منوی دسته بندی

مرکز فروش و صادرات یخچال ایستاده دو متری ارزان به افغانستان

یخچال ایستاده دو متری

یخچال ایستاده دو متری

مرکز فروش و صادرات یخچال ایستاده دو متری برای سوپرمارکت ، قصابی ، قنادی ، لبنیاتی و … به افغانستان علاوه بر این محصول سایر تولیدات یخچال صنعتی اعم از ایستاده و خوابیده مانند یخچال ایستاده 1/5 متری و یخچال ایستاده 60 سانتی مخصوص نوشیدنی را به صورت عمده با قیمتی فوق العاده ارزان تر در تعداد بالا صادر می کند.

کشور افغانستان یکی از همسایگان هم مرز ایران است که این مرز مشترک موجب شده تا یکی از بهترین مقاصد جهت صادرات انواع یخچال صنعتی در مدل ها و ابعاد مختلف باشد.
که می توان با صادرات این محصول برودتی و پر کاربرد ارز آوری بالایی را برای کشور و چرخیدن چرخه صنعت برای کشور به ارمغان آورد.

مرکز فروش یخچال ایستاده دو متری

 

مرکز فروش یخچال ایستاده دو متری با کیفیت که مطابق با استاندارد های روز دنیا در ایران یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز صادر کن این محصول می باشد که به کشورهای مختلف نظیر عراق ، افغانستان ، آذربایجان انواع مختلف این کالا را صادر می کند.
این مرکز تولید و صادرات انواع یخچال صنعتی را از بهترین قطعات تولید می کند و به دلیل حذف واسطه های بازار مخصولات را با مناسب ترین قیمت به دست خریداران می رساند.

یخچال ایستاده دو متری

صادرات یخچال ایستاده صنعتی به صورت عمده به افغانستان

 

اغلب صادرات یخچال ایستاده صنعتی به افغانستان به صورت عمده و در تعداد بالایی انجام می شود زیرا قیمت عمده یخچال صنعتی بسیار نازل تر از قیمت تکی محاسبه می شود.
و خریداران این محصول با قیمت ارزان تر به صورت عمده می توانند سود سرشاری را کسب نمایند.

به همین منظور سالانه در حجم بالایی انواع یخچال صنعتی مانند یخچال ایستاده نوشیدنی به این کشور صادر می شود.

یخچال ایستاده دو متری

چگونه یخچال ایستاده دو متری و یخچال ایستاده نوشیدنی را به افغانستان صادر کنیم؟

 

به دلیل همسایگی این کشور و داشتن کیلومتر ها مرز مشترک با کشور ایران، فروش و صادرات یخچال ایستاده 60 سانتی و یا یخچال ایستاده دو متری به راحت ترین شکل ممکن و به صورت زمینی انجام می شود.
نزدیک بودن و همسایگی این کشور موجب شده تا تجارت برای تاجران این کشور با مناسب ترین قیمت و کسب سود خوب صورت پذیرد و هزینه های اضافی صادرات نیز حذف گردد.

یخچال ایستاده دو متری

برزگترین مرکز صادر کننده یخچال ایستاده دو متری

 

شرکت فریزان یکی از بزرگترین تولید کنندگان یخچال ایستاده دو متری در کشور است که توانسته با تولید انواع یخچال ایستاده دو متری در مدل های :

  • یخچال ایستاده 3 درب
  • یخچال ایستاده 6 درب
  • یخچال ایستاده دو طرفه نما
  • یخچال ایستاده تمام شیشه
  • یخچال ایستاده پشت بسته
  • یخچال ایستاده طبقاتی

با کیفیت و موتور های مختص به کسب و کار و اقلیم آب و هوایی یکی از جامع ترین مراکز صادر کنننده باشد.
فروش اینترنتی با وجود مواردی از قبیل : هزینه های رفت و آمد ، زمان زیاد ، صرف انرژی و مسائلی از قبیل کرونا موجب شده تا امروزه اغلب خرید و فروش های بین المللی نیز به صورت اینترنتی و آنلاین صورت می گیرد.
و بدین صورت می توان مشتریان بسیاری را از سراسر کشور های دنیا پیدا نمود.

 

استعلام قیمت یخچال ایستاده دو متری در مدل های مختلف صادراتی

یخچال ایستاده دو متری

جهت استعلام قیمت و دریافت لیست قیمت به روز انواع یخچال ایستاده دو متری با کیفیت عالی و گارانتی 12 ماهه می توانید با همکاران ما در واحد فروش ارتباط بگیرید و به صورت روزانه از قیمت محصولات صنعتی مطلع شوید.

در صورت خرید مشاوران ما که متشکل از کادری با تجربه و متخصص می باشند می توانند شما را برای انتخاب و خرید بهترین یخچال ایستاده دو متری راهنمایی کننند و در صورت درخواست یخچال سفارشی می توانید به صورت آنلاین و غیر حضوری و در صورت تمایل به صورت حضوری به فروشگاه بزرگ عرضه انواع یخچال صنعتی مراجعه نمائید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش