منوی دسته بندی

لیست قیمت یخچال صنعتی قصابی

یخچال صنعتی

یخچال صنعتی

یخچال صنعتی قصابی یکی از تجهیزات ضروری و مهم در هر یک از قصابی ها می باشد، این دستگاه قابل سفارش در ابعاد و اندازه های مختلف با طراحی ها و مدل های گوناگون می باشد.
لیست قیمت یخچال صنعتی قصابی، یکی از موارد جست و جوی متقاضیان و خریداران در مراکز خرید و بازار های فروش می باشد، همان طور که می دانید یخچال قصابی در انواع مختلفی تولید می شود و قیمت این محصولات با توجه به سطح کیفیت قطعات مصرفی، کیفیت و قدرت موتور یخچال، جنس بدنه و نوع عایق بندی، گارانتی و خدمات پس از فروش و… بر روی محصول تعیین می شود.

مشخصات و دمای مناسب یخچال صنعتی قصابی
یخچال صنعتی

برای ساخت یخچال صنعتی قصابی از موتور های قوی و قدرتمند استفاده می شود تا بتواند با پایین آوردن سریع دمای اتاقک یخچال از خراب شدن و فاسد شدن گوشت داخل یخچال جلوگیری بکند، این محصول به گونه ای تولید شده است که به راحتی قابل شست و شو و نظافت می باشد.
دمای درونی مناسب بخچال قصابی بین ۳۶ تا ۴۰ درجه فارنهایت می باشد و یا از ۲ تا ۴ درجه سانتی گراد است و دمای مناسب فریزر های صنعتی بین -۲ تا +۲ درجه فارنهایت و یا -۱۶ تا -۱۸ نگهداری می شود.
یخچال قصابی در دو نوع یخچال ایستاده دو درب و یخچال ایستاده سه درب تولید می شود، جنسه بدنه ی این یخچال استیل استنلس می باشد که از زنگ زدگی و پوسیدگی جلوگیری می کند به همین دلیل به راحتی قابل شست و شو و  نظافت است.
نور پردازی این دستگاه LED  می باشد که  موجب می شود مواد غذایی داخل یخچال به راحتی و به سهولت در معرض دید مشتریان قرار گیرد.
جنس درب این یخچال شیشه ی سیکوریت نشکن و دو جداره می باشد که این قابلیت محصول موجب جلوگیری و کاهش ضربه، آسیب و شکستن شیشه ها می شود.
شما می توانید برای دریافت مشاوره و خرید یخچال قصابی و دریافت مشخصات انواع یخچال صنعتی اعم از قیمت یخچال قنادی، قیمت یخچال صنعتی مخصوص سوپر مارکت و… با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید.

مشخصات فنی یخچال صنعتی قصابی
یخچال صنعتی

بدنه ی داخلی استیل نگیر
بدنه ی بیرونی استیل خش دار
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
نور پردازی  LED
موتور امبراکو یا کلترون
قدرت موتور یخچال صنعتی قصابی ۱ تا ۱/۵ اسب بخار{ بستگی به ابعاد دارد }

فروش عمده یخچال صنعتی قصابی
یخچال صنعتی

فروش عمده یخچال صنعتی قصابی در شهر های بزرگ ایران، توسط تولیدی ها و برند ها، نمایندگی های فروش و مراکز پخش عمده انجام می شود، خرید و فروش عمده محصولات این امکن را به مشتتریان می دهند تا محصول مد نظر خود را با قیمت ارزان تر و با سود بیشتر خریداری نمایند،  تولید و فروش یخچال های صنعتی توسط سایت ها و شرکت های اینترنتی انجام می گردد، خرید از شرکت های اینترنتی علاوه بر انتخاب محصول در میان تنوع بالا دسترسی سریع و آسان را برای همه مشتریان در تمام نقاط ایران امکان پذیر می سازد.
شرکت فریزان یکی از تولید کنندگان معتبر و شناخته شده در تولید یخچال صنعتی در ایران می باشد، که محصولات را با مرغوب ترین و با کیفیت ترین قطعات مصرفی موجود در بازار و با به کار گیری از موتور های مرغوب و قدرتمند تولید و به متقاضیان عرضه می کند..

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان برای خرید محصولی متناسب با فروشگاه و نوع کسب و کار خود با کارشناسان ما در شرکت فریزان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش