منوی دسته بندی

یخچال ایستاده فروشگاهی جدید

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی

 

اگر به دنبال جدید ترین یخچال ایستاده فروشگاهی برای فروشگاه زنجیره ای و یا هایپرمارکت تان هستید در انواع یخچال های پرده هوا و یا یخچال فروشگاهی درب دار می توانید نمونه های پیشرفته و مدرن این محصولات را در تولیدات منحصر به فرد ما چویا شوید.
امروزه یخجال های مغازه ، یخچال پروتئینی ، یخچال قصابی ، یخچال داروخانه ، یخچال میوه و سبزی ، یخچال برای گل فروشی ، یخچال ایستاده فروشگاهی درب دار ، یخچال فروشگاهی پرده هوا ، یخچال ایستاده تک درب و بسیاری از نمونه یخچال های صنعتی و تجهیزات صنعتی در ایران هستند که توسط تولید کنندگان زیادی در برند های مختلف در بازار عرضه می شود.
که نمونه های موفق بسیاری هستند که در بازار فروش خوبی را دارا هستند و این امر جز با کیفیت و قیمت مناسب و عالی ممکن نمی شود.
البته موارد دیگری نیز هستند که در جذب مشتری تاثیر بسزایی دارد مانند نمای یخچال فروشگاهی که برای جذب مشتری بسیار موثر می باشد.
برند های خارجی با قیمتی بالاتر در برخی از فروشگاه ها عرضه می شود که مشتریان کمتری تمایل به خرید این محصولات دارند.
علت این امر:

  • عدم دسترسی به تولید کننده
  • قیمت بالاتر
  • کیفیت مشابه در نمونه محصولات داخلی

می باشد.

 

تولید یخچال ایستاده فروشگاهی در ایران

یخچال ایستاده فروشگاهی

در تمام شهر های ایران احتیاج به یخچال ایستاده فروشگاهی احسای می شود مانند : تهران ، اصفهان ، شیراز ، کرمان ، ایلام ، کردستان ، تبریز ، خوزستان ، خراسان ، نیشابور ، قم ، قزوین، سیستان و بلوچستان ، هرمزگان، مازندران ، گرگان و …

از این رو تولید کنندگان زیادی هستند مه در زمینه تولید یخچال صنعتی فعالیت می کنند تا بتوانند نیاز بازار را پاسخگو باشند.
یخچال فروشگاهی در مدل های متنوع مانند :

مرکز خرید و فروش یخچال فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی

با توجه به نیاز و تقاضا برای انواع یخچال فروشگاهی مراکز مختلفی هستند که این محصولات را به فروش می رسانند.

                 شما تمایل دارید یخچال فروشگاهی مورد نیاز خود را از چه مراکزی خریداری نمائید؟

 

مراکزی مانند:

  • یخچال ایستاده دیجی کالا
  • نمایندگی فروش یخچال های فروشگاهی
  • فروش مستقیم از درب کارخانه

 

                         آیا از مزیت و معایب خرید هر کدام از موارد فوق مطلع موارد هستید؟

یخچال ایستاده فروشگاهی

لیست قیمت یخچال فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال فروشگاهی از ضروری ترین تجهیزات یک فروشگاه زنجیره ای، هایپر مارکت و … می باشد، این محصول در کیفیت های مختلفی تولید شده است و به همین دلیل قیمت محصولات برند های مختلف، با یکدیگر متشابه نمی باشد.
شما می توانید با تماس با کارشناسان قسمت فروش ما از تمامی مشخصات یخچال فروشگاهی و لیست قیمت انواع یخچال های صنعتی مطلع شوید.
یخچال فروشگاهی در رنگ بندی و طرح های جدید و شیک طبق سلیقه و نظر خریدار انجام می شود.
زیبایی چشمگیر یخچال فروشگاهی در دکوراسیون فروشگاه شما تاثیر بسیاری دارد.
یخچل های فروشگاهی محصولاتی پیشرفته می باشند و از دسته محصولات پر طرفدار در یخچال های صنعتی هستند، بهتر است در هنگام خرید به تمام شرایط و نکات یخچال فروشگاهی اعم از کیفیت قطعات، موتور، پایه های یخچال که از ویژگی متحرک بودن و ثابت بودن بر خوردار می باشند توجه داشته باشید، پایه های متحرک گزینه ی بسیار مناسبی به دلیل جابه جایی آسان و راحت تر برای خریدار می باشد.
قیمت یخچال فروشگاهی بستگی به مقدار گارانتی و خدمات پس از فروش، ابعاد و کیفیت مواد اولیه، نوع کمپرسور و بسیاری از موارد دیگر دارد که موجب بیشتر شدن قیمت محصول و یا کاهش قیمت می شود.

قیمت یخچال ایستاده نوشابه

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده نوشابه در مراکز های متفاوتی اعم از سوپر مارکت ها، کافی شاپ ها، فروشگاه های مواد غذایی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.
شرکت فریزان تولید کننده انواع یخچال های صنعتی می باشد، و این محصولات را در بهترین کیفیت ها با قیمتی مقرون به صرفه همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار خریداران در سراسر کشور قرار می دهد.
یخچال ایستاده نوشابه برای نگه داری و خنک نگه داشتن نوشیدنی ها مانند آب معدنی، نوشابه، ماء الشعیر و انواع بسیاری از نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

یخچال ایستاده نوشابه دارای پایه های قابل نتظیم می باشد تا براحتی بتوانید محصول را جابه جا کنید، این محصول دارای درب شیشه ای دو جداره نشکن تو خالی می باشد که موجب حفظ و هدر نرفتن  انرژی یخچال ایستاده نوشابه می شود.
یخچال ایستاده نوشابه تولید شده در شکت فریزان دارای رده انرژی A می باشد، تمامی محصولات این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخور دار می باشند.

یخچال ایستاده فروشگاهی

قیمت یخچال ایستاده دو درب

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده دو درب سوپر مارکت ها، لبنیاتی ها، فست فودی ها و  هایپر مارکت ها و انواع بسیاری از این دسته فروشگاه ها استفاده می شود.
شما می توانید برای اطلاع از قیمت خرید یخچال صنعتی با تخفیف ویژه مانند یخچال ایستاده دو درب به سایت شرکت های معتبر اینترنتی و آنلاین یخچال صنعتی مراجعه کنید و از قیمت و مشخصات کامل محصول مورد نظر خود در کم ترین زمان مطلع شوید.
همان طور که می دانید یکی از روش های دیگر دریافت اطلاعات و لیست قیمت انواع یخچال های صنعتی مراجعه به بازار خرید و فروش در تمام نقاط کشور می باشد، که خریداران باید زمان بسیاری را برای دریافت قیمت و یا خرید یخچال صنعتی مورد  خود صرف کنند.
اما امروزه اغلب مشتریان در کم ترین زمان محصول مورد نظر خود را با کیفیت های بالا و قیمت های ارزان از سایت های اینترنتی خریداری می کنند.
یخچال های ایستاده انواع بسیاری دارند که یخچال ایستاده دو درب یکی از مدل های یخچال ایستاده صنعتی می باشد، این محصول دارای نورپردازی LED ، عایق تزریقی پلی یورتان ، بدنه با ورق های متنوع گالوانیزه و استیل بنا به درخواست مشتری ، موتور امبراکو ، گارانتی ۱۸ ماهه و…  می باشد.

 

خرید یخچال ایستاده فروشگاهی به صورت عمده

یخچال ایستاده فروشگاهی

مشتریان می توانند انواع یخچال های صنعتی اعم از یخچال ایستاده فروشگاهی، یخچال ایستاده دو درب، یخچال سوپر مارکت، یخچال نوشابه، یخچال های ویترینی و بسیاری از انواع یخچال های صنعتی و فروش  آب سرد کن استیل را با قیمت عمده با طرح ها و استیکر های دلخواه خریداران و یا برچسب تبلیغاتی فروشگاه خود را به صورت سفارشی در شرکت فریزان انجم می شود.
شرکت فریزن دارای چند سال سابقه درخشان در تولید انواع یخچال های صنعتی می باشد و مشتریان بسیاری را در بازار داخلی و همچنین بازار های خارجی همچون کشور های عراق، پاکستان، کویت و افغانستان به خود جلب کرده است.
شما می توانید برای خرید و فروش انواع یخچال فروشگاهی در تهران و یا مشاوره انواع یخچال صنعتی با کارشناسان مجرب قسمت فروش شرکت فریزان تماس حاصب بفرمایید و خریدی راحت و با اطمینان را تجربه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش