منوی دسته بندی

مراکز توزیع یخچال صنعتی سوپر مارکت

یخچال صنعتی سوپر مارکت نوعی یخچال ایستاده است که در تمام سوپرمارکت‌ها و هایپر مارکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. این یخچال ها در ابعاد و اندازه های مختلف به صورت سفارشی و به سلیقه مشتری توسط شرکت‌های سازنده ساخته می‌شود. یخچال های صنعتی را وابسته به سلیقه و رنگ بندی دلخواه مشتری طراحی می کنند. این یخچال ها به صورت یک طرف شیشه و یا دو طرف شیشه بنا به نوع دکور مشتری ساخته می شوند.

مراکز توزیع یخچال صنعتی سوپر مارکت

آشنایی با نحوه تنظیم دمای یخچال

آشنایی با نحوه تنظیم دمای یخچال یخچال های سوپر مارکتی را با جنس های مختلف مثل بدنه استیل یا گالوانیزه تولید می کنند. که یخچال های گالوانیزه به دلیل قیمت کمتری که نسبت به یخچال های بدنه استیل دارند پرطرفدار تر و پر فروش تر می باشند. برای استفاده از یخچال در سوپر مارکت ها و رستوران ها باید به درجه بندی دمای یخچال بسیار توجه داشته باشید. چرا که تنظیم درجه اشتباه برای محصولات متفاوتی که در یخچال نگهداری می کنید ممکن است موجب خرابی و خسارت محصولات شما گردد. و یا حتی به یخچال آسیب برسد.

برای مثال یخچال های صنعتی که بستنی های مختلف در آنها نگهداری می شود، دمای یخچال باید بین منفی ۱۸ تا منفی ۲۵ درجه سانتی گراد باشد. برای یخچال های صنعتی که مواد منجمد مثل گوشت و فیله در آنها نگهداری می شود دما باید از منفی ۱۸ درجه به بالا تنظیم شود. و برای یخچال های صنعتی که سبزیجات در آن ها نگهداری می‌شود دمای بین مثبت ۵ تا مثبت ۷ درجه سانتی گراد پیشنهاد می‌شود.

در هنگام خرید یخچال مورد نظرتان باید کاتالوگ و راهنمای آن را مطالعه نمایید تا درجه یخچال را در درجه مناسب تنظیم نمایید. برای جلوگیری از یخ زدگی کف یخچال ها حتماً باید تمام کشو ها و یا بن ماری ها در جای خود قرار بگیرند حتی اگر خالی باشند. این موضوع موجب می شود تا هوای کمتری در یخچال نفوذ کند و سرمای یخچال حفظ بشود و موجب یخ زدگی کف یخچال نمی شود. در هنگام خرید حتما دفترچه راهنما را به خوبی مطالعه نمایید.

فروشندگان یخچال صنعتی سوپر مارکت

فروشندگان یخچال صنعتی سوپر مارکت فروشندگان یخچال صنعتی همواره در تلاش هستند تا بهترین یخچال را در بهترین جنس و کیفیت به مشتریان عرضه نمایند. مراکز توزیع یخچال صنعتی، یخچال هایی با جنس بدنه استیل و گالوانیزه را در اندازه ها و رنگ های مختلف روانه بازار می‌کنند.

مجموعه سرد صنعت نیز با ارائه خدمات یخچال سازی به سوپر مارکت ها و رستوران ها و مشاغل دیگر سهمی کوچک در این راستا ایفا می نماید. هم اکنون مشتریان عزیز برای سفارش یخچال صنعتی مورد نظرشان در بهترین کیفیت تولید، می توانند سفارش خود را ثبت نمایند. کارشناسان ما همواره آماده ارائه مشاوره در زمینه ساخت یخچال مورد نظر شما هستند. با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonواحد فروش