منوی دسته بندی

قيمت يخچال صنعتي ايستاده با کیفیت

یخچال صنعتی

یخچال صنعتی

قیمت یخچال صنعتي در دو نوع مختلف با یگدیگر از لحاظ کیفیت قطعات متفاوت خواهد بود، البته این رو نوع محصول مورد نیاز همه کسب و کارهای که مواد غذایی می فروشند، مورد نیاز است.

یخچال صنعتی در دو مدل ساخته می شود.

  1. خوابیده
  2. ایستاده

که یخچال های ویترینی ایستاده خریداران بسیاری دارد و در  فروشگاه ها، هایپر مارکت ها، سوپر مارکت ها و لبنیاتی ها و… مورد استفاده قرار می گیرند و برای به نمایش گذاشتن محصولات خود و نگهداری از آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

یخچال های خوابید هم در مکان هایی همچون فروشگاه های بزرگ و سوپر مارکتی و اشپزخانه ها و سرد هانه ها و… مورد استفاده قرار نمود.

این کالا با قیمت و کیفیت های گوناگونی عرضه می شود و قطعا شما به دنبال قیمتی مناسب و ارزان قیمت هستید و می خواهید در کنار یک قیمت مناسب محصولتان دارای کیفیت مناسبی هم باشد و این خواسته شما را تولید کننده ای می تواند بر آورده کند که دارای خدمات و اعتبار باشد.

به این نکته هم توجه کنید که برای شما نه تنها باید قیمت حائز اهمیت باشد و بلکه باید کیفیت را هم در نظر بگیرید و در خرید خود توجه کنید که از تولید کننده ای خرید می کنید که خریدارانی که یکی انواع یخچال صنعتی را تهیه کرده اند از یخچال ها بسیار راضی بودند.

 

انواع یخچال صنعتی ایستاده ویترینی

یخچال صنعتی

هر کدام از انواع یخچال صنعتی ایستاده ویترینی هم دارای تنوع زیادی می باشند که البته این امر از نظر کیفیت و قطعات مورد استفاده و ابعاد ها  ظاهر های گوناگون آن ها می باشد.
برای مثال یخچال ایستاده نوشابه (یخچال ایستاده تک درب) اگر موتور سلبکول داشته باشد قیمت آن به یخچال ایستاده نوشابه با موتور امبراکو متفاوت است و حتی در ابعاد های یکسان هم همین گونه است.

انواع یخچال صنعتی ایستاده ویترینی:

یخچال صنعتی

  • یخچال ایستاده تک درب
  • یخچال ایستاده ۳ درب
  • یخچال ایستاده ۶ درب
  • یخچال ایستاده ۲ درب
  • یخچال ایستاده ۴ درب
  • یخچال ایستاده دو متری
  • و یخچال ایستاده با ابعاد مد نظر شماو…
  • یخچال ویترینی کبابی
  • یخچال پرده هوا
  • یخچال های ویترینی پروتئینی
  • یخچال هتلی
  • یخچال ایستاده شش درب طرح پرده هوا
  • و…

ابتدا محصول خود را انتخاب کرده و سپس با تولید کننده محصولات خود تماس بگیرید و اطلعات کسب کرده و پس از اطمینان ثبت سفارش کنید.

قیمت یخچال ویترینی یخچال صنعتی

قیمت یخچال صنعتی بسیار رقابتی بوده که این محصول را برای خرید عمده و تکی در بازار ایران، مناسب نموده است. اگر می خواهید یخچال صنعتی با کیفیت ایرانی را خریداری نمایید، سایتی که در آن حاضر هستید می تواند یک مرجع خوب و دسترس پذیر باشد که به سادگی از در هر شهری که ساکن هستید می توانید از آن خریداری نمایید.

شرکت فریزان به عنوان یک شرکت با اعتبار و با خدمات های فراوانی که دارد هم اکنون در حال تولید و توضیع این محصولات است اگر به دنبال قیمتی مناسب و به قیمت تولید هستید باید بگوییم خرید از شرکت فریزان که یکی از تولید کنندگان ساکن در تهران است می تواند خرید را برای شما راحت کند.

در خرید یخچال صنعتی به قیمت تولید، برای مشتریان و متقاضیان عزیز، تمایل به دریافت قیمت های مقرون به صرفه ای دارند که این امر، در نتیجه همکاری مستقیم با کارخانه، امکان پذیر خواهد بود.

به همین منظور ما انواع یخچال های صنعتی ایستاده و خوابید را در این سایت، در اختیار مشتریان قرار داده ایم که می توانید سفارشات خود را با ما در میان گذارید و در این خصوص، هیچ گونه محدودیتی برای این که در کدام شهر هستید، وجود ندارد.

برای خرید از این مرکز  کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و اطلاعات کسب کنید و پس از اطمینان خرید خود را انجام دهید.

با ما همراه باشید.

یخچال صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonواحد فروش