منوی دسته بندی

یخچال ایستاده ۲ متری قیمت

یخچال ایستاده ۲ متری

یخچ متری

یخچال ایستاده ۲ متری در حال حاضر عوامل و فاکتور های خیلی زیادی وجود دارند که قیمت آن را باتوجه به کیفیت  تحت تاثیر قرار می دهند اگر قصد خرید آن به صورت عمده را دارید، حتما باید با این عوامل به شدت خاص و مهم آشنا باشید تا خریدتان را به بهترین نحو انجام دهید. اولین و مهم ترین عامل تاثیر گذار، فروشنده ای است که شما از آن خرید می کنید.

مزایای خرید یخچال ایستاده ۲ متری از تولید کننده معتبر

یخچال ایستاده ۲ متری

هم اکنون، مدل ها و ساختار های بسیار زیادی در تنوع های فراوانی از این نوع یخچال در بازار ایران موجود است که هر کدام از این مدل ها و ساختار ها، یک سری ویژگی و مشخصات های خاص داشته و به نحوی ویژه ای هم به کار شما می آیند.
جالب است بدانید که مدلها و طرح های گوناگون این محصولات، به دلیل داشتن مواد اولیه فوق العاده و با کیفیت بسیار با دوام است و به شدت مقاوم بوده و می توانند در برابر آسیب های گوناگون، مقاومت خیلی زیادی از خود نشان دهند.

جالب است بدانید که این محصولات طول عمری زیادی داشته و مناسب تمامی مغازه ها و فروشگاه های مواد غذایی است و این افراد می توانند این کالا ی پر مخاطب را در موقعیت های مختلف مورد استفاده خود قرار دهند، فقط این افراد باید مطمئن شوند که در حال خرید از فروشنده ای خرید کنند که معتبر باشد.

  • یخچال ایستاده ۲ متری نوفراست
  • یخچال ایستاده ۲ متری رادیاتی 

 

عرضه یخچال ایستاده ۲ متری نوفراست با کیفیت

یخچال ایستاده ۲ متری

همه متقاضیان و مشتریان می دانند که در حال حاضر، مدل های بسیار زیادی و متنوعی از طرح ها و ساختار های مختلف یخچال ایستاده ۳ درب و ۶ درب و بدون درب ۲ متری نوفراست در بازار ایران موجود است.
این محصولات، می توانند در دسته های گوناگونی به فروش برسند اما، شما نباید هر مدل یا هر ساختاری را خریداری فرمایید.
همانطورکه گفته شده شما همیشه باید به دنبال خرید  و تهیه و استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مدل های موجود در بازار ایران باشید تا مشکلی برای شما به وجود نیاید. برای انجام این کار هم می توانید راه های متنوع و مختلفی را در جلوی پای شما قرار گرفته باشد.

مثلا، شما می توانید شهرتان را برای یافتن بهترین و با کیفیت ترین مرکز عرضه یخچال ایستاده دو متری جستجو کنید اما این راه معمولا بسیار وقت گیر بوده و تحت هیچ شرایطی به شما توصیه نمی شود.

پس، بهتر است که شما هم به دنبال خرید بهترین یخچال دو متری از مراکز عرضه و فروش تحت شبکه باشید.
وب سایت ما یکی از اولین مراکز عرضه کننده ای می باشد که در زمینه فروش مدل های مختلف این محصول فعالیت می کند. همه کالا هایی که ما دارای گارانتی معتبر هستند و به دست شما می رسند.

مرکز فروش یخچال ایستاده ۲ متری

یخچال ایستاده ۲ متری

فروش یخچال ایستاده صنعتی و مرکز فروش یخچال ویترینی درجه یک ارزان در تهران  وجود دارد که منبع یخچال های صنعتی در خیابان پیروزی در این شهر است.

قیمت یخچال ایستاده ۲ متری در خرید محصولات بسیار اهمیت دارد با توجه به واسطه ها و بازار های فروش این محصولات باید بگوییم اگر شما از خود تولید کننده خرید کنید.
قطعا به صرفه تر خواهد بود زیرا هر فروشنده ای برای فروش محصول برای خود سودی در نظر می گیرد و این گونه این محصول به دست افراد زیادی می رسد و هر واسطه ای سودی برای خود در نظر می گیرد و در این صورت قیمت نهایی برای شما بسیار گران تر از حد خواهد بود و شما می توانید از خود تولید کننده ارزان تر و مناسب تر خریداری کنید.

خرید بهترین یخچال برای سوپرمارکت ارزان از تولیدی

 

یخچال ایستاده ۲ متری

یخچال ایستاده دو متری و ۱/۵ متری با کیفیت از اعضای خانواده یخچال صنعتی محسوب می شود که از کاربردی ترین نوع یخچال محسوب می شود که در تولید آن از قطعات با کیفیت استفاده شده است به همین دلیل طول عمر زیادی داشته و بسیار با دوام است. از این محصول می توان برای خنک نگه داستن نوشیدنی ها و نگهداری از مواد غذایی استفاده نمود.

برای خرید بهترین یخچال برای سوپرمارکت  با قیمت مناسب از تولیدی می توانید به پایگاه اینترنتی ما مراجعه فرمایید. در ادامه با تولید کننده یخچال دو متری و انواع آن آشنا میگردیم.

انواع یخچال ایستاده دو متری

یخچال ایستاده ۲ متری

  • یخچال ایستاده ۳ درب دو متری
  • یخچال ایستاده انباری دار
  • یخچال ایستاده ۶ درب دو متری
  • یخچال ایستاده دو طرفه نما
  • یخچال ایستاده پشت بسته
  • یخچال ایستاده بدون درب
  • یخچال فروشگاهی دو متری درب دار

و اینکه تنوع یخچال فقط در ابعاد و اندازه یخچال مد نظر شما نیست بلکه انواع یخچال از نظر قطعات مورد استفاده در یخچال شما و ظاهر یخچال دو متری هم می باشد.

برای مثال برخی در یخچال ایستاده ۲ متری از موتور امبراکو و یا سابکول استفاده می کنند که این دو موتور برای این نوع یخچال ها با دوام نخواهند بود شرکت فریزان در یخچال های خود از موتور دانفوس آلمان اسفاده کرده و با داشتن این موتور قطعا یخچال شما طول عمری بدون خرابی را طی می کند.

تولید کننده مناسب قیمت یخچال ایستاده ۴ درب در ایران

یخچال ایستاده ۲ متری

برای خرید بهترین کیفیت و قیمت یخچال ایستاده ۴ درب با بهترین کیفیت و به صورت مستقیم از تولید کننده در منزل و عدم اسراف وقت و صرف هزینه می توانید به سایت اینترنتی ما مراجعه فرمایید و انواع مدل این محصول را مشاهده کنید و به صورت غیر حضوری هم از ما خریداری کنید.
زیرا شرکت فریزان امکان خریداری به صورت اینترنتی و تلفنی را فراهم کرده است تا مشتری در هر صورتی که تمایل دارد خریداری کند. این شرکت با سریع ترین باربری محصول مد نظر شما را بدستتان می رساند و اگر به صورت عمده خرید کنید از تخفیف بسیار ویژه ای بهر مند خواهید شد.

روشنایی این کالا ال ای دی می باشد و باعث بهتر دیده شدن محصولات شما می گردد اگر یخچال شما دارای این نور پردازی باشد باعث جذب مشتری برای مغازه و فروشگاه شما می شود. ظاهر در خرید یخچال و انتخاب یخچال بسیار اهمیت دارد زیرا مشتریان به تمیز بودن فروشگاهی که از ان خرید می کنند بسیار اهمیت می دهند و این گونه است که شما باید یخچالی زیبا و شیک را انتخاب کنید.

یخچال ایستاده ۲ متری

یخچال ایستاده ۴ درب

یخچال ایستاده ۲ متری

یخچال ایستاده ۴ درب در دو مدل نوفراست و رادیاتی ساخته می شود  که با مشخصات :

  • طول = ۱/۵ متر * عرض =۷۰ سانت * ارتفاع = ۲۰۰ سانتی متر
  • موتور = امبراکو * کلترون * سکاپ دانفوس با قدرت ۳/۴ اسب بخار
  • ضخامت جنس بدنه = ۰/۷ * ۰/۶ * ۰/۵ سانت
  • نوع ورق به کار رفته در بدنه داخلی = گالوانیزه * استیل
  • نوع ورق جداره خارجی = استیل * گالوانیزه
  • تعداد رادیات ۳۲ لول برای یخچال سوپرمارکتف قنادی ، ۴۰ لول رادیات برای یخچال قصابی 
  • ۱۸ ماه گارانتی
  • ۱۰ سال خدمات پس از فروش
  • ارسال به سایر نقاط ایران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش