منوی دسته بندی

خرید یخچال ایستاده فروشگاهی در انواع مختلف

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهییخچال ایستاده فروشگاهی یکی از مهم ترین و ضروری ترین وسیله در فروشگاه ها می باشد که امروزه در انواع مختلف و البته در شهر ها و شهرستان ها و اطراف شهر تهران در حال تولید و عرضه می باشد.

این محصول در انواع مختلف تولید می گردد که انواع این محصول نه تنها از لحاظ مدل یخچال است بلکه از نظر کیفیت و اندازه و ظاهر یخچال هم متفاوت و گوناگون می باشد که در هر کیفیت و در هر اندازه و ظاهری این کالا دارای یک قیمت است اما چند مورد از انواع این کالا از نظر مدل به صورت زیر است:

انواع یخچال فروشگاهی

  • یخچال های ایستاده روباز
  • یخچال ویترینی
  • فریزر ایستاده
  • فریزر خوابیده یا فریزر جزیره‌ای
  • یخچال شیشه خم
  • یخچال های پرده هوا
  • یخچال ایستاده تک درب
  • فریزر ایستاده تک درب
  • یخچال ایستاده پرده هوا مخصوص گوشت و مرغ
  • یخچال دو درب مخصوص مرغ فروشی
  • یخچال جزیره مخصوص فرآورده های دریایی
  • و…

برای خرید محصول مد نظرتان کافیست فرم در سایت را پرکرده و یا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان و واحد فروش ما اطلاعات کسب کرده و ثبت سفارش فرمایید.

فروش عمده انواع یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی

فروش عمده یخچال ایستاده فروشگاهی در انواع مختلف از طریق شرکت فریزان انجام می شود که با اقدام به فروش عمده این کالا ها بصورت مستقیم و از درب کارخانه نموده است. شرکت ما فروش  این محصولات را در انواع مختلف از طریق ارتباط  تلفنی و اینترنتی و یا حضوری با مشتریان انجام می دهد.

یعنی شما مشتریان می توانید با استفاده از روش های مختلف تلفنی و اینترنتی و حضوری با ما ارتباط برقرار کرده و خرید خود را انجام دهید.

به همین خاطر شما مشتریان عزیز قادرید با حذف واسطه ها به راحتی با قیمت مناسب نسبت به خرید این محصولات اقدام نمائید و پس از تولید کالا های مد نظرتان که این امر طی چند روز انجام می شود محصول خود را تهیه کنید.

موتور یکی از ابزار هایی است ک داخل یخچال قرار می گیرد و اولین ابزاری است که در یخچال بیشتر از همه ی قطعات مورد استفاده در یخچال ها و فریزر ها اهمیت دارد. قدرت موتور در فریزر ها بیشتر از یخچال ها می باشد و ترموستات این محصولات بستگی به سفارش شما دارد که آیا دیجیتالی باشد یا مکانیکی؟

بیشتر قطعات مورد استفاده در یخچال را خود شما تعیین می کنید که اگر بخواهید یخچال و یافریزر مد نظرتان سال های سال بدون خرابی کار کند باید قطعاتی را برای سفارش این کالا انتخاب کنید که دارای کیفیت بسیار خوبی باشند.

قیمت یخچال ایستاده فروشگاهی با کیفیت بالا

یخچال ایستاده فروشگاهی

فریزر و یخچال ایستاده فروشگاهی دارای انواع متفاوتی است همانطور که گفته شد این کالا دارای تنوع بسیار بالایی است که شما عزیزان می توانید با تماس با واحد فروش شرکت فریزان محصول مد نظرتان را با قطعات مد نظرتان را با ما در میان بگذارید تا ما قیمت این محصول را بدست اورده و به شما خواهیم گفت.

این محصولات دارای قیمت بسیار مناسبی هستند که کیفیت یخچال ها نشان دهنده قیمت این یخچال هستند اگر دارای کیفیت بیشتری باشد  قطعا کمی بیشتر باید خرج محصولتان بکنید و یا اگر کیفیت معمولی را می خواهید بودجه کمی کمتر باید هزینه بپردازید.

یخچال جزیره ای

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال جزیره ای یک یخچال نمایشی است انواع مواد غذایی در آن گذاشته می شود و برای مثال فرآورده های دریایی هم در آن گذاشته می شود این محصول روباز است که به صورت خوابیده در فروشگاه های قرار می گیرد و با روباز بودن این یخچال سرعت خرید محصول در مشتری بالا می رود.

این محصول هم دارای فوایدی برای مشتریان مواد غذایی است و هم فوایدی برای خود فروشگاه داران دارد.

بدنه این کالا از عایق پلی یروتان می باشد که این ماده در برابر ترک خودگی و ضربه ها بسیار خود عمل می کند و با وجود این ماده بنده بسیار مقاوم و خوبی خواهید داشت. شیشه ی این محصول به انتخاب شما از شیشه دوجداره و یا شیشه ی سکوریت خواهد بود و مدل شیشه بستگی به سفارش شما دارد.
این محصول دارای داشتگاه مه ساز می باشد.
برای خرید این محصوص با واحد فروش شرکت فریزان تماس حاصل فرمایید.

قیمت یخچال ایستاده ۷۰ سانتی

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده ۷۰ سانتی یکی از انواع یخچال ایستاده نوشابه و یا همان یخچال ایستاده تک درب است که در این نوع یخچال انواع نوشیدنی ها نگهداشته می شود.
مهمترین و پر مخاطب ترین یخچال برای یک سوپر مارکت یخچال ایستاده نوشابه است.

این کالا برای یک فروشگاه ها ضروری نیست اما می توانند از این کالا استفاده کنند.

یخچال هایی که برای یک سوپر مارکت ضروری هستند یخچال های دو متری ۳ درب هستند و همچنین یخچال های ایستاده نوشیدنی که برای خرید و کسب اطلاعات در مورد این محصولات می توانید با کارشناسان ما تاس حاصل بفرمایید.

خرید یخچال ویترینی

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال های ویترینی یخچال هایی هستند که می توان در ان ها محصولات را به نمایش گذاشت و تقریبا بیشتر یخچال های صنعتی ویترینی هستند.

انواع یخچال های ویترینی

  1. یخچال ایستاده تک درب
  2. یخچال ایستاده فروشگاهی
  3. یخچال خوابیده فروشگاهی
  4. فریزر های فروشگاهی
  5. یخچال های روباز
  6. یخچال ایستاده دو متری
  7. یخچال ایستاده ۴ درب
  8. یخچال ایستاده دو درب
  9. یخچال دو متری ۶ درب
  10. یخچال قنادی
  11. ویترین شیرینی خشک
  12. و …

این محصولات فقط چند نمونه از یخچال های ویترینی هستند که هر کدام از این یند مورد دارای تنوع زیادی هستند.
برای خرید این محصولات فرم در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت یخچال ایستاده تک درب پپسی

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده تک درب با استیکر های مختلفی ساخته می شود اعم از : پپسی، کوکا کولا، رنگی ، هایپ، سون، فانتا، عالیس و طرح های مورد پسند شما…

برای دریافت لیست قیمت و استعلام قیمت انواع یخچال های ویترینی و یخچال های ایستاده فروشگاهی و یخچال ایستاده تک درب با ما تماس بگیرید و برای دریافت مشخصات فنی و اطلاعات در مورد قطعات به کار برده در یخچال ها با ما تماس بگیرید تا از این اطلاعات بهرمند شوید.

شرکت فریزان پاسخگو به تمام ی سوالات شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش