منوی دسته بندی

بازار عرضه یخچال ایستاده فروشگاهی

انسان از گذشته تا كنون نیازمند مکانی خنک برای نگهداری مواد غذایی خود می باشد. در گذشته استفاده از ظروف سفالی و حفر آن در زیر زمین برای جلوگیری از فاسد شدن ماده غذایی در درون آن مرسوم بوده است.

یخچال از نیاز های مهم برای نگه‍داری مواد غذایی در زندگی می باشد که این مجموعه قصد آشنایی شما را با یخچال ایستاده فروشگاهی ، انواع یخچال فروشگاهی و نرخ یخچال ایستاده فروشگاهی دارد.

بازار عرضه یخچال ایستاده فروشگاهی

بررسی سایزبندی یخچال ایستاده فروشگاهی

بررسی سایزبندی یخچال ایستاده فروشگاهی یخچال ایستاده فروشگاهی همانطور كه از نام آن پیدا است در اماکن عمومی و تجاری مثل مراکز خرید مواد غذایی ، هتل ها و همچنین در داروخانه ها و آزمایشگاه ها و ..‌. مورد استفاده قرار می گیرد.

در ادامه به آشنایی بیشتر این محصول از نظر سایزبندی ، ابعاد و اندازه های مختلف تولید شده ، خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد و کاربرد آن ها که در بازار های امروزه موجود است می پردازیم.

  • یخچال ایستاده تک درب

عمدتا برای نگهداری نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرد و در سه سایز با ارتفاع های 60 ، 70 و 90 سانتی متری تولید و به بازار عرضه می گردد‌.

  • یخچال ایستاده دو درب

بدنه استیل یا گالوانیزه ، شیشه سکوریت ، کمپرسور قوی با قدرت زیاد ، درب های مگنتی و عایق پلی یورتان برای جلوگیری از اتلاف انرژی از مهم ترین ویژگی‌ ه‍ای این نوع یخچال بشمار می رود.

  • یخچال ایستاده سه درب

این یخچال یک ترموستات دیجیتالی دارد که میزان برودت و دمای درون آن نمایش می‌دهد و همچنین از فوم پلی یورتان و ورق استیل استنلس تولید می شود.

  • یخچال ایستاده چهار درب

از فوم پلی یورتان تولید شده و هنگام باز شدن درب های آن از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. از شیشه های سکوریت نشكن در تولید آن استفاده می شود.

  • یخچال ایستاده شش درب

در ابعاد 200*200*70 تولید شده در استفاده از انرژی صرفه جویی می کند ، بدنه گالوانیزه ، درب های مگنتی ، شیشه سکوریت نشکن از مهم ترین ویژگی های این محصول بشمار می روند.

  • یخچال ایستاده 60 و 70 سانتی متری

موتور پر قدرت ، کمپرسوررکم مصرف ، درب شیشه ای سکوریت از ویزگی های این یخچال است و همچنین برای نگهداری نوشیدنی ها و ساندویچ کاربرد دارد .

  • یخچال ایستاده 120 سانتی متری

این محصول با توجه به اندازه ای دارد بیشتر در اماکن و مراکزی که مشکل کمبود فضا دارند بسیار مناسب می باشد و بدنه استیل ضد زنگ و عایق بندی پی یورتان باعث طول عمر بیشتر آن می شود.

  • یخچال ایستاده 1.5 متری

ویژگی های این محصول نیز همانند سایر محصولات می باشد با این تفاوت که این نوع از یخچال می‌ تواند در شکل دو درب و چهار درب تولید و روانه بازار و سپس مورد استفاده در فروشگاه ها ، هتل ها ، رستوران ها و… قرار گیرد‌

  • یخچال ایستاده 2 متری

این محصول هم همان ویژگی های محصولات ذکر شده را دارا می باشد با این تفاوت که به صورت سه درب ، چهار درب و شش درب با توجه به سفارش مشتریان تولید می شود.

شناخت انواع یخچال ایستاده فروشگاهی

شناخت انواع یخچال ایستاده فروشگاهی یخچال از نیاز های انسان چه در خانه و چه در محل کسب و کار به شمار می رود و در شکل و اندازه های متفاوت با توجه به کاربردی که دارد تولید شده در بازار و فروشگاها برای خرید عرضه می شود.

در این قسمت این مجموعه قصد آشنایی شما را با انواع یخچال ایستاده فروشگاهی را دارد تا با استفاده مطالبی که در ادامه ذکر‌ می شود خریدی آگاهانه داشته باشید.

از کاربردی ترین ، مرغوب ترین و پر فروش ترین محصول یخچال فروشگاهی به موارد زیر می توان اشاره کرد.

  • یخچال های ایستاده رو باز
  • یخچال های پرده هوا
  • یخچال های ویترینی
  • یخچال های شیشه خم
  • فریزر ایستاده

یخچال ایستاده فروشگاهی چگونه تولید می شود؟

یخچال ایستاده فروشگاهی چگونه تولید می شود؟ برای آگاهی بیشتر از مراحل تولید یخچال فروشگاهی ایستاده باید به مطالبی که ذکر خواهد شد پرداخت تا به هنگام خرید از کیفیت بالا خرید خود و سالم بودن قطعات بکار رفته در آن اطمینان حاصل نمود.

  • تولید قطعات پلاستیکی و کنترل آن

در این مرحله تمامی قطعات پلاستیکی مورد استفاده برای مونتاژ یخچال مثل دستگیره ، قفسه ها و … تولید می شوند و سپس از نظر کیفیت ، جنس مواد اولیه استفاده شده ، اندازه و ابعاد و شکل تولبد شده مورد کنترل قرار می گیرند.

  • تولید قطعات فلزی و کنترل آن

این بخش از مرحله تولید از اساسی ترین مراحل تولید یخچال بشمار می رود چرا که فلز در تولید بدنه یخچال ها بکار می رود و همین امر باعث اهمیت فلز مورد استفاده شده در تولید می شود.

  • تولید سایر قطعات آن

لوازم قطعات جانبی مثل نوار پلاستیکی همان نوار مگنتی که در دور درب یخچال ها استفاده می شود که این مرحله نیز شامل چهار مرحله دیگر می باشد که شامل موارد زیر می باشند.

در اولین مرحله با استفاده از حرارت 70 الی 80 درجه سانتی گراد مواد اولیه تولید شده را رطوبت زدایی می کنند.

دومین مرحله نیز اکسترود کردن مواد اولیه بعد از رطوبت زدایی می باشد.

سومین مرحله هم نوبت مغناطیسی کردن قطعات می باشد.

چهارمین و آخرین مرحله برش دادن و جوش دادن قطعات گسکت ها می باشد.

  • مونتاژ و کنترل نهایی یخچال

این مرحله اخرین مرحله تولید یخچال می باشد یعنی قطعات تولید شده و موتور را به یکدیگر متصل کرده و یخچال ایستاده را منتاژ و به مراکز فروش ارسال می کنند.

مراکز توزیع یخچال ایستاده فروشگاهی

مراکز توزیع یخچال ایستاده فروشگاهی اگر بخواهیم به بررسی مراکز توزیع یخچال ایستاده فروشگاهی بپردازیم نخست باید به خاطر آوریم که در بازار های امروزه کارخانجات ، فروشگاه ها و مراکز خرید زیادی در حال عرضه این محصول با تنوع بسیار به بازار می باشند.

در سر تا سر ایران پخش کننده یخچال ایستاده فروشگاهی و همچین صادر کنندگان آن در حال فعالیت بوده و در تلاش هستند تا فعالیت خود را گسترش دهند و این امر وابسته به کیفیت و پاسخگویی آن مجموعه می باشد.

همانطور که از مطالب ذکر شده دریافت شد این محصول در انواع و اشکال متفاوت و متنوع تولید می شود و نیاز مبرم انسان در زندگی روزمره به یخچال باعث افزایش فروش آن در تمامی برند ها و مراکز و فروشگاه ها می شود.

اما آنچه که حائز اهمیت است کیفیت و درجه قطعات و موتور های به کار رفته در تولید یخچال است که سبب تولید نهایی محصولی با کیفیت و طول عمر بیشتر می شود و یا بی کیفیت و طول عمر کمتر.

این مجموعه علی رغم باقی فروشگاه ها با سابقه فعالیتی که دارد و تضمین کیفیت محصولات خود ، رضایت خریداران خود و همچنین وجود تیم پاسخگویی قوی می تواند خرید یخچال فروشگاهی ارزان درجه 1 را به شما هدیه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonواحد فروش