منوی دسته بندی

صادرات یخچال فریزر صندوقی به کشور های همسایه

یخچال فریزر صندوقی جزو مایحتاج اصلی هتل ها، رستوران ها، آپارتمان های کوچک و اتاق های کارمندان است. این یخچال ها با توجه به فضای کمی که اشغال می کنند همچنین توانایی بسیار زیاد در تازه نگه داشتن مواد غذایی توانایی بالایی در کمک به افراد مختلف با علائق و سلائق مختلف دارد.

صادرات یخچال فریزر صندوقی به کشور های همسایه

مرکز خرید جدید ترین یخچال فریزر صندوقی در کرج

مرکز خرید جدید ترین یخچال فریزر صندوقی در کرجشرکت سرد صنعت با ایجاد یک بازارچه کوچک امکان خرید یخچال  ویترینی اهواز،مرکز خرید جدید ترین یخچال فریزر صندوقی در کرج، هم چنین خرید و فروش فریزر صندوقی دست دوم را ایجاد کرده است. که بهترین و جدید ترین و همچنین امکان خرید و فروش موارد دست دوم را دارد. با توجه به این امر می توان این بازارچه را خاص ترین بازارچه در این مورد بر شمرد.

کشور های تولید کننده یخچال فریزر صندوقی در جهان

کشور های تولید کننده یخچال فریزر صندوقی در جهاناز کشور های تولید کننده یخچال فریزر های صندوقی در جهان می توان به کره، چین، آمریکا، ایتالیا و ایران نام برد که ایران جزو برترین کشور ها و شرکت سرد صنعت جزو برترین ها در کشور است. بهترین قیمت فریزر صندوقی و بهترین فریزر صندوقی را می توان در محصولات این شرکت یافت.

فروشنده انواع فریزر صندوقی دست دوم

فروشنده انواع فریزر صندوقی دست دومشرکت سرد صنعت به عنوان فروشنده انواع فریزر صندوقی دست دوم نیز شناخته شده و با تشکیل یک بازار متشکل از بسیاری از فروشندگان کار بسیاری از افراد را راحت کرده و نیاز های انتان را برطرف کرده است.

فروزر های صندوقی به عنوان فریزر آزمایشگاهی نیز شناخته می‌شود، جهت نگهداری نمونه‌های آزمایشگاهی حساس استفاده می‌شود. تنظیم دمای ۳۰- درجه این فریزر بسیار حائز اهمیت است. زیرا امکان نگهداری طولانی مدت ترکیبات آزمایشگاهی در شرایط ایده‌آل را فراهم می‌کند.

استفاده از اجزای خنک کننده مناسب

با توجه به این که فریزر ۳۰- درجه نیازمند استفاده از برودت هوایی مناسب است. اجزای خنک کننده این دستگاه باید به درستی انتخاب شوند و مورد استفاده قرار بگیرند. استفاده از کندانسور و کمپرسور مناسب امکان فشردگی گاز مبرد را در کمترین زمان و به بهترین نحو ممکن فراهم می‌کند. همچنین انتخاب اواپراتور خنک کننده مسی سرعت خنک شدن گاز مبرد را افزایش می‌دهد. زیرا مس رسانایی بسیار خوبی دارد و در اسرع وقت دمای گاز فشرده ی ارسالی از سمت کمپرسور کاهش پیدا می‌کند.

از دیگر اجزای خنک کننده می‌توان به گاز مبرد مناسب اشاره کرد. تا هر اندازه گاز خنک کننده انتخابی خالص‌تر باشد دمای هوای درون فریزر با سرعت بیشتری کاهش پیدا می‌کند. استفاده از گاز مبرد R134با وجود درجه خلوص ۹۹.۹۵ درصدی آن گزینه مناسبی جهت استفاده در این فریزرها به نظر می‌رسد. این گاز با وجود خلوص بالایی که دارد نسبت به سایر گازهای مبرد صدمات زیست محیطی کمتری دارد.

مصرف انرژی مناسب

با توجه به این که فریزر ۳۰- درجه به طور مداوم در شرایط آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می­گیرد؛ تنظیمات دمایی آن و عایق بندی آن باید به صورتی انجام گرفته باشد که فریزر از مصرف انرژی مناسبی برخوردار باشد. به عنوان مثال فریزرهای صندوقی ۳۰- درجه که در بانک‌های انتقال خون در تعداد بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند. در صورتی که مصرف انرژی بهینه نباشد سبب افزایش برق مصرفی واحد مربوطه خواهند شد.

سبدهای طراحی شده باکیفیت

سبدهای طراحی شده درون فریزر ۳۰- درجه باید از دوام و کیفیت مناسبی برخوردار باشند. زیرا مواردی منجمدی مانند ترکیبات بافت‌های موجودات زنده، کیسه‌های خون و…درون این فریزرها  قرار می­گیرند. اگر سبدهای دستگاه به طور مناسب طراحی نشده باشند، امکان انباشتگی موارد منجمد بر روی هم و صدمه دیدن آن‌ها افزایش وجود دارد.

ارائه کننده فریزرصندوقی هایسنس مرغوب

ارائه کننده فریزرصندوقی هایسنس مرغوبشرکت سرد صنعت همچنین ارائه کننده فریزر صندوقی مرغوب هایسنس است  از برند های بسیار معتبر در سطح جهان است و با پشتیبانی شرکت سرد صنعت در تمام نقاط کشور قابل دستیابی و دسترسی هستند. این بخچال ها با کیفیت بسیار بالا و بازدهی فوق العاده قابل استفاده در همه نقاط شور با هر ویژگی آب و هوایی هستند.

صادرات بهترین فریزر صندوقی به روسیه

صادرات بهترین فریزر صندوقی به روسیهشرکت سرد صنعت افتخار صادرات بهترین فریزر صندوقی به روسیه را دارد. چرا که این فریزر ها از مرغوب ترین و بهترین یخچال ها و فریزر های ساخته شده در کشورند و این توانایی را در سایه پشتکار و تلاش مدیران و جوانان این مرز و بوم حاصل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش