منوی دسته بندی

فروش یخچال ایستاده فروشگاهی با کیفیت

یخچال ایستاده فروشگاهی

امروزه مردم برای خرید یخچال ایستاده فروشگاهی با کیفیت مد نظرشان به گوگل رجوع می کنند، و به همین خاطر تولید کنندگان و افراد بیشتری در این برنامه شروع به فعالیت نمودند تا از این طریق مشتریان از آن ها خریداری کنند.یخچال ایستاده فروشگاهی

فروش این محصولات توسط این مرکز هم انجام می شود که شما می توانید این محصولات را با کیفیت بالا به صورت حضوری، تلفنی، اینترنتی تهیه کنید.
شرکت ما در تلاش است بهترین و با کیفیت ترین محصولات را تولید کند و رضایت مشتریان و متقاضیان را جلب کند.

فروش عمده یخچال فریزر های فروشگاهی در انواع اندازه و ابعاد، قطعات گوناگون، کیفیت و قیمت های مختلف در مکان های مختلف در حال انجام است که بسیاری از تولید کنندگان همانطور که گفته شد با روش اینترنتی و طریقه های متفاوت دیگر محصولات خود را به فروش می رسانند.

یخچال ایستاده فروشگاهی

شرکت فریزان اقدام به فروش عمده و جزئی انواع یخچال فریزر های فروشگاهی و یخچال های صنعتی به صورت مستقیم و از درب کارخانه نموده است. شرکت ما فروش محصولات خود را از طریق ارتباط مستقیم شما انجام می دهد. به همین دلیل شما مشتریان گرامی می توانید با حذف واسطه ها به راحتی از خود تولید کنندگان محصولات مورد نیازتان را تهیه و مورد استفاده خود قرار دهید،

مشتریان عزیز برای استعلام قیمت این محصولاتمی توانید نسبت به خرید این محصولات اقدام نمائید و با واحد فروش ما تماس گرفته و قیمت ها را دریافت کنید. یخچال های فروشگاهی ایستاده ما در انواع مختلف و گوناگون با مشخصات متفاوت با کیفیت عالی تولید می گردند. جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

خرید یخچال فروشگاهی با کیفیت

متقاضیان با تهیه انواع یخچال ایستاده فروشگاهی با کیفیت کمک بسیار خوبی به فروشگاه خود نموده اند زیرا اگر یخچال دارای کیفیت و طول عمر بیشتری باشد دیگر نیاز نیست برای فروشگاه خود مجدد یخچال تهیه کنید، شما با خرید این محصولات می توانید از هر کدام به عنوان نگهدری یک نوع محصول و یا چند نوع محصول استفاده کنید.

برای مثال در یخچال فروشگاهی مدل هامون مخصوص فرآورده های دریایی تازه می باشد که با خریداری این کالا می توانید محصولات خود را ماه ها در این یخچال روباز نگهدارید.

با خرید یخچال های روباز کمک بسیار زیادی به فروشگاه خود می کنید یخچال های روباز به گونه ای طراحی شده اند که سیرعت عمل مشتریان در خرید را بالا می برند. البته این کالا ها با قطعات مختلفی تولید می شوند که هر کدام دارای قیمتی متفاوت هستند که شما می توانید با ارتباط با واحد فروش شرکت فریزان قیمت ها را دریافت کنید.

یخچال ایستاده فروشگاهی

مشخصات برخی از فریزر و یخچال های فروشگاهی در تیتر ها و بند های زیر نوشته شده که می توانید مشاهده کنید.
هر گدام از این محصولات دارای کاربرد متفاوت می‌باشد و به خوبی از مواد غذایی ها نگهداری می کنند که خریداران با مراجعه به ‌سایت ها و یا به صورت حضوری به تولید کنندگان آن کالا می‌توانند این محصولات را با قیمت بسیار مناسب و ارزان و البته به صورت مشتقیم و به قیمت تولید از خود تولید کننده تهیه نمایید، با توجه به نیاز خود به صورت عمده و تکی سفارش داده و خریداری نمایند.

قیمت یخچال فروشگاهی

قیمت این کالا ها دقیق و واضح در لیست قیمت های شرکت فریزان آمده است که با ارتباط با کا می توانید لیست قیمت را دریافت نمایید.

ما به دلیل مشکلات اقتصادی و نوسانات ارزی قیمت یخچال ایستاده فروشگاهی دقیق و بروز را نمی توانیم در این مکان عرض کنیم به مین خاطر بهترین روش برای ریافت قیمت بروز و دقیق این محصولات این است که با ما همراه باشید.

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال فروشگاهی

یخچال و فریزر فروشگاهی یخچال هایی هستند که برای استفاده در فروشگاه ها ساخته شده اند که هر کدام از آن ها دارای قابلیت های متفاوتی می باشند  چند نمونه از انواع این محصولات به صورت زیر است:

انواع یخچال فروشگاهی:

  • یخچال پرده هوا
  • یخچال ایستاده فروشگاهی
  • یخچال خوابیده
  • یخچال جزیره ای
  • یخچال مدل هامون
  • یخچال فریزر سه صرف شیشه
  • یخچال های رامند
  • یخچال های تک درب الی ۶ درب
  • یخچال های اورین
  • و…

یخچال ایستاده فروشگاهی

قیمت یخچال ایستاده تک درب

قیمت این کالا با توجه به ابعاد و اندازه مختلف آن متفاوت است با توجه به سفارش متقاضیان قیمت یخچال هم تعیین می شود شرکت فریزان قیمت انواع یخچال ایستاده تک درب را در لیست قیمت خود قرار داده است.

فروش این محصولات و سایر انواع یخچال های ایستاده نوشابه از طریق این سایت انجام می شود. این محصولات از پرمصرف ترین و مقرون به صرفه ترین یخچال میان یخچال های صنعتی می باشد که در صنایع مختلف، مورد استفاده قرار می گیرند.

یخچال ایستاده فروشگاهی

از جمله یخچال های فروشگاهی می توان به یخچال های تک درب و نوشیدنی اشاره نمود. این کالا نتها در سوپر مارکت ها و کافی شاپ ها و بستنی فروشی ها و … کارایی دارد بلکه می توان در فروشگاه هم از آن استفاده نمود. برای اطلاع از قیمت و شرایط فروش این محصولات پر مخاطب با کارشناسان شرکت فریزان تماس حاصل فرمایید.

قیمت یخچال ایستاده نوشابه در بازار تهران

قیمت هر کارخانه ای متفاوت میباشد و نمی توان قیمت دقیقی از ان ها را در اخیتارتان بگذاریم شرکت فریزان در تهران ساکن میباشد و قیمت حدودی که برای انواع یخچال ایستاده نوشابه درنظر دارد به صورت زیر است:

قیمت این کالا از ۶ میلیون و ۸۰۰ آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

این کالا یکی از کالا هایی است که افراد می توانند برای فروشگاه خود مورد استفاده قرار دهند این کالا یکی از انواع فریزر و یخچال ایستاده فروشگاهی است.

یخچال ایستاده فروشگاهی

قیمت یخچال ویترینی دست دوم

اگر به دنبال کالایی ارزان قیمت و با کیفیت هستید باید یک مححصول نو را خریداری کنید، معایب خریداری یخچال های دست دوم:

این کالا ها ضمانت ندارند

دارای کیفیت بالایی نیستند

و…

اغلب که محصولات دست دوم را خریداری نموده اند از این کالا ها رضایت مند نبوده اند.

برای دریافت لیست قیمت یخچال ایستاده فروشگاهی با ما تماس بگیرید.

یخچال ایستاده فروشگاهی

مشخصات یخچال فروشگاهی مدل هامون

  • این کالا مخصوص نگهداری از فرآورده های دریایی تازه می باشد.
  • عایق بندی این کالا از پلی یورتان است.
  • این کالا روباز می باشد و دارای نمای جلو از شیشه ی مقاوم و سکوریت است.

چند مورد از مشخصات این کالا گفته شد برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا فرم در سایت را پر کرده تا ما اسرع وقت باشما تماس بگیریم.

لازم به ذکر است این تصویر یخچال فروشگاهی مدل هامون نمی باشد.

یخچال ایستاده فروشگاهی

 

مشخصات یخچال فریزر مدل الوند

این کالا یکی از انواع یخچال ایستاده فروشگاهی می باشد.

  • مخصوص نگهداری مواد غذایی در دمای زیر صفر
  • دارای درب شیشه ای می باشد که شیشه ی مورد استفاده در این یخچال از سکوریت می باشد.
  • نوع درب: درب لولایی
  • مجهز به ترموستات دیجیتالی
  • نورپردازی و روشنایی: ال ای دی

یخچال ایستاده فروشگاهی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonواحد فروش