منوی دسته بندی

قیمت یخچال خوابیده درجه یک در مراکز تولیدی ایران

قیمت یخچال خوابیده

قیمت یخچال خوابیده درجه یک در مراکز تولیدی ایران، درب کارخانه کمتر از فروشگاه های سطح شهر و حتی بورس فروش یخچال ویترینی می باشد. شرکت های تولیدی یخچال ویترینی، در طول سال تخفیفات ویژه ای برای فروش آسان‌تر محصولات خود در نظر می گیرند. از طرفی هم مشتریان خود را ترغیب می نمایند تا خرید های بیشتر و عمده انجام دهند. در اینجا پیشنهاد می‌کنیم، برای دریافت لیست قیمت یخچال ویترینی در سایت‌های معتبر، به صفحه مربوطه در همین وبسایت مراجعه نمائید. قیمت فریزر خوابیده

خرید یخچال خوابیده بستنی بدون واسطه

یخچال استیل ویترینی خوابیده، از جمله محصولات پر کاربرد در فروشگاه های بزرگ مانند؛ هایپر مارکت ها و در مغازه های اصناف مختلف مواد غذایی مانند؛ سوپر مارکت ها و قصابی ها و …. به وفور دیده می شوند. قیمت یخچال خوابیده ویترینی، به عوامل مختلف از جمله موتور محصول، جنس بدنه که از استیل باشد یا از ورق های رنگی گالوانیزه و دیگر عوامل مهم بستگی دارد. برای خرید یخچال خوابیده بستنی، مشتریان ابتدا باید سعی نمایند از برند های معروف بازار که تولید کننده انواع یخچال صنعتی از جمله یخچال خوابیده هستند، خرید خود را انجام دهند. شرکت های برند، عمدتا دارای نمایندگی هایی در نقاط مختلف کشور هستند که بدون واسطه محصولات تولیدی شزکت ها را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

قینت یخچال خوابیده

بهترین برند تولید کننده یخچال خوابیده در کشور

شرکت های زیادی هستند که در سال های متمادی، خود را به مشتریان به نحو احسن نشان داده و برند شده‌اند. یکی از بهترین ها شرکت برفاب، تولید کننده انواع فریزر صندوقی از ۲۰۰ لیتر تا ۶۵۰ لیتر می باشد که از رقبای خود در بین مشتریان، بیشتر مورد پسند قرار گرفته است.

از دیگر برندهای مطرح بازار فروش یخچال ویترینی صنعتی، شرکت یخ نوش است که این برند هم از بهترین های ایرانی این صنعت بزرگ به شمار می آید. قیمت یخچال خوابیده یخ نوش، نسبت به کیفیت ارائه شده محصول مناسب است زیرا مهمترین قسمت تولید این محصول، استفاده از عایق پلی یورتان است. قیمت فریزر خوابیده

قیمت یخچال خوابیده مرغ در بازار تهران

فروشندگان زیادی، به تازگی از طریق ایجاد فروشگاه های اینترنتی اقدام به فروش اینترنتی یخچال های ویترینی نموده‌اند. طبیعتا در آغاز هر کاری، سوالات زیادی در زمینه فروش در ذهن فروشنده مدام پرسیده می شود. از جمله این سوالات؛ آیا مردم به فروش اینترنتی اعتماد دارند؟ لیست قیمت انواع یخچال ویترینی را از کجا بدست آورم؟ به عنوان مثال؛ برای بدست آوردن قیمت فروش یخچال خوابیده مرغ و خرید با قیمت عمده برای بهترین یخچال صندوقی در بازار تهران، باید با چند فروشگاه یا نمایندگی فروش این محصولات ارتیاط بگیرید و از این طریق بهترین قیمت را دریافت کرده و به مشتریان خود بدهید. گفتنی است فروش اینترنتی در بازار، دارای امتیازاتی از جمله ذخیره زمان و جلوگیری از اتلاف انرژی خواهد شد.

قیمت یخچال خوابیده

خرید عمده یخچال خوابیده خانگی با بهترین قیمت

یخچال خوابیده خانگی یا فریزر صندوقی خانگی، گزینه خوبی برای استفاده در آشپزخانه ها می باشد. با خرید این محصول به راحتی می توانید مقادیر زیادی از گوشت، مرغ و ماهی را در آن نگهداری نمایید و دیگر دغدغه هرروزه رفتن به بازار را نداشته باشید. تاجران و فروشندگان در نقاط مختلف کشور، می توانند با ارتباط تلفنی یا از طریق مجازی مشاوره خرید انواع یخچال ویترینی را از ما دریافت نمایند.

قیمت یخچال خوابیده

قیمت فریزر صندوقی ۱۰۰ لیتری

قیمت فریزر صندوقی ۱۰۰ لیتری در شرکت فریزان، با توجه به اینکه شما مستقیما از تولید کننده خریداری می نمایید بسیار ارزان‌تر می باشد. بدین صورت شما توانسته اید با حذف واسطه ها، فروشنده ای دست اول را پیدا کنید. برای اطلاع از قیمت روز این محصول، کافی است با بخش فروش ارتباط برقرار نمایید. این مدل بسیار کمیاب می باشد و اغلب تولید کنندگان  ۲۰۰ لیتری، ۲۶۰ لیتری و ۳۰۰ لیتری این محصول را در مدل درب بلوکی تولید می نمایند. مدل فریزر صندوقی ۲۰۰ لیتری تک درب بوده و مابقی دو درب می باشد.یخچال فریزر خوابیده

لیست قیمت یخچال بستنی

یخچال بستنی، دارای ابعاد و مدل های مختلفی در بازار می باشد که خریدار با توجه به سلیقه و مدل درخواستی خود، بهترین مدل را انتخاب می نماید. برای دستیابی به لیست قیمت یخچال بستنی در ابعاد مختلف، ابتدا از تنوع مدل های این محصول مطلع سپس اقدام به استعلام قیمت نمائید. دو مدل عبارتند از:

  • یخچال صندوقی درب بلوکی
  • یخچال بستنی درب شیشه اییخچال فریزر خوابیده

قیمت یخچال فریزر صندوقی بستنی

یخچال فریزر صندوقی بستنی، یکی از پر طرفدارترین محصولات برودتی است که در بازار فروش بالایی را به خود اختصاص داده است. برای اطلاع از قیمت یخچال فریزر صندوقی بستنی در اندازه و مدل های متنوع، می توانید از طریق فروش اینترنتی بسیار ساده درب منزل دریافت نمایید. یخچال فریزر خوابیده

قیمت یخچال فریزر خوابیده مغازه

قیمت یخچال فریزر خوابیده مغازه در نوع دب شیشه ای در ابعاد؛ ۳۰۰ لیتری، ۴۰۰ لیتری، ۵۰۰ لیتری، ۵۵۰ لیتری، ۶۰۰ لیتری، ۸۰۰ لیتری متفاوت می باشد. با توجه به نوسانات بازار، نمی توان قیمت ثابتی را در این مطلب درج نمود. بهترین گزینه برای اطلاع از قیمت این محصولات، تماس تلفنی با قسمت فروش می باشد. بنابراین در چند دقیقه شما می توانید مشخصات کامل این محصول را دریافت نمایید. یخچال فریزر خوابیده

قیمت یخچال فریزر خوابیده فروشگاهی

قیمت یخچال فریزر خوابیده فروشگاهی، در دو نوع یخچال خوابیده که با مزیت بدون درب و درب دار مورد استقبال بسیاری از مشتریان واقع شده است. فریزر خوابیده فروشگاهی، در دو نوع درب دار و بدون درب برای نگهداری گوشت، مرغ و ماهی مورد استفاده قرار می گیرد. به یخچال خوابیده فروشگاهی، یخچال جزیره نیز می گویند که در ابعاد و مدل های مختلفی تولید می شود. فروش بهترین و با کیفیت‌ترین یخچال فروشگاهی عمده و ارزان از طریق فروش اینترنتی امروزه بسیار رایج شده است.

یچال فریزر خوابیده

فریزر صندوقی چه مارکی خوب است؟

حتما برای شما مشتری گرامی این سوال پیش آمده که فریزر صندوقی چه برندی بهتر و با کیفیت‌تر می باشد؟ تولید کنندگان بسیاری را در بازار می بینیم که در برند های مختلف اعم از شناخته شده و ناشناخته محصولات خود را در حجم های مختلف به فروش می رسانند. البته کیفیت این محصولات، دارای درجه بندی هایی مختلف می باشد و از قطعات و موتور هایی با کیفیت ها و نام های مختلف استفاده می کنند. یخچال صندوقی سامسونگ، یخچال صندوقی هیمالیا، یخچال صندوقی برفاب، یخچال فریزر صندوقی دیجی کالا و یا دیگر برند هایی که نام آن ها را نشنیده‌اید، شرکت فریزان با تجربه سال ها فعالیت در زمینه تولید یخچال فریزر صنعتی در مدل ها و ابعاد مختلف، می تواند شما را در رساندن محصولی با کیفیت و ابته قیمت مناسب یاری نماید.

قیمت فریزر خوابیده فروشگاهی

قیمت فریزر خوابیده فروشگاهی، با توجه به ابعاد و مدل می توان بیان نمود. فروشگاه داران، این محصول را با توجه به متراژ مورد نیاز در اندازه های مختلف سفارش می دهند و با کیفیتی عالی در طی ۷ تا ۱۰ روز کاری فریزر خوابیده خود را تحویل می گیرند.

یخچال فریزر خوابیده

‫52 نظر

  • مهدی علی نیا گفت:

    سلام یخچال خوابیدم میخام برای خانه خودم قیمت چند هست

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    واحد فروش