منوی دسته بندی

بروز ترین قیمت یخچال ایستاده ۲ متری

یخچال ایستاده دو متری

قیمت یخچال ایستاده ۲ متری تولید شده در ایران به سایر برند های خارجی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد این محصول در تنوعی از طرح های شیک و مدرن مناسب برای محل کار و سلیقه ی خریدار تولید می شود.

یخچال ایستاده دو متری
این نوع مجحصولات تولید شرکت فریزان به دلیل قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای که دارد و همچنین کیفیت بالا و مناسب محصولات گزینه ی بسیار خوبی برای صادرات به بازار های خارجی و همچنین خرید این محصول به صورت عمده می باشد.
قیمت این نوع کالا ها در برند های مختلف مشابه یکدیگر نمی باشد، زیرا مواد اولیه و کیفیت این محصولات و همچنین خود برند روی قیمت نهایی محصول تاثیر گذار است.
در این مطلب به معرفی کامل یخچال ایستاده ۳ درب و ۶ درب دو متری می پردازیم، با ما همراه باشید…

یخچال ایستاده دو متری

مشخصات یخچال ایستاده ۲ متری

این محصولات  تولید شده در شرکت فریزان دارای کیفیت بالا و درجه یک می باشند، همچنین این محصولات از مقاومت و پایداری بالایی بهره مند می باشند.
این محصول دارای روشنایی LED می باشد و در طرح های متنوع و سفارشی در شرکت فریزان تولید می گردد.

یخچال ایستاده دو متری
یخچال ایستاده ۲ متری بیشتر در فروشگاه های زنجیره ای، سوپر مارکت ها مورد استفاده قرار می گیرد.
پایه های چرخ دار و یا تنظیم کننده این محصول موجب می شود تا به راحتی آن را جابه جا کنید.
این محصول دارای درب شیشه ای دو جداره تو خالی و سکوریت می باشد که از کیفیت بالایی بر خوردار است.
یخچال ایستاده ۲ متری در تولیدی ها و شرکت های متفاوتی تولید می شود، خریداران هنگام خرید باید به تمامی شرایط محصول دقت داشه باشند تا محصولی با کیفیت را خریداری کنند.
تولید کنندگان ایرانی با چندین سال سابقه در تولید انواع یخچال های صنعتی در تولید محصولاتی با کیفیت بالا و عالی خبره شده اند.

یخچال ایستاده دو متری

خرید یخچال ایستاده ۲ متری با قیمت ارزان

متقاضیان این محصول برای خرید یخچال ایستاده ۲ متری با قیمت ارزان می توانند به سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کنند و تنوعی از بالای محصولات را با کیفیت بالا و با قیمت ارزان، بدون واسطه خریداری کنند.
این نوع محصولات از یخچال های پر مصرف در میان انواع یخچال های صنعتی می باشد که با پیشرفت تکنولوژی در کشور در کیفیت های بسیار مناسب و درجه یک تولید می شود.

یخچال ایستاده دو متری

شما می توانید برای خرید یخچال ایستاده ۲ متری با بهترین کفیت و مناسب ترین قیمت ها این محصول را در جای مقرر تحویل بگیرید و از عدم اتلاف وقت و رفت و آمد در بازار می توانید به سایت های اینترنتی ما مراجعه کنید و انواع یخچال های صنعتی را با طرح ها و مدل های زیبا و شکیل مشاهده نمایید
و در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش محصول مورد نظر بکنید و محصول مورد نظر خود را در کم ترین زمان در محل کار و یا مقصد انتخابی خودتان تحویل بگیرید و این محصول را با گارانتی و خدمات پس از فروش از شرکت فریزان دریافت کنید.

یخچال ایستاده دو متری

امروزه تولید کنندگان و شرکت های بسیاری در سراسر کشور وجود دارند که عرضه یخچال ایستاده دو متری را به صورت تکی و عمده با قیمت مناسب در بازار های فروش یخچال صنعتی قرار می دهند، این محصولات دارای کیفیت ها و قیمت های متنوعی می باشند که هر چه کیفیت محصول بیشتر باشد عمر یخچال ایستاده دو متری بیشتر است.

فروش ارزان قیمت یخچال ایستاده دو درب

فروش عمده یخچال ایستاده دو درب در ابعاد ۱۱۵ سانت ، ۱۲۰ سانت و ۱/۵ متری در تمامی مراکز فروش و بازار های شهر های مختلف در سراسر کشور انجام می گردد.
شرکت های تولید کننده انواع یخچال صنعتی از طریق اینترنت و سایت های اینترنتی محصولات خود را در تنوعی بالا با کیفیت مناسب به خریداران عرضه می کنند،شما می توانید با تماس با کارشناسان قسمت فروش شرکت فریزان از تمامی اطلاعات و شرایط انواع یخچال های صنعتی با خبر شوید، کارشناسان قسمت فروش شرکت فریزان برای مشاوره و خرید تمامی محصولات در اختیار شما خریداران هستند.

 

یخچال ایستاده دو متری

انواع یخچال های صنعتی در سراسر کشور از جمله تهران، کرج، اصفهان و مشهد تولید می شوند و بیشترین تولید کنندگان و شرکت ها در این شهر ها وجود دارند.
خریداران برای خرید این محصول باید به  یک سری نکات مهم در خرید یخچال ایستاده دو متری توجه داشته باشند تا خرید خود را به بهترین نحوه انجام دهید.

قیمت یخچال ایستاده ۶۰ سانتی در کردستان

هر تولید کننده ای قیمت مد نظر خود را ارائه می کند قیمت یخچال ایستاده تک درب پپسی از شرکت فریزان به صورت زیر است؟

یخچال ایستاده دو متری

  • قیمت این کالا از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان آغاز می شود و تا ۹ میلیون ۵۰۰ هزار تومان ادامه دارد. این شرکت این کالا را با بهترین و سریع ترین باربری ها در هر شهر و یا هر کشوری هم که باشید به مکان مد نظر شما ارسال می کند.

قیمت یخچال ایستاده ۴ درب در خوزستان

قیمت یخچال ایستاده ۴ درب  تولید شرکت فریزان به صورت زیر است:

  • قیمت این محصولات از ۲۰ میلیون تومان آغاز می شود و تا ۳۴ میلیون تومان ادامه دارد.

یخچال ایستاده دو متری

این کالا یکی از یخچال هایی است که بسیار مهم و ضروری برای یک سوپر مارکت می باشد. قیمت این کالا در سراسر کشور متفاوت می باشد، این شرکت سعی کرده است منصفانه ترین و مناسب ترین قیمت در نظر دارد و سعی می کند رضایت مشتریان را به خوبی جلب کند.

یخچال ایستاده دو متری

 

بهترین یخچال برای سوپرمارکت کدام است؟

یخچال ایستاده دو متری

 

بهترین یخچال برای سوپر مارکت:

می باشد، یخچال ایستاده تک درب و یخچال ایستاده ۳ درب دو متری نسبت به یخچال های دیگر بیشتر مورد نیاز یک سوپر مارکت هستند برای مثال:

یخچال های تک درب نیاز هستند به خاطر نگهداری و خنک نگه داشتن نوشیدنی ها

و یخچال های ایستاده ۳ درب دو متری هم مورد نیاز هستند به خاطر جای زیاد آن و خوب نگهداشتن مواد غذایی

در هر صورت شما می توانید از طریق اینترنت و یا به صورت حضوری از شرکت فریزان خریداری کنید برای خرید کافی است فرم در سایت را پر کرده و یا با ما تماس بگیرید.

یخچال ایستاده دو متری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش