرید خود را به صورت انلاین از شرکت فریزان تهیه کنند،  برای خرید یا مشاوره با کارشناسان با تجربه فروش شرکت فریزان تماس حاصل فرمایند.

نماینده فروش یخچال ایستاده دو متری در سراسر کشور

 

نماینده یخچال ایستاده دو متری در سراسر کشوربرای برند های متفاوت  در حال فعالیت هستند، تولید کنندگان زیادی یخچال ها را با ابعاد و مدل های گوناگون به صورت عام و یا تکی به مشتریان عرضه می کنند.
و این محصولات در مراکز فروش با قیمت های نتفاوت، بستگی به کیفیت و ابعاد و کیفیت قطعات یخچال به فروش کی رسد.
نمایندگی ها محصول مورد نظر مشتری با انتخاب دلخواه خود مشتری، در سایز ها و ابعاد، مدل و رنگ های مد نظر مشتری به آنها عرضه می کنند.
امروزه مشتریان  با خرید اینترنتی از سایت های معتبر کار خود را راحت تر کرده و دیگر زمانشان را برای  انتخاب محصول مورد نظر در فروشگاه ها و مراکز فروش نمی گذارند.
متقاضیان می توانند محصول مورد نظرشان را در مدل ها و ابعاد متفاوت سفارش دهند و برای خرید یخچال مورد نظر با کارشناسان مجرب فروش شرکت فریزان تماس بگیرند.

 

تولید کننده یخچال ایستاده سوپرمارکت

شرکت فریزان توانسته با تولید انواع یخچال صنعتی در ابعاد مختلف برای سوپرمارکت ، پروتئینی ، قصابی ، میوه و سبزی ، گل فروشی، داروخانه با کیفیت مختص و مطلوب با صنف و با توجه به سلیقه ، متراژ فروشگاه ، میزان سرمایه مشتری بهترین یخچال ایستاده را با کیفیتی عالی و با طول عمر بالا ساخته و در زمانی کوتاه و ارسالی سریع بدست مشتری برساندو
امروزه با ورق های طلایی و طلایی دودی نیز انواع یخچال ایستاده نمایی زیبا و جذاب را برای فروشگاه به ارمغان می آورد که به صورت سفارشی انجام می شود.
البته نه تنها رنگ بدنه بلکه می توان در انتخاب موتور نیز با مشورت متخصصین، از نظر مشتری نیز استقبال نموده و مطابق با نظر وی موتور دلخواه را بر روی یخچال ویترینی نصب نمود.

سکاپ دانفوس موتوری با قدرت و با طول عمر بالا

سکاپ دانفوس یکی از بهترین موتور های وارداتی موجود در بازار است که اکثریت تولید کنندگان برای یخچال صنعتی های تولیدی خود از آن استفاده می کنند.
این موتور در قدرت های مختلف با در نظر گرفتن ابعاد و کاربرد و شهر مقصد برای یخچال ویترینی انتخاب می شود تا بتواند با ایجاد سرمایی یکنواخت و مناسب در تمام فضای یخچال بازدهی و عمری بالا داشته باشد.
موتور های زیادی هستند که مب توان از ان استفاده نمود و دارای قیمت های مختلفی می باشند و این امر موجب تغییر در قیمت انواع یخچال ایستاده دو متری می شود.

چگونه بهترین یخچال ایستاده برای سوپرمارکت را خریداری کنیم؟

 

امروزه با رایج شدن استفاده از اینترنت در تمام شهر ها موجب شده تا خریداری و قابل دسترسی به کالا از جمله یخچال صنعتی امری ساده و راحت شود.
سایت های اینترنتی موجب شده اند تا مشتری بتواند با اندک زمانی انواع یخچال ایستاده و خوابیده را بایک گوشی مشاهده و آن را خریداری نماید.
برای انتخاب یک محصول با کیفیت و ماندگاری بالا بهتر است به مرجعی معتبر مراجعه نمود.
شرکت فریزان می تواند نیاز شما را در این باره متفع نماید.
قسمت فروش این شرکت شامل مشاورینی است که با تماس با این قسمت از راهنمایی ایشان برای خرید و فروش محصولی مناسب با اقلیم آب و هوایی شهرتان، با کیفیت و قیمت مناسب بهرمند می شوید.

 

انواع محصولات عرضه شده از طریق شرکت فریزان

شرکت فریزان با سابقه تولید و فروش در تنوعی بالا توانسته نیاز بسیاری از مشتریان خود را با قیمتی ارزان و کیفیتی ایده آل مرتفع نماید از جمله محصولات برودتی ما می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • یخچال ایستاده تک درب
  • یخچال ایستاده ۶۰ ، ۶۵ ، ۷۰، ۷۵ ، ۸۰ ، ۸۵ سانتی
  • یخچال دو درب ۱۲۰ سانتی
  • یخچال ایستاده ۱/۵ متری دو درب 
  • یخچال ایستاده ۴ درب
  • یخچال ایستاده ۳ درب
  • یخچال ایستاده ۶ درب
  • یخچال بستنی
  • فریزر ایستاده ۶۰ ، ۷۰ سانتی
  • تاپینگ بستنی
  • یخچال فالوده بستنی
  • آب سرد کن استیل تک شیر ، ۲ شیر ، ۳ شیر ، ۴ شیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش