منوی دسته بندی

بازار خرید و فروش یخچال قنادی

خرید یخچال قنادی

یخچال قنادی یکی از مهم ترین تجهیزات شیرینی فروشی هاست و برای نگهداری انواع شیرینی و کیک مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت یخچال قنادی فروشگاهی بستگی به ابعاد، طرح یخچال، تعداد درب های آن و نام تجاری آن و … دارد. از آنجا که خرید این یخچال ها برای صاحبان فروشگاه ها امری واجب است، قیمت خرید و فروش آن ها در بازار بسیار مهم است. در این میان صنایع برودتی فریدونی با اتکا به علم نوین و به پشتوانه امکانات و نیروی متخصص در پی ساخت بهترین تجهیزات برودتی بوده است. از ویژگی های یخچال قنادی فریدونی می توان به مواردی نظیر ؛ قابلیت ساخت با ابعاد سفارشی، قابلیت استفاده از ورق های رنگی با پوشش الکترو استاتیک و یا ورق استیل، نور پردازی مناسب، قابلیت استفاده از طبقات چوبی به جای طبقات شیشه ای اشاره کرد.

بازار خرید و فروش یخچال قنادی

فروش یخچال ویترینی خوابیده با درجه کیفیت های مختلف

فروش یخچال ویترینی خوابیده با درجه کیفیت های مختلفامروزه در اکثر مغازه ها با یخچال ویترینی که برای به نمایش گذاشتن مواد غذایی یخچالی مورد استفاده قرار می گیرد روبه رو می شویم که در بستنی فروشی، شیرینی فروشی، آب میوه فروشی و کافه برای نگهداری کیک و شیرینی و میوه مناسب می باشد.

یخچال ویترینی در طرح های مختلفی تولید می گردد و به بازار عرضه می شود. از جمله طرح های یخچال ویترینی میتوان به یخچال ویترینی خوابیده، ایستاده و مکعبی اشاره کرد.

فروش انواع یخچال ویترینی خوابیده، ایستاده و… با درجه کیفیت های مختلف در نمایندگی های کشور انجام میشود.

پخش یخچال فروشگاهی با وسیله نقلیه استاندارد

پخش یخچال فروشگاهی با وسیله نقلیه استاندارداز آنجایی که یخچال های فروشگاهی امری حیاتی در کسب و کار سوپر مارکت ها و هایپر مارکت ها می باشند. صاحبان این نوع فروشگاه ها باید بدانند که چه یخچالی برای فروشگاه شان انتخاب و خرید کنند تا هم پاسخگوی نیازهای سوپر مارکت باشد و هم زیبایی را برای محیط فروشگاه به ارمغان بیاورد.

از ویژگی های یخچال فروشگاهی این است که مزیت بسیاری بر یخچال های خانگی دارند، این نوع یخچال ها بسیار قدرتمندند و در نگهداری دمای مناسب توانمندترند. فضای بزرگ این یخچال ها سبب تمیز کردن راحت تر آنها است.

طول عمر و دوام بیشتر از دیگر مزایای این محصولات است. برای خرید بهترین یخچال فروشگاهی باید نیازهای محیط مورد استفاده را در نظر گرفت و به نمایندگی ها و فروشندگان معتبر که پخش یخچال های فروشگاهی با وسیله نقلیه استاندارد را برعهده دارند و رضایت خریداران خود را جلب کرده اند مراجعه نمود.

عرضه یخچال قنادی اورجینال در کشور

عرضه یخچال قنادی اورجینال در کشوربرای خرید یخچال قنادی توجه به برند و نام تجاری تولید کننده مسئله ای حائز اهمیت است. درست است که هر برندی مزایا و معایبی دارد اما هدف تولید متفاوت است.

بعضی برندها با هدف تولید محصولی با بالاترین کیفیت، از نیروی کار ماهر و ابزار مدرن استفاده می کنند که طبیعتا قیمت بالاتری نسبت به برندهای دیگر دارند.

هدف آنها عرضه یخچال اورجینال در کشور می باشد. قیمت سردخانه قنادی برحسب مدل، کیفیت و برند آن متفاوت است.

کارخانه تولیدی یخچال قنادی جدید

کارخانه تولیدی یخچال قنادی جدیداز کارخانه تولیدی یخچال قنادی جدید و مناسب میتوان به گروه سرماسازان اشاره کرد که به صورت جدی و حرفه ای در زمینه تولید و طراحی یخچال قنادی در حال فعالیت است و با توجه به اینکه یخچال های قنادی در داخل فروشگاه کاربرد دارند، در زیبایی و طراحی فروشگاه تاثیرگذار هستند.

گروه سرماسازان با به کار گیری بهترین مواد و استفاده از کارشناسانی که در این زمینه دارای تبحر هستند و با در نظر گرفتن نیاز مشتری، اقدام به تولید یخچال های قنادی در ابعاد وسیع کرده است و توانسته است با ارائه بهترین و مطلوب ترین نوع یخچال ها، نیاز مشتریان را برطرف سازد.

مشخصات یخچال قنادی درجه یک

مشخصات یخچال قنادی درجه یکیخچال های قنادی مدل ها و انواع مختلفی دارند. مانند یخچال قنادی ایستاده، خوابیده، مکعبی، منحنی و …

یخچال های مناسب و باکیفیت به دلیل نورپردازی مناسب اجناس را بهتر در معرض دید قرار می دهند و به دلیل دارا بودن سیستم گردش یکنواخت هوا، اجناس را تازه نگه می دارند.

این محصول با توجه به کارایی بالا و مصرف بهینه انرژی قابل استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف است. یکی از مشخصات و ویژگی هایی که یخچال های قنادی باید از آن برخوردار باشند این است که هم برای موتورخانه و هم بدنه یخچال از مرغوب ترین قطعات استفاده شود تا دوام و ماندگاری یخچال قنادی بالاتر برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش