منوی دسته بندی

تولید کننده یخچال ایستاده فروشگاهی روباز در انواع مختلف

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی روباز از مدل های پر طرفدار در میان فروشگاه داران می باشد که در دهه اخیر در مدل هایی زیبا و پیشرفته در مدل موتور سرخود با قابلیت جا به جایی تولید می شود.
یخچال ایستاده فروشگاهی روباز یا یخچال پرده هوا در ابعاد های مختلفی قابل ساخت می باشد تا مشتریان بتوانند با توجه به فضا و میزان حجم لازه بهترین بهروری را از محصول خود داشته باشند.
این مدل محصول صنعتی در مدل فریزر فروشگاهی نیز تولید می شود تا برای نگهداری مواد پروتئینی در دمای انجماد بتوانند به راحتی استفاده کنند.

تولید کننده یخچال فروشگاهی روباز در ایران

یخچال ایستاده فروشگاهی

با توجه به نیاز و تقاضا برای انواع یخچال ایستاده فروشگاهی در سایر شهر های ایران، تولید کنندگان بسیاری را در تعداد بالا در این عرصه مشغول به فعالیت می بینیم.
که توانسته اند با تولیدات خود در کیفیت های مختلف یخچال فروشگاهی هایی مدرن و شیک را به بازار فروش یخچال و فریزر فروشگاهی در مشهد  ، شیراز، کرمان، سیستان، تبریز، تهران، قم و … عرضه کنند.
با توجه به پیشرفت روز به روز صنعت شاهد تغییر و سطح توقع مشتریان در زمان خرید برای انتخاب محصولی که دارای ویژگی هایی ارزنده مانند موارد زیر باشد.

  • نمای شیک
  • کیفیتی عالی
  • امکاناتی ویژه و به روز

به همین منظور شاهد رقابتی بی نظیر در میان تولید کنندگان هستیم.
شرکت فریزان نیز در این زمینه از قائده مستثنی نیست و توانسته با ارتقا سطح کیفیت و آپشن های انواع یخچال فروشگاهی بر حجم فروش خود چه در بازار داخلی و چه خارجی بیفزاید.

قیمت یخچال ایستاده فروشگاهی در انواع مختلف

یخچال ایستاده فروشگاهی

امروزه با تولید یخچال ایستاده فروشگاهی در مدل های مختلف، مشتریان دیگر دغدغه هیچ مشکلی اعم از کمبود جا و یا نوع چیدمان ، کیفیت و … را ندارند چرا که به راحتی انواع یخچال فروشگاهی برای مصارف مختلف در بازار موجود می باشد.
یخچال ایستاده فروشگاهی روباز در مدل موتور سرخود با قابلیت :

  • جا به جایی آسان
  • کیفیت موتور سرخود
  • نوع عایق بندی برای جلوگیری از اتلاف انرژی
  • مجهز به ترموستات دیجیتالی
  • دارای کاور شب

باشد.
قیمت یخچال ایستاده فروشگاهی با توجه به :
ابعاد
کیفیت
مدل
دارای تفاوت هایی می باشد.

قیمت یخچال ایستاده ۶۰ سانتی تک درب

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده تک درب یکی از ضروری ترین یخچال برای یک سوپر مارکت است که قیمت این کالا نسبت به یخچال های دیگر ارزان تر می باشد البته عرض و طول این یخچال هم متفاوت می باشد که قیمت این کالا در لیست قیمت یخچال های سوپری شرکت فریزان آمده است که با ارتباط با واجد فروش شرکت فریزان می توانید لیست قیمت یخچال ایستاده فروشگاهی را دریافت نمایید.

قیمت عمده این کالا نسبت به قیمت تکی بسیار سودمندانه تر خواهد بود زیرا شرکت فریزان برای همکاری شما با آن تخفیف بسیار سودمندانه ای قاعل می شود.

یخچال ایستاده تک درب به یخچال ایستاده نوشابه و نوشیدنی هم معروف است و این یخچال را می شود در تمامی مکان ها مورد استفاده قرار داد.

قیمت یخچال ایستاده نوشابه ای

یخچال ایستاده فروشگاهی

همانطور که گفته شد یخچال های ایستاده نوشابه همان یخچال ایستاده تک درب هستند، فروشندگان و تولید کنندگان مختلفی در زمینه مناسب قیمت یخچال ایستاده ۶۰ سانتی در فروش اینترنتی  فعالیت می کنند.
که مشتریان برای این که از خرید خود رضایت داشته باشند باید از تولید کننده ای معتبر و مورد اطمینان برای انواع یخچال صنعتی من جمله یخچال ایستاده فروشگاهی خرید کنید.

می پرسید چرا باید از تولید کننده خرید کنیم؟

یخچال ایستاده فروشگاهی

به دلیل این که دو نمونه که باعث افزایش قیمت یخچال ایستاده فروشگاهی می شود که یکی از آن ها تورم و مشکلات اقتصادی می باشد و دیگری هم واسطه ها می باشند، خریدران اگر به دنبال قیمتی مناسب و ارزان هستند باید از تولید کننده ای که دارای:

  • کیفیت بالا
  • قیمت مناسب
  • گارانتی
  • خدمات پس از فروش
  • باربری سریع و مطمئن
  • مجهز به دستگاه های بروز
  • دارای بهترین مواد اولیه
  • و…

برای خرید راحت و داشتن رضایت در خرید باید به این چند نمونه در هنگام خرید دقت و توجه فرمایید.
این چند مورد نشان دهنده کیفیت بالای محصولات است.

خرید یخچال ایستاده نوشیدنی تک درب فروشگاهی

خرید یخچال ایستاده تک درب فروشگاهی از تولید کننده فریزان امکان پذیر می باشد، شما متقاضی گرامی برای سرعت و راحتی کار خود و خریدی سودمندانه می توانید به سایت ما سر بزنید و خریدی به صرفه داشته باشید. شما می توانید با استفاده از روش های گوناگون خرید خود را انجام دهید که به صورت زیل است:

  1. حضوری
  2. تلفنی
  3. اینترنتی

امروزه به خاطر بیماری کرونا بیشتر از روش اینترنتی و تلفنی بازدید می کنند که با کمک این روش سریع تر و آسان تر خرید خواهید کرد که اینگونه در زمان خرید یخچال ایستاده فروشگاهی صرفه جویی و هزینه رفت و آمد هم حذف خواهد شد.

در هر صورت شرکت ما پذیزای شما خواهد بود و با شما همکاری خواهیم کرد.

چگونه فریزر و یخچال صنعتی مد نظرم را از شما خریدارای کنم؟

یخچال ایستاده فروشگاهی

راه های گوناگون و بسیاری برای خرید این یخچال ایستاده فروشگاهی پر مخاطب وجود دارد اما اگر به دنبال خریدی سریع، راحت، عمده، تکی و پر سود هستید به شما پیشنهاد می کنیم فرم در سایت را پر کنید و منتظر تماس ما باشید.

مشخصات یخچال روباز مدل هامون

یخچال ایستاده فروشگاهی

  • مخصوص نگهداری فرآورده های دریایی تازه
  • بدنه: عایق پلی یورتان
  • دارای نمای جلو از مقاوم و نشکن
  • دارای دستگاه مه ساز انتخابی
  • مجهز به سیستم تبرید موتور سرخود
ابعاد حجم داخلی مفید وزن
طول عرض ارتفاع
۱۲۵ ۱۲۵ ۱۰۵ ۱۹۰ ۱۷۵
۲۵۰ ۱۲۵ ۱۰۵ ۳۸۰ ۲۰۴
۳۷۵ ۱۲۵ ۱۰۵ ۵۷۰ ۲۲۰

همانطور که مشاهده نمودید طول یخچال با تغییر حجم داخلی مفید یخچال و همین وزن یخچال ایستاده فروشگاهی تغییر می کند.

مشخصات فنی که مشاهده کردید از یخچال های روباز مدل هامون شرکت فریزان می باشد که به طور دقیق و واضح در اختیار شما عزیزان قرار دادیم.

قیمت خرید یخچال فریزر فروشگاهی از بازار

یخچال ایستاده فروشگاهی

وقتی در بازار ها برای خرید یخچال ایستاده فروشگاهی مراجعه می کنیم با نمونه های مختلفی از محصولات مواجه هستیم. قیمت خرید این نوع کالا در بازار های شهری و اینترنتی با همدیگر متفاوت می باشد. افراد در بازار ها می توانند محصولات مد نظرشان را با روش اینترنتی با نرخی ارزان تر محصولات را تهیه کنند زیرا دست واسطه ها ازقیمت ها کوتاه می باشد.

البته شما می توانید با خرید از خود تولید کننده محصولات را با نرخی ارزان تر و بهتر تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonواحد فروش