منوی دسته بندی

یخچال ایستاده فروشگاهی قیمت در کارخانه

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی دارای انواع بسیاری از مدل های یخچال فروشگاهی روباز و یخچال فروشگاهی درب دار می باشد که در دو نوع موتور سرخود و موتور مرکزی تولید می شود و هر کدام از این محصولات دارای کاربرد های مختلفی می باشد .
برای مثال یخچال پرده هوا ایستاده برای نگهداری از مواد غذایی  روزانه مانند میوه و سبزیجات، لبنیات می باشد، اما یخچال فریزر فروشگاهی برای نگهداری از انواع محصولات پروتئینی مانند گوشت و مرغ و ماهی مورد استفاده قرار می گیرد.
قیمت یخچال ایستاده فروشگاهی نسبت به کیفیت آنها در برند ها و شرکت های گوناگون، متفاوت است.
این محصول با قیمت های گوناگون و همچنین در کیفیت های مختلف در بازار فروش به خریداران عرضه می شود، برای مثال کیفیت قطعات مصرفی، جنس موتور، مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش  وحتی معتبر بودن برند تولید کننده در تعیین قیمت یخچال ایستاده فروشگاهی تاثیر بسزایی دارد.

یخچال ایستاده فروشگاهی

مرکز فروش یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی

امروزه مراکز فروش یخچال صنعتی را با کیفیت ها و قیمت های متنوع  انواع یخچال های صنعتی را به بازار عرضه می نمایند، اما مشتریان یخچال ایستاده فروشگاهی باید به هنگام خرید این محصولی به نکاتی در خرید خود توجه نمایند تا از خرید یخچال ایستاده فروشگاهی موردت نظر خود رضایت کافی را داشته باشند.

 

از نکات مهم و قابل توجه در خرید یخچال ایستاده فروشگاهی در ادامه ی مطلب برای متقاضیان گرامی شرح داده شده است :

 

  • برند و مارک تولید کننده یخچال
  • مدل یخچال
  • ابعاد و سایز یخچال
  • کیفیت و جنس موتور یخچال
  • کیفیت متریال و قطعات مصرفی به کار رفته در تولید یخچال
  • بدنه ی یخچال از عایق پلی یورتان
  • مجهز به روشنایی و نورپردازی LED
  • دارای درب شیشه ای دو جداره سیکویت
  • داری رنگ بندی متنوع و طراحی های جذاب متناسب با محل کار مشتریان
  • و …

 

توجه به این نکات به هنگام خرید شما باعث می شود که خریداران تنها با فکر خرید محصولی با قیمت ارزان نباشند، بلکه محصولی را با توجه به همه ی استاندارد های مورد نیاز یا کیفیت بالا را خریداری نمایند و در کنار آن محصولی با قیمتی متناسب با کیفیت لازم و گزینه ی مورد نیاز خریداران با کارایی و طول عمر بالا در فروشگاه خود نیز داشته باشند.

 

انواع یخچال فروشگاهی در کردستان

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی در تنوع گسترده ای در شرکت فریزان برای تمامی شهر های ایران از جمله کردستان تولید می شوند.
که در واقع کاربرد تمامی این محصولات نگهداری و خنک نگهداشتن مواد غذایی و خوراکی می باشد، این محولات در تنوع گسترده ای از برند ها، رنگ ها، ابعاد و سیز ها، قیمت ها و کیفیت های گوناگون در بازار فروش یخچال صنعتی موجود می باشد.
به شما خریداران عزیز پیشنهاد می کنیم که به هنگام خرید به محصولی متناسب با فضای فروشگاه خود و محصولی که قصد عرضه ی آن را در فروشگاه خود دارید و برای کار شما مناسب تر است را خریداری نمایید، شما می توانید برای خرید و راهنمایی در تهیه محصول مورد نظر با کارشناسان مجرب شرکت فریزان تماس برقرار کنید.

برخی از پر کاربرد ترین یخچال ایستاده فروشگاهی در متن زیر شرح داده شده است و در ادامه ی مطلب به مشخصات این محصولات و کاربرد آن ها خواهیم پرداخت :

 

  • فریزر ایستاده
  • یخچال ایستاده رو باز
  • انواع یخچال پرده هوا
  • یخچال ایستاده دو درب
  • یخچال ایستاده سه درب
  • یخچال ایستاده چهار درب
  • یخچال ایستاده شش درب
  • فریزر جزیره ای
  • یخچال خوابیده

 

یخچال ویترینی فروشگاهی چیست؟

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ویترینی فروشگاهی اغلب در مراکزی مانند فروشگاه ها، هایپر مارکت ها، لبنیاتی ها، قنادی ها و رستوران ها و… کاربرد دارند.
یکی از مدل های یخچال فروشگاهی، یخچال ایستاده فروشگاهی روباز می باشد که یکی از ویژگی های برجسته ی این محصول طراجحی جذاب و چشمگیر آن می باشد که یکی از محصولات پر کاربرد در بین یخچال های فروشگاهی است.
نور پردازی یخچال های فروشگاهی LED می باشد که موجب جلوه ی بهتر محصولات داخل یخچال  می شود و خریداران به راحتی می توانند محصول مورد نظر خود را از بیرون یخچال بازدید و انتخاب نمایند، نور پردازی  LED  یکی از فناوری ها و تجهیزات روز به کار رفته در تولید این یخچال ها می باشد.

 

قیمت یخچال ایستاده نوشابه تک درب

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال های ایستاده دارای تنوع بسیاری می باشد که یخچال ایستاده تک درب یکی از مدل های پر فروش و پر طرفدار در بین یخچال های ایستاده می باشد.

این محصول در سایز و ابعاد مورد نیاز مشتریان طبق فضای فروشگاه آن ها به صورت سفارشی در شرکت فریزان تولید می گردد.
یخچال ایستاده فروشگاهی در طرح های جذاب و مدرن با تنوعی از رنگ بندی ها مطابق با نظر خریداران و سبک محل کار خود به آنها عرضه می شود.
قیمت یخچال ایستاده تک درب در بازار گوناگون اعلام می شود و این موضوع بسنگی به دلایل گوناگونی دارد، یکی از نکاتی که در افزایش و کاهش قیمت یخچال ایستاده تک درب تاثیر بسیاری دارد، کیفیت آن محصول می باشد.
همچنین از نکات مهم در افزایش و کاهش قیمت این محصولات می توان به اعتبار برند تولید کننده، مدت زمان گارانتی که به طور معمول هر چه محصول از کیفیت بیشتری بر خوردار باشد، از مدت زمان گارانتی بیشتری بهره مند می شود.
تمامی این نکات  و بسیاری از نکات دیگر همچون ابعاد و سایز یخچال، طرح و مدل یخچال، متریال به کار رفته در تولید یخچال می تواند در تعیین قیمت این محصولات تاثیرات بسیاری دارد.

 

 

فروش اینترنتی انواع یخچال صنعتی در ایران

 

یخچال ایستاده فروشگاهی

یکی از بهترین روش های خرید محصولات در سال های اخیر فروشگاه ها و شرکت های اینترنتی و آنلاین می باشند که با وجود این فناوری بسیاری از خریدارانی که دسترسی به بازار فروش این محصول را ندارند، به راحتی و آسانی در کم ترین زمان ممکن می تواند محصول مورد نظر خود را از فروشگاه های اینترنتی در طراحی های متنوع و جذاب خریداری نمایند.
خریداران با خرید از شرکت های اینترنتی تولید کننده ی انواع یخچال صنعتی می توانند این محصولات را به صورت خرید مستقیم یخچال ایستاده سوپر مارکت از تولید کننده با قیمتی ارزان تر و مناسب تر از بازار فروش خریداری نمایند.
دلیل اختلاف قیمت این محصول در بازار و شرکت های تولید کننده وجود واسطه در خرید متقاضیان با تولید کنندگان می باشد که موجب افزایش فیمت محصولات می شود.
شما می توانید با مراجعه به شرکت های اینترنتی و بر قراری ارتباط با سایر شرکت های معتبر اینترنتی محصول خود را راحتی خریداری نمایید.

شما می توانید برای ثبت سفارش یخچال ویترینی قصابی ارزان و یخچال ایستاده فروشگاهی با کارشناسان قسمت فروششرکت فریزان ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش