منوی دسته بندی

خرید عمده یخچال ایستاده دو متری به نرخ روز

یخچال ایستاده دو متری

یخچال ایستاده دو متری

برای خرید یخچال ایستاده دو متری عمده به نرخ روز به فروشگاه های آنلاین مراجعه گرده و می توان این محصول را برای کاربرد های گوناگونی مورد استفاده قرار داد و با کیفیت فوق العاده کمپرسور اصل و با قدرت مانند سکاپ دانفوس متناسب با اندازه و کاربرد آن می توانید سالهای مدیدی از این محصول استفاده نمود.

 

نمایندگی فروش یخچال ایستاده دو متری سوپرمارکت عمده در تهران

یخچال ایستاده دو متری

بسیاری از نمایندگی های برند های مختلف در تهران وجود دارند که انواع یخچال ایستاده دو متری را در مدل و طرح های جدید به فروش می رسانند و مشتریان می توانند به طور عمده این محصول را خریداری نمود.
گروه تولیدی و صنعتی شرکت فریزان انواع یخچال ایستاده دو متری را تولید کرده که دارای بهترین قیمت می باشد و می توان به طور عمده و تکی با اندازه و مدل مورد نیاز سفارش ساخت داده و خریداری کرد.
همچنین مدل یخچال های صنعتی در مدرن ترین طرح های روز با استاندارد های لازم در مراکزی معتبر وجود داشته که می توان برای خرید عمده و تکی برای رنگ های مختلف مانند استیل براق ، طلایی ، قرمز ، آبی ، توسی اقدام نمود.
تولیدات یخچال ایستاده شامل نمونه ها و کارهای متعددی می شود که شرکت تولیدی فریزان یکی از تولید کنندگان برتر در بازار یخچال صنعتی می باشد.
کارخانه تولید کننده فریزان توانسته با تجهیزاتی مدرن و با استفاده از کادری مجرب انواع یخچال صنعتی دو متری را در مدل های :
یخچال ایستاده 3 درب
یخچال ایستاده 6 درب
یخچال ایستاده تمام شیشه
یخچال ایستاده دو طرفه نما
یخچال ایستاده پشت بسته
یخچال ایستاده آویزدار
یخچال ایستاده 6 درب کابین دار
یخچال ایستاده طبقاتی

در کیفیت ، طرح ، قیمت و گارانتی های متفاوتی تولید و عرضه نماید.

سایت اینترنتی فروش یخچال ایستاده دو متری قصابی

یخچال ایستاده دو متری

در بسیاری از سایت های اینترنتی فروش می توان انواع یخچال ایستاده را با نرخ های خوبی خریداری کرد.
یخچال ایستاده دو متری قصابی یکی از مدل های مورد نیاز مغازه و فروشگاه ها می باشد که برای خریداری عمده و تکی بسیار مناسب است.
کارخانه فریزان واقع در تهران دارای محصولات مختلفی و زیادی می باشد که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

یخچال ایستاده تک درب 60 سانتی ، 70 سانتی ، 80 سانتی
یخچال ایستاده دو درب
یخچال ایستاده 4 درب
یخچال ایستاده عرض 60 دو منظوره
یخچال ایستاده 1/5 متری
یخچال ایستاده قصابی استیل
یخچال آکواریومی
یخچال ویترینی کوچک
یخچال مینی هتلی
یخچال قنادی
یخچال بستنی
یخچال فروشگاهی
یخچال جزیره ای
یخچال خوابیده
فریزر ایستاده عرض 60 ، 70 ، 80 سانت

تولید انواع یخچال ایستاده قصابی با جنس استیل نگیر در بدنه داخلی و استیل خش دار در بدنه خارجی با ضخامتی عالی انجام می شود و در خصوص کیفیت موتور نیز موتوری با قدرت 3/4 اسب بخار استفاده می شود.

بهترین قیمت یخچال ایستاده دو متری

یخچال ایستاده دو متری

برای اطلاع از بهترین قیمت های یخچال ایستاده دو متری می توان به سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کرد.
در این سایت ها اغلب لیست قیمت انواع یخچال ایستاده ثبت شده است و مشتریان می توانند از نرخ های تعیین شده مطلع شوند و خرید خود را انجام دهند.
در میان مدل یخچال ایستاده دو متری شرکت فریزان در تهران طرح های متعددی را می توان نام برد که یکی از آن ها یخچال صنعتی سوپرمارکت است که این مدل یخچال صنعتی خود دارای انواع مختلف در:
ابعاد
کیفیت
رنگ
قیمت
گارانتی
می باشد که می توان با تنوع زیادی خریداری کرد.
خرید یخچال ایستاده دو متری برای سوپرمارکت ، قصابی ، لبنیاتی ، گل فروشی، میوه فروشی ، پروتئینی ، آشپزخانه های بزرگ یک انتخاب مناسب است که در طول 2 متر، عرض 70 ، و ارتفاع 230 سانت فضایی جادار برای نگهداری قابل توجهی مواد مورد نیاز دارا می باشد.
کیفیت قطعات مورد استفاده بر روی یخچال صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار است که می تواند بر روی قیمت و گارانتی محصول اثر مستقیم داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش