منوی دسته بندی

صادرات با کیفیت ترین بستنی ساز قیفی تولید شده در ایران به عراق

در شرایط فعلی تولید دستگاه های بستنی به صورت تخصصی در ایران، به وسیله دو شرکت صورت می گیرد. این دستگاه ها می توانند 60 تا 80 نوع بستنی با طعم های مختلف به مدد تکنولوژی روز دنیا تولید کنند. این دستگاه ها جزو صادرات بستنی ساز قیفی به عراق هستند. کارخانه تولیدی بستنی ساز شمس، با در اختیار داشتن امکانات و تکنولوژی پیشرفته و با بهره گیری از دانش روز دنیا و متخصصان ورزیده توانسته تاکنون دستگاه های مدرن و پیشرفته را مطابق با استانداردهای بین المللی به بازار ارائه دهد و رقابت سالم و سازنده ای برای پیشرفت صنعت سرمایش با سایر کارخانجات مهم جهان داشته باشد.

صادرات با کیفیت ترین <a href=بستنی ساز قیفی تولید شده در ایران به عراق” class=”img-responsive aligncenter”>

تهیه فوری بستنی ساز قیفی

تهیه فوری بستنی ساز قیفیبرای تهیه فوری بستنی در منزل میتوان از دستگاه بستنی ساز خانگی استفاده کرد زیرا روند ساخت بستنی را سریعتر و ساده تر می کند و می توان در یک هوای گرم تابستان با بستنی خوشمزه و سریع، از مهمانان خود پذیرایی کرد. این دستگاه ضمن منجمد کردن بستنی، مواد را نیز بهم می زند تا مواد داخل ظرف به صورت یکنواخت منجمد شود. بستنی سازها به دو دسته تقسیم می شوند: بستنی های ساده و بستنی های کمپرسردار.

برای خرید دستگاه بستنی ساز باید به مواردی از قبیل حجم مخزن، سیلندر، تعداد شیر خروجی، حجم قیف بستنی و همچنین برق مصرفی توجه کرد. یک دستگاه بستنی ساز بهداشتی حتما باید در جنس به کار برده شده برای مخزن اجزای داخلی دستگاه که به طور مستقیم با مواد غذایی در ارتباط هستند از استیل نگیر ضدزنگ تهیه شده باشد که علاوه بر بهره بردن از طول عمر بالا ، بهداشت و سلامت بستنی تولید شده را نیز تضمین کند.

فروش بستنی ساز قیفی با گارانتی یکساله

فروش بستنی ساز قیفی با گارانتی یکسالهماشین بستنی ساز قیفی تک فاز اتوماتون با قدرت کمپرسور اصلی یک و نیم اسب در چهار مدل می باشد که به علت جذابیت ظاهری و طراحی جدید بدنه باعث جلب نظر مشتری می شود و دارای گواهینامه استاندارد کیفیت محصول می باشد. این دستگاه ساخت چین است و به صورت سفارشی وارد می شود و پایین ترین دستگاه 15 میلیون قیمت دارد و با دستگاه های گران قیمت داخلی برابری می کند.

از ویژگی این دستگاه بستنی ساز قیفی چینی میتوان به مصرف برق بسیار پایین تکفاز و با آمپر کم، بستنی گیری پشت سرهم بدون افت کیفیت بستنی اشاره کرد.

پخش بستنی ساز دست دوم در حجم بالا

پخش بستنی ساز دست دوم در حجم بالابستنی ساز ها معمولا در رنج قیمت بالایی قرار دارند و به همین دلیل انتخاب و خرید بستنی ساز برای خریداران مشکل است.

برای تهیه بستنی ساز دست دوم میتوان به سایت های آنلاین معتبر و فروشندگان مربوطه که به پخش بستنی ساز دست دوم در حجم بالا می پردازند، مراجعه نمود. دستگاه بستنی ساز از ماشین آلاتی می باشد که علاوه بر سود آوری بالا، بسیار مورد توجه مردم بوده و برای جذب مشتریان گزینه خوبی است. دستگاه های بستنی ساز معمولا طوری طراحی شده اند که بتوان در کم ترین زمان ممکن، بستنی را تهیه نموده و میزان فروش بستنی را بیشتر کرد و از طریق این دستگاه سود مناسبی را کسب کرد. 

بروز ترین منبع اعلام قیمت بستنی ساز در ایران

بروز ترین منبع اعلام قیمت بستنی ساز در ایرانبا مراجعه به فروشگاه های آنلاین معتبر، که بروز ترین منبع اعلام قیمت بستنی ساز در ایران هستند میتوان اطلاعات مفیدی از آن ها به دست آورد. قیمت بستنی سازها براساس مدل، برند و سایز آنها متفاوت است و خریداران میتوانند بنابر سلیقه و نیاز خود دستگاه بستنی ساز قیفی خانگی ، ایستاده ، رومیزی یا صنعتی در مدل های تک فاز یا سه فاز  را انتخاب نمایند.

جدید ترین بستنی ساز قیفی تولید شده در ایران

جدید ترین بستنی ساز قیفی تولید شده در ایرانجدیدترین بستنی ساز قیفی تولید شده در ایران، بستنی ساز قیفی تک فاز شرکت نیک است که به عنوان پرفروش ترین دستگاه بستنی ساز درجه یک صادراتی، در خاورمیانه می باشد. صادرات بستنی ساز قیفی نیک به تمام نقاط و حتی خارج از خاورمیانه صورت می پذیرد. یکی از ویژگی های  دستگاه های بستنی ساز تک فاز نیک، میزان بهره بری بالا از انرژی و پایین بودن مصرف برق مشترکان صنف آبمیوه و بستنی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonواحد فروش