منوی دسته بندی

قیمت یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی یکی از تجهیزات مهم در سوپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های بزرگ می باشد، یخچال ایستاده فروشگاهی با طراحی های منحصر به فرد و زیبا با ابعاد و اندازه های دلخواه مشتریان با طبق سلیقه و فضای فروشگاه آنها تولید می گردد.
یخچال ایستاده فروشگاهی به نام یخچال های تجاری و یخچال های صنعتی نیز شناخته شده اند.
یخچال ایستاده فروشگاهی با برند ها، رنگ ها و طراحی های زیبا و جذاب و ابعاد و اندازه های مختلف در تولیدی ها و شرکت های متعددی تولید می گردد و همین دلیل موجب افزایش و کاهش قیمت انواع یخچال های صنعتی می شود.
قیمت یخچال ایستاده فروشگاهی بر اساس سطح کیفیت محصول، قدرت و کیفیت موتور یخچال، کیفیت متریال به کار رفته در یخچال، برند تولید کننده و بسیاری از عوامل دیگر در شرکت ها و تولیدی ها تعیین می گردد.
در ادامه ی مطلب به تنوع انواع یخچال های فروشگاهی و بررسی مشخصات آنها و کاربرد هر یک از این محصولات پردازش خواهیم کرد.

یخچال ایستاده فروشگاهی

انواع یخچال فروشگاهی

یخچال های فروشگاهی تنوع بسیاری دارد و کاربرد هر یک از این محصولات با یکدیگر متفاوت است :

  • انواع یخچال های پرده هوا
  • یخچال های ایستاده روباز
  • یخچال شیشه خم
  • یخچال ویترینی
  • فریزر جزیره ای
  • فریزر ایستاده

کارشناسان شرکت فریزان می توانند شما مشتریان گرامی را در خرید یک محصول مرغوب و مناسب برای فروشگاه شما مشتریان گرامی راهنمایی کنند.

یخچال ایستاده فروشگاهی

مشخصات یخچال پرده هوا

یخچال های پرده هوا در دو نوع یخچال پرده هوای موتور مرکزی و یخچال پرده هوای موتور سر خود در شرکت فریزان با بهترین کیفیت ها و با استفاده از مرغوب ترین متریال موجود در بازار تولید میگردد.
یخچال های پرده هوا از دسته محصولاتی می باشند که دید خریداران را نسبت به محصولات داخل یخچال راحت تر و آسان تر می کند و این دلیل به خاطر نداشتن درب در این محصول است.
یخچال های پرده هوا دارای سیستم سرمایشی چرخشی می باشند، این امر موجب می شود که سرما ی یکسان  متعادلی در فضای داخلی یخچال جریان پیدا کند و پخش شود.
یخچال پرده هوای موتور مرکزی به گونه ای تولید میگردد که موتور یخچال جدا از کابین درون انبار مغازه و یا فروشگاه خود نصب می شود، این محصول سرما و برودت کابین را از طریق لوله کشی دریافت می گند.

و همچنین یخچال پرده هوای موتو سر خود به گونه ای تولید می گردد که موتور یخچال بر روی کابین دستگاه نصب می شود و  به مین جهت می باشد که راه اندازه آن آسان تر از یاه اندازی یخچال پرده هوای موتور مرکزی می باشد.
یخچال های موتور سر خود در ابعاد و اندازه های کوچک تری از یخچال پرده هوای موتور مرکزی تولید می شود.

یخچال ایستاده فروشگاهی

مشخصات یخچال شیشه خم

یخچال های شیشه هم یکی از انواع یخچال های فروشگاهی است، این محصول متناسب برای مکان هایی مانند سوپر مارکت ها، قنادی ها، شیرینی فروشی، هایپر مارکت ها و… کاربرد دارد.
یخچال شیشه خم درخواست بسیار کمی برای خرید در بازار دارد و جزء یخچال های مدرن و بروز انواع یخچال های صنعتی نمی باشد.
اما به درخواست مشتریان بسیار کمی که متقاضی این محصول می باشند، با کیفیت بالا در شرکت فریزان تولید می گردد.
این محصول برای نگهدازی از محصولاتی مانند انواع محصولات پروتئینی از جمله گوشت و مرغ، انواع محصولات لبنی، سوسیس و کالباس و انواع غذا های آماده مانند الویه ها و بسیاری از محصولات دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.
یخچال شیشه خم با بهره گیری ازبهترین قطعات مصرفی و مرغوب ترین و مقاوم ترین موتور های وجود در بازار تولید و به خریداران در سرتا سر نقاط ایران و همچنین کشور های خارجی تولید می گردد.
همچنین این محصول بنا به درخواست مشتریان به صورت سفارشی با طراحی های منحصر به فرد  تولید می گردد.

یخچال ایستاده روباز

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده روباز فروشگاهی جهت نگهداری از محصولاتی مانند انواع لبنیات ها، انواع محصولات پروتئینی، انواع محصولات نوشیدنی و … در فروشگاه های زنجیره ای، سوپر مارکت ها، هایپر مارکت ها مورد استفاده قرار می گیرد.
از ویژگی های یخچال ایستاده روباز

  • طبقات دارای قابلیت تنظیم ارتفاع
  • قابل ساخت در انواع رنگ ها با طراحی های زیبا
  • جنس بدنه به روش تزریق فوم پلی یورتان
  • سیستم چرخش برودت متعادل و یکسان در فضی داخل یخچال

یخچال ایستاده روباز به دلیل داشتن فضای زیاد در داخل یخچال این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است تا به آسانی و راحتی بتوانند فضای داخل فروشگاه را تمیز کنند.
یخچال ایستاده روباز فروشگاهی جزء محصولات پر طرفدار و محبوب در یخچال های فروشگاهی می باشد، یکی از ویژگی های برجسته ی یخچال روباز فروشگاهی ویژگی نداشتن درب می باشد، و به این دلیل است که دیگر نیازی به باز و بسته کردن درب های یخچال نیست.
یخچال روباز فروشگاهی با موتور خانه مرکزی به علت داشتن فضای زیاد برای نگهداری از انواع محصولات غذایی و داشتن ظاهر و طراحی زیبا و شکیل از استقبال بسیاری ر برابر مشتریان و خریداران قرار گرفته است.
یخچال ایستاده روباز فروشگاهی با قیمت های متنوع و گوناگونی در بازار به خریداران عرضه می گردد، و دلیل این قطعات و تجهیزات متفاوت این محصولات می باشد.
شما می توانید با تماس با کارشناسان فروش شرکت فریزان از کلیه مشخصات واطلاعات یخچال ایستاده روباز و همچنین انواع یخچال های صنعتی مطلع شوید.

یخچال ایستاده فروشگاهی

 

نکات مهم در خرید یخچال های فروشگاهی

خریداران باید برای خرید یک یخچال فروشگاهی مناسب نکات شرح داده شده در متن زیر را مد نظر قرار بدهند تا بتوانند محصولی مناسب را برای چندین سال در فروشگا خود استفاده نمایند :

 

  • بررسی برند قطعات مصرفی به کار رفته در یخچال
  • بررسی برند موتور یخچال
  • بررسی ابعاد و اندازه ی یخچال که باید متناسب برای فروشگاه و همچنین محصولی که قصد نگهداری از آن را دارند، باشد.
  • بررسی نوع نور پردازی یخچال فروشگاهی که قابلیت ورپردازی مناسب را در تمامی داخل یخچل داشته باشند و عمر مفید این نورپردازی بیشتر از نوع SMD می باشد.
  • بررسی نوع پایه های یخچال که می تواند از نوع ثابت و یا متحرک باشد.
  • بعد از بررسی نوع محصول به اسحکام پایه های یخچال توجه داشته باشید که مقاومت جابه جایی یخچال را داشته باشد.

یخچال ایستاده فروشگاهی

عمده فروشی یخچال ایستاده فروشگاهی

در کارخانه های تولید این محصولات از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها برای ساخت این محصولات استفاده می شود شرکت ما یکی از بهترین عمده فروشی های ساخت این محصولات با حجم بالا می باشد که اکنون افراد زیادی برای خرید این محصول از کشور های مختلف به ایران سفر کرده و برای بازدید یخچال های مد نظرشان به فروشگاه و کارخانه های ما رجوع می آورند.

این محصول در تمامی فروشگاه های مواد غذایی کاملا ضروری و مهم می باشد یخچال ایستاده فروشگاهی دارای انواع بسیار زیادی است که تنها انواع این یخچال از نظر مدل و طرح یخچال نیست، تنوع این محصولات در ابعاد و اندازه و کیفیت و ظاهر یخچال می باشد که از این لحاظ هم دارای تنوع بسیار بالایی است قیمت دقیقی ندارد،

به همین خاطر اگر به دنبال قیمت این محصول هستید بهتر است برای دریافت و استعلام قیمت محصول مد نظرتان با تماس بگیرید تا کارشناسان فروش و واحد فروش قیمت محصول شما را بدست آورده و به شما اعلام خواهند کرد.

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده تک درب فروشگاهی

یخچال ایستاده تک درب فروشگاهی یکی از مهمات در فروشگاه ها است که برای نگهداری نوشیدنی ها استفاده می شود و معمولا جنس بدنه یخچال های ایستاده تک درب فروشگاهی از استیل می باشد.

این محصول هم اکنون در حال تولید و توزیع به سراسر کشور می باشد این محصول با کیفیت های مختلف درجه ۱ و ۲ و ۳ در حال عرضه است . موتور های این محصولات معمولا از خارج کشور وارد می شود که یخچال های فروشگاهی و.. شرکت فریزان دارای با کیفیت ترین موتور ها میان موتور های خارجی است.

یخچال ایستاده فروشگاهی

ابعاد و اندازه این مدل یخچال قابل تغییر است البته این امکان تا وقتی قابل تغییر است که هنوز این کالا ساخته نشده باشد. {شما می توانید ابعاد و اندازه مد نظرتان را به ما بگوییم و ما طبق سفارش شما این محصولات را تولید می نماییم.}

عایق بندی این محصول از فوم پلی یورتان است که این ماده در برابر ترک خوردگی ها و ضربه ها بسیار مناسب می باشد که بیشتر تولید کننده های معتبر از این ماده استفاده می نمایند. داشتن این ماده در این محصول بسیار اهمیت دارد زیرا بخش مهمی برای کیفیت و طول عمر بالای محصول می باشد.

نور پردازی و روشنایی این کالا از LED می باشد با وجود این لامپ در این کالا ها نمای زیبایی به یخچال می دهد و با نمای بیشتر یخچال مشتریان شما هم افزایش پیدا می کنند زیرا امروزه برای مردم تمیز و شیک بودن بسیار مهم است و هر اندازه که فروشگاه و مغازه شما تمیز و شکیل باشد قطعا خریدران مواد غذایی هم بیشتر خواهند بود.

شما می توانید با تشخیص و مقایسه کیفیت های یخچال های متفاوت برند ها و تولید کننده های متفاوت یکی از بهترین میان آن ها را، انتخاب نمایید.

یخچال ایستاده فروشگاهی

پخش بی واسطه انواع یخچال فروشگاهی

با پخش بی واسطه انواع یخچال فروشگاهی این محصول با کیفیت را از کارخانه به فروشگاه ارسال نماید تا هزینه های اضافی مانند جابجایی و صرف زمان جلوگیری کند و همچنین واسطه های این بازار ها را از میان بردارد تا از سوء استفاده آنان در این بازار ها را جلوگیری کند و همین هم باعث می شود تا قیمت های این نوع یخچال ها ثابت بماند و مشتریان  و متقاضیان همیشه از رضایت کافی و کامل برخوردار باشند.

یکی از دلایل افزایش قیمت تحریم و واسطه ها هستند که با دقت هنگام خرید قطعا نیازی به پرداخت پول اضافی نخواهد بود.

ما با توجه به تمامی نیازهای مصرف کنندگان و خریداران این محصولات با تهیه چندین سامانه ارتباطی جهت رفاه حال مشتریان توانسته تا بهترین خدمات و به صورت اینترنتی با شما ارتباط برقرار کرده و شما بتوانید از این طریقه هم با ما ارتباط برقرار کرده و از این طریق هم بتوانید محصول مد نظرتان را انتخاب و خرید کنید. و با صرف کمترین هزینه و حذف پرداخت هزینه های رفت و آمد به کارخانه و فروشگاه می توانید محصول خود را تهیه کنید.

برای خرید و ثبت سفارش محصولات مد نظرتان  و یا دریافت اطلاعات درباره یخچال ها با واحد فروش و یا کارشناسان ما تماس بگیرید.

یخچال ایستاده فروشگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش