منوی دسته بندی

خرید بی واسطه یخچال ایستاده فروشگاهی

برای خرید بی واسطه یخچال ایستاده فروشگاهی از تولید کنندگان و یا نمایندگان فروش باید متقاضیان، از طریق سایتهای اینترنتی این شرکت ها و یا به صورت حضوری به دفاتر فروش مراجعه نمایند.

خرید بی واسطه یخچال ایستاده فروشگاهی

ویژگی یخچال ایستاده فروشگاهی درجه یک

ویژگی یخچال ایستاده فروشگاهی درجه یک اولین ابزار و ملزوماتی که برای سوپر مارکت ها و فروشگاهها و هایپر مارکتها خریداری می شود انواع مختلفی از یخچال فروشگاهی است. کاربرد این یخچال ها در فروشگاههای مواد غذایی و سوپر مارکتها به دلیل فروش مواد خراب شدنی کاملا ضروری است و یخچال های معمولی این قابلیت را ندارند

در فروشگاههای مواد غذایی و حتی در سوپر مارکت های محلی که از یخچال فروشگاهی بهره می برند، اولین مسئله مهم این است که یخچالها در محلی قرار گیرد که زاویه دید کافی داشته باشد و دسترسی مشتریان به کالای درون یخچال به راحتی انجام شود. این یخچال ها از این لحاظ که رنگ و لعابی زیبا دارند و داخل آنها نور پردازی های خاصی با رنگهای متفاوت به کار رفته است نقش بسیار مهمی در بازاریابی و افزایش فروش دارد.

از مهمترين ويژگي اين یخچال ها دو نوع کمپرسور دارند. کمپرسور بالا و کمپرسور پایین.. کمپرسور موتوری است که باعث خنک نگه داشتن می باشد. یخچال های با کمپرسور بالا قیمت بیشتری دارند ولی در عوض عمر بیشتری هم دارند و بهتر کار می کنند. یخچال های با کمپرسور بالا گرمایی که موتور یخچال ایجاد می کند را به طرف بالا یعنی سقف یخچال می فرستند که این باعث می شود یخچال خنک تر بماند. یخچال های با کمپرسور پایین دقیقا مشخصاتی بر عکس دارند. این یخچال ها قیمت پایین تری دارند ولی به دلیل پخش کردن گرمای موتور به اطراف یخچال باعث کاهش عمر یخچال می شوند

برچسب انرژی نیز یکی دیگر از نکات مهم دیگري است كه در اين گونه يخچالها لحاظ شده است .برچسب های انرژي نشان می دهند که میزان مصرف برق این یخچال چگونه است. یخچال هایی که دارای برچسب انرژی A هستند بسیار بهینه هستند و مصرف برق بسیار پایینی دارند تولید کنندگان یخچال هایی را تولید کرده اند که در زیر پایه های آن ها چرخ هایی نصب شده است که بتواند در جابه جایی به شما کمک کند. درواقع با استفاده از این چرخ ها می توانید به راحتی یخچال خود را جا به جا کنید

مشخصات فنی یخچال ایستاده فروشگاهی

مشخصات فنی یخچال ایستاده فروشگاهی مشخصات هر یخچال ایستاده فروشگاهی درجه یک ، با توجه به کاربردی که دارد متفاوت است. برای مثال یخچال قصابی ظاهر و کیفیت بسیار متفاوتی نسبت به سایر یخچال ها دارد. چرا که درون این دستگاه آویز لاشه نصب شده و همچنین استیل به کار برده شده در آن ۳۰۴ است و کاملا ضد زنگ بوده و قابل شست و شو می باشد.

یخچال ایستاده در مدل های قصابی، یخچال قنادی، یخچال لبنیاتی و یخچال سوپری، هایپری و یخچال پروتئینی با توجه به محصولات نگهداری شده و مشخصات فنی منحصر به خود را دارند.

از دیگر ویژگیهای این گونه یخچالها ، کنترل دقیق دما برای نگهداری درست انواع محصولات. رده انرژی A و سیستم توزیع یکنواخت با حذف نمایشگر تبلیغاتی و کاهش ارتفاع برای مصرف کنندگانی که محدودیت ارتفاع داشته یا کاربردی غیر تبلیغاتی دارند مانند بیمارستانها، آزمایشگاهها، داروخانه ها و … طراحی شده است.

از جمله نکات برجسته یخچال ایستاده استفاده از شیشه های سکوریت و دوجداره استاندارد حاوی گاز عایق آرگون بوده که موجب گردیده اتلاف حرارت به حداقل برسد، سکوریت بودن شیشه نیز احتمال شکسته شدن شیشه را به حداقل میرساند.

معرفی انواع یخچال ایستاده فروشگاهی

معرفی انواع یخچال ایستاده فروشگاهی یخچال های فروشگاهی در انواع و ابعاد مختلف مانند: تک در، دو در، سه در، چهار در، شش در، یخچال قنادی و … بسته به کارکردی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند. یخچال های ایستاده تک دری تا شش دری، ویژگی ها آنها اصول اولیه ای دارند که مشابه هستند اما از نظر عملکرد، ظاهر و حجم متفاوت هستند. ۳٫ یخچال ویترینی: در واقع اغلب یخچال های فروشگاهی نوعی ویترین برای نمایش محصولات هستند. اما از این دسته از یخچال ها در اصطلاح تخصصی به عنوان یخچال ویترینی یاد می شود; صرفاً به این دلیل که بیشتر شبیه ویترین هستند تا یخچال و هوای سرد زیادی ندارند. این یخچال ها به دو دسته سردخانه و سردخانه تقسیم می شوند

۱- یخچال هات پیشخوان برای غذاهای پخته در فروشگاه هایی که قرار است توسط مشتری مصرف شود استفاده می شود. غذاهایی مانند لازانیا، پیتزا، اشترودل، انواع برنج و خورش های موجود در رستوران ها و …

۲٫ یخچال پیشخوان به دلیل نداشتن دمای خاصی برای نگهداری شیرینی در قنادی ها، دسرها، پنیرها و سوسیس و کالباس ها استفاده می شود. فریزرهای ویترینی در سایزهای مختلف از کوچک تا بزرگ دارای کفی قابل تنظیم، نور شفاف، پنجره دوجداره، عایق محافظ و حرارتی و … می باشند.

۱- یخچال ایستاده تک دری: این یخچال ها در ابعاد و عرض های مختلف (مانند: ۶۰، ۷۰ و ۹۰ سانتی متر) هستند و معمولا در مکان های کوچک مانند سوپرمارکت ها و باشگاه های ورزشی استفاده می شوند. یخچال ایستاده تک در به دلیل ابعاد کوچک نسبت به سایر یخچال های ایستاده طرفداران زیادی در بین مغازه داران دارد.

۲- یخچال ایستاده دو در: این نوع یخچال ها در بهترین حالت برای نگهداری و نمایش مواد غذایی هستند. یخچال های دو درب ایستاده در ظاهر به صورت دو درب کنار هم یا یک در بالا و یک در پایین ساخته می شوند و هر تغییری به سفارش مشتری انجام می شود.

۳- یخچال های ایستاده سه دری: یخچال های سه دری ایستاده به صورت سه درب پشتی بسته و سه در دو طرف نما ساخته می شوند. یخچال ها بنا به درخواست و سفارش مشتری از جنس استیل و گالوانیزه بوده و با چوب ترمو روکش شده اند. شیشه های نشکن و دو جداره این محصولات ضمن صرفه جویی در مصرف انرژی، امکان دیدن متریال داخلی و انتخاب مواد را قبل از بازکردن در یخچال به شما می دهد. لازم به توضیح است که یخچال های سه درب ایستاده با توجه به فروشگاه شما در ابعاد و عرض های مختلف تولید می شوند.

۴- یخچال ایستاده چهار در: این یخچال ها نیز با توجه به کیفیت و موتور اسپانیایی آن در متریال استیل و گالوانیزه با کیفیت عالی و عمر طولانی در ابعاد مختلف به صورت بسته و در دو طرف تولید می شوند. شیشه سکوریت نشکن و عایق بودن محصول با تزریق فوم پلی یورتان از دیگر ویژگی های این یخچال می باشد.

۱- یخچال ایستاده شش در: حجم زیاد و ابعاد بزرگتر یخچال های شش درب و حجم بالای نگهداری مواد از ویژگی های خاص این محصول می باشد. یخچال ویترین کبابی: همانطور که از نامش پیداست برای کباب فروشی ها استفاده می شود.

۲- یخچال ایستاده پرده هوا: یکی دیگر از انواع یخچال های ایستاده صنعتی، یخچال های پرده هوا هستند. این یخچال ایستاده عمده ها ظرافت و تمرکز منحصر به فردی دارند و از آخرین تکنولوژی ساخته شده اند. موتور این نوع محصول بسته به ابعاد یخچال مورد استفاده قرار می گیرد یعنی اگر مساحت یخچال از حدود ۱۰ متر بالاتر باشد دارای موتور مرکزی و ابعاد کوچکتر دارای موتور توکار می باشد.

 

فروش ویژه یخچال ایستاده فروشگاهی

فروش ویژه یخچال ایستاده فروشگاهی خرید و فروش پخش یخچال ایستاده فروشگاهی عمده به دلیل کاربرد بالای آن در نقاط مختلف، به صورت گسترده در سراسر کشور انجام می شود. خریداران یخچال صنعتی معمولا به دنبال خرید آن با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت هستند. پخش یخچال های فروشگاهی از فروشگاه های معتبر دارای مزایای فراوانی برای خریداران می باشد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کیفیت بالا و قیمت تضمینی، تخفیف مناسب، جشنواره و جوایز، گارانتی مناسب و معتبر برای مشتریان، شرایط پرداخت متفاوت. یخچال آنلاین را باید یکی از نمایندگی های معتبر ارائه تجهیزات برودتی و سرمایشی، یخچال، تجهیزات قنادی و آشپزخانه های صنعتی دانست. مثلا قیمت یخچال ایستاده بی نظیر بدون شرکت مستقیم در همه شهرها یکسان است و سه مزیت مهم دارد. یکی از این مزایا این است که کیفیت متریال مطابق با استانداردهای کارخانه است که با صدور ضمانت نامه اعتماد مشتری جذب خرید می شود. مزیت دوم قیمت یخچال ایستاده فروشگاهی مقرون به صرفه آن است که با همان قیمت تولید شده به دست مشتری می رسد و مزیت سوم این است که در صورت مغایرت با کالای ارسالی، کالا بین ۴۸ تا ۳۶ ساعت به خریداران بازگردانده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش