منوی دسته بندی

فروش آب سرد کن استیل ارزان قیمت

آب سرد کن استیل

فروش اینترنتی آب سرد کن استیل امروزه به دلیل مشغله های زیاد و هزینه های بالای رفت و آمد برای دیدن نمونه و انواع آب سرد کن در کیفیت و مدل های متنوع ، می توان گفت که بهترین طریق خرید از هر نظر می باشد.
چرا که قیمت ها را به راحتی می توان مقایسه و خرید به صرفه تری را انجام داد.

فروش آب سرد کن استیل با ارزان ترین قیمت

آب سرد کن استیل

با شروع فصل گرما نیاز به آب آشامیدنی آن هم با دمایی خنک در مراکز و سطح شهر بسیار حیاتی و مبرم می باشد.
به همین منظور بسیاری از ارگان ها و یا خیرین اقدام به خرید این محصول مهم می کنند.
با توجه به اینکه کشور ما دارای آب و هوایی نیمه خشک و گرمی می باشد استفاده از آب سرد کن در بسیاری از شهر ها به خصوص در شهر های گرم و خشک مانند ، اهواز ، خوزستان ، هرمزگان، خرمشهر، کرمان ، اصفهان، خراسان ، سمنان، قم و… بسیار حس می شود.
فروش انواع آب سرد کن های استیل در ابعاد و تعداد شیر های مختلف با قیمتی مناسب که مشتریان مختلف بتوانند اقدام به خرید کنند و نیاز خود را رفع ، از طریق شرکت فریزان میسر می باشد.
شرکت فریزان با تولید آب سرد کن استیل با بهترین کیفیت در بدنه هایی از استیل نگیر و با موتور هایی با قدرت بالا این تضمین را برای مشتری فراهم نموده تا سال هایی مفید بتوان از این محصول صنعتی استفاده کرد.

 

تولید کننده انواع آب سرد کن استیل با ابعاد مختلف

آب سرد کن استیل

شرکت فریزان تولید کننده محصولات برودتی اعم از یخچال صنعتی و آب سرد کن توانسته سهم بازار خوبی را از فروش این محصولات بدست بیاورد.
تولید آب سرد کن هایی با ورق استیل ضد زنگ که در اقلیم مرطوب و در فضای باز در معرض رطوبت بدون هیچ زنگ زدگی استفاده شود.
فروش این محصول و ارسال آن به بسیاری از شهر های دور و نزدیک در داخل کشور و فروش و صادرات آب سرد کن به کشور های همسایه مانند عراق و افغانستان موجب ارز آوری و درآمد بیشتر و بلندآوازه شدن برند این شرکت شده است.

خریدی مطمئن از انواع آب سرد کن چهار شیر ، سه شیر ، دو شیر ، تک شیر

آب سرد کن استیل

با توجه به نیاز مشتری و فضای موجود اندازه دلخواه آب سرد کن انتخاب و سپس ارسال می شود برای اطلاع از کیفیت بدنه و موتور نصب شده در صورت تمایل مشتری می توانیم محصول را به صورت سفارشی تولید و به شهر مقصد ارسال نمائیم.
موتور استفاده بر روی آب سرد کن با توجه به ابعاد و شهر مقصد انتخاب می شود که می توان به سیبریا، کلترون ، سکاپ دانفوس اشاره نمود که با مصرف کم انرژی دارای بازدهی بسیار خوبی می باشند.
شرکت فریزان با تضمین آب سرد کن ها و ارائه خدمات پس از فروش این اطمینان را برای مشتریان خود فراهم نموده است تا مشتریان با خیالی راحت اقدام به خرید کنند.
جهت خریدو فروش آب سرد کن استیل چهار شیر ارزان قیمت اما با کیفیت برای اماکن عمومی مانند مدرسه ، اداره جات و… و یخچال ایستاده فروشگاهی قیمت مناسب می توانید از تخفیفات این شرکت بهرمند شوید.

 

تولید انواع آبسردکن استیل

آب سرد کن استیل

با توجه به تولید آب سرد کن در ابعاد و گنجایش های مختلف برای نیاز های مختلف مشتریان این محصول دارای مخزن هایی با اندازه های متفاوت ساخته می شود و موتوری متناسب با آن بر روی دستگاه نصب می شود تا بتواند آب را در زمانی کوتاه خنک و قابل آشامیدن کند.
این ابعاد از ۲۰ لیتر شروع می شود که با نام :
آب سرد کن تک شیر
آب سرد کن دو شیر
آب سرد کن ۳ شیر
آب سرد کن ۴ شیر
و…
تولید می شود.

تولید بهترین برند آبسردکن استیل با تزریق فوم

آب سرد کن استیل

از مهم ترین خصوصیات آب سرد کن نحوه عایق بندی دستگاه برودتی می باشد که موجب حفظ دمای داخل  مخزن آب و جلوگیری از هدر رفت سرما شده و می توان به تزریق فوم اشاره نمود.
آب سرد کن تولید شده به روش استاندارد و اصولی موجب می شود تا با توجه به گنجایش و موتور نصب شده قابلیت خنک کردن میزان مشخصی آب را در ساعت داشته باشد.

ساخت آبسردکن چهار شیر با بهترین ورق استیل

آب سرد کن استیل

جنس بدنه آب سرد کن استیل صنعتی از دو نوع استیل نگیر و بگیر می باشد که می توان به دو کیفیت تقسیم نمود.

  • کیفیت درجه یک
  • کیفیت درجه دو

در نوع با کیفیت و مرغوب آب سرد کن می توان گفت که این محصول بااستفاده از ورق استیل نگیر در معرض هوای آزاد و یا رطوبتی می تواند با ماندگاری بالا بدون زنگ زدگی نمای سالم و زیبای خود را حفظ کند.
در نوع درجه دو که از ورق استیل بگیر استفاده شده بایستی در فضای بسته و در شهر های دارای اقلیم خشک استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonواحد فروش