منوی دسته بندی

خرید و فروش یخچال رستورانی عمده

یخچال رستورانی عمده

یخچال رستورانی عمده
ساخت و فروش انواع یخچال رستورانی به صورت عمده و تکی با توجه به نیاز مشتریان در ابعاد و کیفیت مورد نظر از طریق صنایع برودتی فریزان در زمانی ۱۵ روزه انجام می شود.
یخچال رستورانی از مهم ترین تجهیزات این مراکز محسوب می شود چرا که انبار و نگهداری مواد غذایی در حجم بالایی در این محصولات، پرداخت هزینه های بسیاری را در پی دارد.
نگهداری انواع مواد غذایی از قبیل: گوشت و پروتئین، سبزیجات، نوشیدنی ها، لبنیات حال در دمای بالای انجماد و یا نیاز به فریزر در دمای زیر انجماد می باشد.

کارخانه ساخت انواع یخچال صنعتی رستورانی

یخچال رستورانی عمده

نیاز به انواع یخچال های صنعتی اعم از یخچال رستورانی در جدید ترین مدل ها، مطابق با علم روز و مجهز در بازار وجود دارد.
مشتریان دوست دارند محصولی خریداری کنند که علاوه بر کیفیت خوب برای نگهداری مواد غذایی در دمایی مناسب، دارای نمایی شیک، امتیازات ویژه، گارانتی مدت دار، خدمات پس از فروش، تیم پشتیبانی و … باشد.
ساخت انواع مختلف یخچال رستورانی در کارخانه های بسیاری در ایران انجام می شود که برای خرید یک محصول مناسب، مراجعه به برترین تولید کننده از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

خرید و فروش یخچال رستورانی عمده

خرید و فروش یخچال ایستاده رستورانی عمده، برای تجارت داخلی و صادرات گزینه ای بسیار پول ساز می باشد.  یخچال های ویترینی، محصولاتی هستند که به طور معمول در مغازه هایی همچون کافی شاپ ها، رستوران ها، فست فودها، سوپر مارکت ها و … استفاده می شوند.
اکثر این مغازه ها، از یخچال ایستاده کم مصرف استفاده می نمایند تا علاوه بر این که در مصرف برق صرفه جویی نمایند، هزینه کمتری را نیز بپردازند. به طور معمول این یخچال ها از گاز آرگون برای خنک سازی استفاده می نمایند. همچنین اکثر این یخچال ها، دارای شیشه های سه جداره استاندارد بوده تا گاز آرگون به راحتی از آنها خارج نشود.

یخچال رستورانی عمده

لیست قیمت یخچال رستورانی عمده در کارخانه

یخچال های متنوعی در رستوران مورد استفاده قرار می گیرد که خریدار با توجه به نیاز و سلیقه خود بهترین مدل را با ابعاد درخواستی انتخاب می نماید. با توجه به حجم مواد غذایی بخچال صنعتی با ابعاد مورد نیاز، باید برای این مراکز انتخاب شود. ابعاد یخچال های رستورانی متنوع می باشد که می توان به:

  • یخچال ۱/۵ متری
  • یخچال ۲ متری
  • فریزر ایستاده صنعتی
  • فریزر صنعتی خوابیده
  • سردخانه

اشاره نمود. قیمت یخچال کوچک رستورانی عمده در کارخانه، بسیار نازلتر از قیمت تکی یخچال صنعتی می باشد که برای خریدار، خرید را به صرفه تر می کند. جهت استعلام لیست قیمت یخچال رستورانی عمده که بر اساس کیفیت قطعات و ابعاد مورد محاسبه قرار می گیرد، می توانید با مشاورین شرکت فریزان با یک تماس تلفنی ساده در ارتباط باشید.

یخچال رستورانی عمده

قیمت یخچال های رستورانی در مدل یخچال ایستاده درب دار

یخچال های رستورانی در مدل ایستاده درب دار در ابعاد چهار متری، یخچال ایستاده دو متری، یخچال ایستاده ۱/۵ متری، یخچال ایستاده تک درب دارای مدل های مختلفی است. همچنین با توجه به برند های متنوع در رنگ بندی و کیفیت های مختلف اعم از استیل و گالوانیزه تولید می شود.

یخچال ایستاده درب دار، با توجه به مواد غذایی که در خود جای می دهد در کیفیت مختص به خود تولید می شود مانند؛ یخچال صنعتی برای نگهداری گوشت و پروتئینی، یخچال ایستاده نوشیدنی، یخچال ایستاده نوفراست.

همچنین برای نگهداری مواد غذایی دارای بسته بندی مانند؛ ماست و … یخچال ایستاده مخصوص نگهداری سبزیجات تازه، فریزر ایستاده جهت نگهداری مواد غذایی فریز شده که هر یک نیز از درجه کیفی مختلفی می باشند، تولید می شوند. حال با اذعان بر این مطلب، قیمت یخچال ایستاده تعیین می شود.

یخچال رستورانی عمده

قیمت یخچال ایستاده ۸۰ سانتی در نمایندگی فروش

یخچال ایستاده تک درب در رستوران ها نمای بسیار زیبایی را به این مراکز با انواع نوشیدنی ها با رنگ های مختلف می بخشد. به همین منظور مصرف کنندگان این ارگان ها، سعی دارند که حتما از این مدل یخچال در رستوران خود استفاده نمایند. یخچال ایستاده تک درب در ابعاد ۶۰- ۷۰- ۸۰، از جمله مدل هایی هستند که با توجه به فضای در اختیار و نیاز مشتری انتخاب می شود.

یخچال ایستاده ۸۰ سانتی، جزء تولیدات متداول شرکت های تولید کننده نمی باشد و صرفا با سفارش مشتری زیر خط تولید می رود. ابعاد خوب و بزرگ در این یخچال، موجب می شود تا میزان قابل توجهی نوشیدنی در ابعاد های کوچک و بزرگ نگهداری شود. قیمت این محصول با توجه به نوع کمپرسور که در برند های زیادی می باشد، با توجه به ابعاد ۱/۳ تعیین می شود. امروزه شرکت های تولید کننده، با نوسانات موجود در بازار نمی توانند قیمت مشخصی را بر روی سایت درج نمایند؛ چرا که با بالا و پایین رفتن ارز قیمت ها نیز تغییر می کند.

یخچال رستورانی عمده

عرضه نوع اصل یخچال فست فود

یکی از گزینه های مناسب برای نگهداری انواع مواد غذایی و نوشیدنی ها، یخچال ایستاده صنعتی است که جهت استفاده در فست فود ها، رستوران ها و تالارهای پذیرایی می باشد. خریداران یخچال فست فود، می توانند به نمایندگی های معتبر و یا فروشگاه های آنلاینی که به عرضه نوع اصل یخچال فست فود و یخچال ویترینی تبلیغاتی می پردازند، مراجعه نمایند.

همچنین قیمت یخچال های کبابی، برای تجهیزات کبابی و رستورانی در بعضی برندها مناسب‌تر می باشد. یخچال ها معمولا اصلی ترین وسایل هر مجموعه غذایی می باشند که در شکل ها و اندازه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

یخچال رستورانی عمده

خرید ویترین کافی شاپ به قیمت تولید

یخچال ویترینی، انتخابی مطمئن برای به نمایش گذاشتن کیک ها، سالادها و غذاهای آماده در کافه ها و رستوران ها می باشد و یکی از لوازم مهم و واجب در هر کافی شاپ و فروشگاهی به شمار می رود. صاحبان کافی شاپ، برای نمایش هر چه بهتره محصولات خود به خصوص کیک، کاپ کیک و حتی بستنی های خود، نیاز به ویترین دارند.

در ساخت یخچال های ویترینی، محدودیت های زیادی وجود نداشته و بنا به سفارش مشتری در هر اندازه و ظرفیت قابل ساخت و اجرا می باشد. طرح و رنگ بدنه نیز به سفارش مشتری تعیین می گردد. بدنه این محصولات، همگی از مرغوب ترین نوع استیل ضدخش ساخته شده است که دوام آن را تضمین می نماید. برای خرید ویترین کافی شاپ به قیمت تولید، می توان به کارخانه های مربوطه مراجعه نمود.

یخچال رستورانی عمده

صادرات یخچال رستورانی به قیمت کارخانه

صادرات یخچال رستورانی به قیمت کارخانه، از طریق کارخانه تولید کننده به کشور های همسایه انجام می شود. این محصولات در کشور ایران توسط کارخانه های معتبر بسیاری مانند هیمالیا تولید می شود. برندهای موجود در ایران، در راستای عرضه محصولات مرغوب، ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش در رقابت با یکدیگر می باشند.

این کارخانه ها،  آماده ارسال و صادرات یخچال های ویترینی در اندازه های مختلف به سراسر نقاط دنیا هستند.
قیمت کارخانه ای یخچال های صنعتی برای افرادی که قصد تهیه ی تعداد بالایی از آنها را دارند، مناسب است و با هزینه کمتر می توانند یخچال رستورانی ارزانی را تهیه نمایند.

یخچال رستورانی عمده

سایت خرید یخچال رستورانی عمده

به طور حتم، بزرگترین بازار فروش یخچال ویترینی در کشور و در سراسر دنیا، بازار آنلاین می باشد. امروزه سایت های خرید یخچال های ویترینی در فروش یخچال ایستاده عرض ۶۰ – عرض ۷۰ افزایش چشمگیری داشته و روز به روز به تعداد آن افزوده می شود. مهمترین ویژگی هایی که فروشگاه های آنلاین دارند، دارا بودن ارسال سریع و قیمتی پایین‌تر از همه جا می باشد. بنابراین فروشگاهی بزرگ و معتبر در زمینه فروش انواع یخچال رستورانی، تبلیغاتی است و تمامی محصولات خود را از بهترین تولید کنندگان تامین می نماید.

یخچال رستورانی عمده

نمایندگی فروش یخچال رستورانی عمده در سراسر کشور

برای خرید یخچال های رستورانی عمده، باید به دنبال نمایندگی فروش برای لیست قیمت یخچال ویترینی در سایت های معتبر باشید.
به طور مثال اگر در شهر اصفهان زندگی می کنید، باید به دنبال فروشگاهی باشید که فروش یخچال ویترینی در اصفهان را در لیست فعالیت های خود داشته باشد و محصولات خود را با بالاترین کیفیت به فروش برساند.

اما اگر شما وقت خرید حضوری و گشت و گذار در داخل فروشگاه ها را ندارید، می توانید به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید. امروزه فروشگاه های آنلاین خوب و زیادی، نمایندگی فروش یخچال رستورانی عمده در سراسر کشور را بر عهده دارند. خرید و فروش یخچال رستورانی عمده، علاوه بر نمایندگی ها و فروشگاه های سطح شهر، در فروشگاه های آنلاین نیز صورت می گیرد.

یخچال رستورانی عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonواحد فروش