منوی دسته بندی

خرید بهترین یخچال ایستاده فروشگاهی با قیمت مناسب

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی

اگر قصد خرید بهترین یخچال ایستاده فروشگاهی را دارید و می خواهید بدون هیچ واسطه ای و با قیمت  مناسب و نسبتا ارزان این محصول را تهیه کنید با ما همراه باشید.

معمولا فروشگاه داران با کیفیت ترین و بهترین یخچال ها را تهیه می کنند به دلیل این که طول عمر یخچال هایشان بالا باشد و تا سال های سال این محصولات بدون هیچ خرابی و مشکلی برای ان ها کار کند.

این محصولات دارای تنوع بسیار بالایی هستند که میتوان در آن ها انواع مواد غذایی را نگهداری کنند.

 انواع یخچال فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی

 

  • یخچال های روباز
  • یخچال های ایستاده ۳ درب
  • یخچال های ایستاده ۴ و ۵ درب …
  • یخچال جزیره ای
  • یخچال پرده هوا
  • یخچال های قنادی مخصوص فروشگاه
  • یخچال ایستاده ۳ درب و پرده هوا مخصوص گوشت ها
  • و انواع یخچال های ویترینی …

این محصولات همانطور گفته شد تنوع بسیار بالایی دارد و این که این یخچال هایی که نام برده شد فقط چند مورد از یخچال های فروشگاهی هستند.
این محصول امروزه در تمامی شهر ها دارای تولید کننده و نمایندگی می باشد که برخی از مردم مستقیم از خود تولید کننده خرید می کنند.

قیمت این محصولات با توجه به مدل های آن متفاوت است اما با وجود کیفیت های متفاوت و اندازه های متفاوت و البته ظاهر ها متفاوت نمی توان قیمت دقیقی را عرض نمود به همین دلیل هم اکنون بهترین راه فهمیدن قیمت این محصول این است که با شماره های درج شده بر روی سایت تماس گرفته و از کارشناسان ما و واحد فروش اطلاعات کسب کنید و قیمت محصول مد نظرتان با مشخصات و کیفیت و ابعاد و ظاهر مد نظرتان را به ما بگویید تا ما قیمت محصولتان را بدست آورده و به شما بگوییم.

یخچال فروشگاهی دیجی کالا

یخچال ایستاده فروشگاهی

برخی از مردم از برنامه های مختلف برای خرید این محصول استفاده می نمایند و اما بهترین روش برای خرید این محصولات خرید مستقیم و بدون هیچ واسطه ای از تولید کننده است که با ارتباط مستقیم را با تولید کننده می توانید محصولات خود را با قیمت تولید سفارش دهید و طی چند روز پس از تولید این کالا محصول مد نظر شما را با بهترین باربری ها و سریع ترین باربری ها دریافت کنید.

قیمت یخچال ایستاده تک درب پپسی

یخچال ایستاده فروشگاهی

این محصولات یکی از پر مخاطب ترین یخچال ها میان انواع یخچال ها است که این محصول را می توان در تمامی مکان مورد استفاده قرار داد و این این یخچال یک یخچال بسیار مهم برای سوپر مارکت ها است که حتی این محصول را در فروشگاه ها هم مورد استفاده قرار می دهند.

شما می توانید این محصول از ابعاد ۳۰ سانتی متر تا ۷۵ سانتی متر خریداری کنید کافیست با واحد فروش شرکت ما تماس گرفته و یا فرم در سایت را پر کنید ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایید.

شما عزیزان می توانید این محصول را از روش های مختلف اینترنتی و تلفنی و حضوری با ما ارتباط بر قرار کنید و از این ۳ طریق از شرکت فریزان خریداری کنید.

ما در هر صورت پذیرای شما خواهیم بود و به هر روشی که مورد پسند شماست می توانید خرید نمایید.

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده ۳ درب فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی

این نوع یخچال در کیفیت ها و ظاهر های گوناگونی تولید می شود که در هر حالت برای آن یک نوع قیمت در نظر گرفته می شود اگر کیفیت بالا تری را بخواهید باید قیمت بیشتری را پرداخت کنید تا تولید کننده برای شما یخچالی با کیفیت بالا تولید کند.

این محصول در تمام فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد که فریزر این نوع محصول دارای سرمایش بیشتری است و برای محصول منجمد شده استفاده می شود.

این محصول امروزه از طریقه ها و روش های گوناگون در حال تولید و توضیع است که امروزه مردم روش خرید اینترنتی را ترجیح می دهند زیرا  با این روش شما سریع تر خرید کرده و البته با این روش دیگر نیازی نخواهد بود هزینه روفت امدی هم بپردازید. شما می توانید با این روش با تولید کننده مد نظرتان با ارتباط تلفنی و پیام رسان ها می توانید ارتباط برقرار کنید.

این روش خرید امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گرفته و با شرایط پیش آمده بیشتر افراد می دانند که بهترین روش خرید هم اکنون خرید اینترنتی است.

اما شما عزیزان می توانید حضوری این محصول را خریداری کنید و در هر حالت ما پذیرای شما هستیم.

یخچال پرده هوا

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال پرده هوا در انواع بسیار بالایی تولید می گردد که بالای ۷ متر طول این یخچال با موتور مرکزی تولید می شود که برای خرید این یخچال ایستاده فروشگاهی و یخچال پرده هوا پر مخاطب می توانید با مشاوره فروش شرکت فریزان تماس گرفته و از اطلاعات بهرمند شوید.

یخچال های پرده هوا یکی از مهم ترین تجهیزات برای یک فروشگاه می باشد که این محصول در تمامی فروشگاه های قابل مشاهده است و برای داشتن یک یخچال با طول عمری بالا باید یخچالی با کیفیت بالا سفارش دهید.

موتور یخچال در طول عمر یخچال ها بسیار اهمیت دارد و اولین قطعه مهم برای داشتن کیفیت یخچال است. برای مثال در یخچال های ایستاده دو متری باید موتور دانفوس را به کاربرد و از آن استفاده نمود. این محصول یکی از بهترین و پر کاربرد ترین یخچال برای فروشگاه ها می باشد که این محصول داری کاور شب و همچنین بدنه آن از عایق پلی یورتان کار شده و جنس بدنه این کالا استیل_ گاروانیزه می باشد که هر کدام که مشتریان بخواهند بر روی یخچال مورد استفاده قرار می گیرد.

لیست قیمت یخچال مرغ فروشی

یخچال ایستاده فروشگاهی

این محصول یکی از محصولاتی است که در مرغ فروشی ها و هم در فروشگاه ها قابل مشاهده می باشد و این محصول برای نگهداری از گوشت مرغ ها می باشد برای این که تازه تر بمانند و البته این مواد غذایی بود نگیرد.

این کالا در انواع و ظاهر و ابعاد های گوناگونی تولید می گردد برای مثال این محصول را می توان در یخچال های ایستاده دو درب، یخچال ایستاده تک درب، یخچال های پرده هوا و یخچال ایستاده چند درب و.. نگهداری کرد.

برای تهیه و سفارش این محصول کافیست فرم در سایت را پر کرده و یا با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش