منوی دسته بندی

خرید و فروش انواع یخچال فریزر ایستاده فروشگاهی در بازار

در بازار، انواع یخچال استیل ایستاده فروشگاهی در چند مدل به فروش می‌رسد. انواع کاربرد یخچال های صنعتی ویترینی بدون درب صندوق دار و همچنین یخچال ویترینی رومیزی در انواع ابعاد را، به عنوان یخچال بستنی مغازه های بقالی ساده تا هایپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره‌ای مورد استفاده قرار داد.

خرید و فروش انواع یخچال فریزر ایستاده فروشگاهی در بازار

مرکز خرید ارزان ترین یخچال فریزر ایستاده فروشگاهی در کرج

یخچال فریزر جزو ضرورتی ترین تجهیزات لازم فروشگاه های مواد غذایی است. بازار خوب این محصول در همه جای ایران، نظر طرفداران، تولید کننده ها و نمایندگی های فروش یخچال فریزر را به خود جلبکرده است.

یکی از استان های مطرح در عرضه و پخش یخچال ایستاده فروشگاهی، استان کرج است.
در این استان، می‌توان با مراکز فروش محصول ارتباط برقرار نمود و بدون واسطه خریدی به صرفه و اقتصادی داشت. در این مراکز عمده فروشی، می‌توان ابزار آلات لازم برای احداث یک فروشگاه و یا بازسازی آن را با مناسب ترین قیمت ممکن خریداری کرد.

این مراکز با استفاده از تکنولوژی مناسب روز، محصولات با کیفیت و دارای ضمانت را به خریداران عرضه می‌نماید. همچنین افزایش مشتریان دائمی، نتیجه جلب رضایت در زمینه کیفیت، تنوع و دسترسی آسان به خرید این محصول است.

حتی بعضی از فروشگاه های مواد غذایی به همراه فروش عمده محصولات خود، یخچال امانی را نیز به عنوان تبلیغ ارسال می‌کنند. بستنی میهن و یخچال امانی کوکاکولا، از این دسته‌ محصولات می‌باشند.

تولیدکنندگانی که در زمینه یخچال فعالیت می‌کنند، انواع یخچال صنعتی و خانگی را در قیمت های مختلف عرضه می‌نمایند. خریداران بسته به کاربردی که از یخچال مورد نظر خود انتظار دارند، اقدام به تهیه جنس مورد نظر خود می‌نمایند.

فاکتور های مهم مورد نظر مشتریان یخچال فریزر فروشگاهی، اغلب حجم فضایی که یخچال اشغال می‌کند و ویژگی های فنی و ظاهری آن است.

مرکز خرید ارزان ترین یخچال فریزر ایستاده فروشگاهی در کرج

با کیفیت ترین یخچال فریزر فروشگاهی تولید شده در کشور

یخچال فریزر فروشگاهی، به عنوان یکی از وسیله‌ های بسیار ضروری فروشگاه ها، باید با وسواس و دقت بسیار زیادی خریداری شود. چون علاوه بر اینکه باید هزینه سرمایه گذاری آن پرداخت شود، وسیله‌ای حیاتی برای حفظ و نگهداری سرمایه فرشنده مواد غذایی می‌باشد.

پس تحقیقات در مورد خرید بهترین برند این محصولات با کیفیت، امری ضروری است. تنوع مدل، برند، اندازه و قیمت در بازار به قدری زیاد است که ممکن است خریدار دچار سردرگمی شود.

اکنون به نکات مهمی که باید در هنگام خرید به آن توجه شود، اشاره می‌نماییم. در ابتدا، بودجه‌ای که برای خرید یخچال فروشگاه خود کنار گذاشته‌اید را مشخص کنید. سپس با توجه به بودجه خود، محصول و برندی را انتخاب نمایید که برچسب انرژی آن در بالاترین رده قرار دارد. اندازه یخچال، باید متناسب با فضای موجود فروشگاه باشد.

امکانات دیگری مانند فیلتر تصفیه آب، نمایشگر دما، پیچ امکان تنظیم دما … هر کدام می‌تواند توجه شما را جلب نماید. همچنین مواردی مثل جنس، کیفیت، رنگ و مدت زمان گارانتی هم باید مد نظر شما قرار گیرد.

با کیفیت ترین یخچال فریزر فروشگاهی تولید شده در کشور

بازرگانی فروش یخچال فریزر ایستاده در مشهد

تولید و عرضه یخچال ایستاده در مشهد، به عنوان یکی از مراکز مطرح در این زمینه شناخته شده است. بازار خرید و فروش یخچال های صنعتی به طور تخصصی در این شهر، نیاز خریداران عمده را تأمین می‎‌نماید.

قیمت فریزر ایستاده صنعتی در این شهر، بسیار مناسب است. کارخانجات بزرگ و پیشرفته در زمینه تولید یخچال صنعتی، در اطراف مشهد مستقر می‌باشند. علاوه بر بازار خرید محصول، تکنسین ها و تعمیر کاران ماهر مشهد نیز، آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می‌باشند. از این رو برای خریدارانی که نمی‌توانند حضوری خرید نمایند، امکان خرید آسان اینترنتی مهیا است.

بازرگانی فروش یخچال فریزر ایستاده در مشهد

مراکز معتبر پخچال فریزر ایستاده صنعتی

هنگامی که بخواهید یک یخچال صنعتی خریداری نمایید، باید مطمئن شوید که از مرکز فروش معتبر خرید می‌نمایید. چه بسا وجود دارند مراکزی که محصولات ارزانی ارائه می‌نمایند، اما گارانتی برای محصول خود صادر نکرده و هیچ مسئولیتی در قبال آن به عهده نمی‌گیرند.

اولین نشانه اعتبار و سابقه یک محصول، گارانتی آن است که کیفیت را تضمین می‌کند و خریدار بصورت مطمئن هزینه آن را می‌پردازد. بنابراین برای آگاهی یافتن از اینکه کدامیک از مراکز این اطمینان خاطر را برای خریداران تأمین می‌نمایند، می‌توان از طریق اینترنت و یا از مصرف کنندگان این دستگاه ها و این برند، پرس و جو نمایید.

مراکز معتبر پخچال فریزر ایستاده صنعتی

تامین کننده یخچال فریزر ایستاده فروشگاهی در کشور

یخچال ویترینی صنعتی، برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی مانند: کافی شاپ ها، هتل ها، رستوران ها و فست فود ها توسعه یافته‌اند. یخچال های صنعتی، شادابی مواد غذایی را حفظ می‌نماید و مواد غذایی را مدت زمان طولانی سالم نگه می‌دارد. یخچال های صنعتی با توجه به ظرفیتشان، برای آشپزخانه های بزرگ مناسب هستند و با توجه به نیاز های مختلف آشپزخانه ها، انواع مختلفی دارند. همچنین به دلیل کاربرد وسیع آن ها در سراسر کشور، بازار خرید و فروش این دستگاه ها بسیار داغ است. کارخانجات تولیدی یخچال و فریزر، در تهران، کرج، ساوه، مشهد، اصفهان و…. مستقر هستند.

متأسفانه ساخت یخچال های صنعتی و غیرخانگی در کشور، با وجود داشتن سال ها سابقه هنوز به طور کامل بومی نشده است. به دلیل اینکه لوازم اصلی این دستگاه ها، مانند موتور آن همچنان وارداتی است.

بنا به آمار موجود، حدود ۱۷۰ واحد صنعتی  (کارگاه و کارخانه) تولید یخچال های صنعتی و حجیم در کشور وجود دارد که تعدادی از این واحدها، تعطیل شده‌اند و مابقی با کمتر از نیمی از توان اسمی خود به فعالیت ادامه می‌دهند. همچنین، واحدهایی هم هستند که فقط کار تعمیرات و تعویض را انجام می‌دهند و بیشتر وارد کننده قطعات برقی هستند.

تامین کننده یخچال فریزر ایستاده فروشگاهی در کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش