منوی دسته بندی

فروش یخچال صنعتی از درب کارخانه

یخچال صنعتی

 

یخچال صنعتی

یخچال صنعتی در انواع ابعاد و کیفیت و ظاهر های متفاوت تولید می شود که شما به صورت اینترنتی و حضوری می توانید از مراکزی همچون: کارخانه و شرکت ها، نمایندگی ها، بازار ها، فروشگاه های اینترنتی و.. می توانید خرید کنید. قیمت مناسب در فروشگاه آنلاین موجود است.

محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت و کیفیت در سایت اینترنتی و به صورت حضوری می توانید از کارخانه جات و فروشگاه ها و شرکت ها تهیه کنید. در این صفحه اینترنتی انواع این کالا و همچنین مشخصات برخی از آن ها گذاشته شده و برای دریافت اطلاعات بیشتر به مطالب زیر کلیک کنید.

(( مشخصات یخچال صنعتی با کیفیت ))

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید؛ در فروشگاه ها اینترنتی و حضوری انواع این کالا به معرض نمایش در آمده است و همچنین می توانید از نزدیک ببینید و برخی مشخصات از قطعات آن دریخچال صنعتی دلخواه را بسنجید. با خرید مستقیم از کارخانه و تولید کننده دلخواه، محصولات را علاوه بر قیمت تولید با تخفیف، به شما ارائه می کنند.

خرید مسقیم یخچال صنعتی منصفانه

یخچال صنعتی

 

با خرید مستقیم از تولید کننده شما می توانید یخچال مد نظرتان را با کیفیت دلخواه خود سفارش دهید و همچنین با توجه به کیفیت شما قیمت یخچال هم تعیین می شود و اگر شما بخواهید محصول خود را ارزان تهیه کنید تولید کننده هم نسبت به بودجه شما محصول را با قطعات ارزان تر تولید می نماید.
با استفاده از ین روش دیگر نیازی به پرداخت پول های بیشتر نخواهد بود و بدون هیچ واسطه ای می توانید از تولید کننده ها خرید کنید.

قیمت تولید در این کالا ها نسبت به بسیاری از روش های فروش و قیمت ها این روش بسیار مقرون به صرفه می باشد و تمامی افراد با هر تمکن مالی ای می توانند این محصولات را تهیه کنند و همچنین از خدمات و تخفیف ها بهرمند شوند.

این محصولات توسط شرکت فریزان تولید می شود و به سراسر کشور عرضه می شود و  شما می توانید از طریق اینترنت و یا به صورت حضوری از این مرکز خرید کنید؛

یخچال صنعتی فریزان توسط باربری های سریع و مطمئن به دست مشتریان ارسال می شود، شرکت فریزان دارای خدمات هایی است که هم اکنون برای بسیاری از مشتریان حائز اهمیت است:

  • خدمات پس از فروش
  • گارانتی
  • تضمین کیفیت
  • تضمین قیمت
  • استفاده از بروز ترین دستگاه ها برای ساخت یخچال صنعتی
  • قیمت مناسب
  • تخفیف
  • کیفیت بالا
  • و…

یخچال صنعتی

مشخصات یخچال ایستاده ۳ دربیخچال صنعتی

بدنه بیرونی گلوانیزه_ استیل (به دلخواه مشتری)
بدنه داخلی گلوانیزه_ استیل (به دلخواه مشتری)
شیشه سکوریت_ دو جداره (به دلخواه مشتری)
موتور امبراکو_ دانفوس_ کلترون (به دلخواه مشتری)
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
روشنایی ال ای دی_ اس ام دی …

این کالا یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین یخچال صنعتی است که میتوان در بیشتر مکان ها برای نگهداری از مواد غذایی استفاده نمایید.

قیمت یخچال صنعتی مخصوص سوپرمارکت

برای تهیه این کالا ها می توانید با مشاروه فروش شرکت فریزان تماس بگیرید و اگر سوالی دارید از این افراد بپرسید آنها پاسخگوی شما هستند.

قیمت انواع یخچال صنعتی

یخچال صنعتی

به طور قطع قیمت انواع یخچال های صنعتی، کاملا تحت تاثیر میزان تورم بازار داخلی محاسبه می شود و چون ممکن هست هر زمانی از سال شما برای دیدن اطلاعات کامل این کالا ها به این سایت مراجعه کرده باشید، نمی توان یک قیمت مشخص را به طور ثابت تعیین کرد.
یکی از دلایل دیگر افزایش قیمت واسطه ها هستند.
قیمت انواع این محصولات در هر ابعاد و کیفیتی دارای یک قیمت متفاوت است و با وجود کیفیت های متنوع دارای قیمت های متنوعی هم می باشد و به همین خاطر نمی توان قیمت انواع یخچال ها را در سایت قرار داد زیرا نمی توان تمامی قیمت ها را در این مکان قرار داد و بهترین روش  برای استعلام قیمت کافیست با ما تماس بگیرید.

با توجه به اینکه در تهران و اطراف تهران بزرگ ترین و بیشترین کارخونه های یخچال های ویترینی و تمام استیل را دارد همین دلیل باعث شده تا خریداران زیادی از تمام کشور، روانه بازار اینترنتی فروش این محصولات بشود. به همین خاطر حتی باعث ایجاد فضای رقابتی میان کارخونه ها و کارگاه های تولید یخچال، افزایش قیمت در این شهر افزایش چندانی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonواحد فروش