منوی دسته بندی

قیمت تکی یخچال ایستاده دو متری درجه یک در کشور

یخچال ایستاده دو متری

یخچال ایستاده دو متری

قیمت یخچال ایستاده دو متری به صورت تکی با توجه به کیفیت و انواع مختلف آن با یکدیگر فرق می کنند بهترین نوع آن در یخچال صنعتی از نوع استیل نگیر با موتور سکاپ دانفوس و موتور فرانسوی می باشند که قیمت این محصول در بازار تولید کنندگان متغییر می باشد.
آنچه که درتعیین قیمت یخچال ایستاده صنعتی در انواع مختلف آن موثر است عواملی از قبیل :

  • ابعاد
  • کیفیت بدنه داخلی و خارجی
  • مدل
  • نوع کمپرسور و قدرت آن
  • فروشنده
    می باشد.

یخچال ایستاده دو متری

مرکز پخش یخچال ایستاده دو متری درجه یک با قیمت استثنایی

یخچال ایستاده دو متری

یخچال ایستاده دو متری و دیگر یخچال ایستاده های ویترینی صنعتی در ابعاد مختلف در بازار یخچال صنعتی  هر شهر به فروش می رسد اما مرکز پخش این محصول بیشتر در شهرک های صنعتی مانند : اطراف تهران ، کرج ، اراک می باشد.
دلیل محبوبیت و فروش این مدل یخچال کاربرد وسیع آن در عرصه فروش مواد غذایی می باشد که طرفداران بسیاری را دارا می باشد.

یخچال ایستاده ویترینی دو متری با توجه به ابعاد بزرگی که دارد در بسیاری از اصناف به چشم می خورد که از جمله می توان به آشپزخانه های بزرگ اشاره نمود.
در مراکز اداری ، ارگان های نظامی ، بیمارستان ها و …احتیاج به این محصول از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا که برای سالم نگاه داشتن مواد غذایی برای پرسنل خود و یا بیماران احتیاج به محصولی با کیفیت و مرغوب دارند.

مدل های متنوع این یخچال موجب شده تا خریداران بتوانند با توجه به نیاز خود بهترین یخچال ایستاده دو متری را برای صنف مورد نظر خود تهیه کنند.

بالاترین کیفیت یخچال ایستاده دو متری با قیمت تکی

یخچال ایستاده دو متری

یخچال ایستاده دو متری درجه یک در قیمت تکی نسبت به قیمت عمده کمی بالاتر محاسبه می شود اما با مراجعه مستقیم به تولید کننده می توان محصولی با قیمت ارزان تر خریداری نمود.
کارخانه های زیادی در کشور هستند که انواع یخچال صنعتی را در بالاترین کیفیت برای مشتریان تولید می کنند.
بهترین نوع یخچال ایستاده در این کارخانه ها از بهترین قطعات و ورق های استیل تولید می شود.
یخچال ایستاده صنعتی به چند روش تولید و در شهر ها و مراکز و فروشگاه ها فروخته می شود.
عایق بندی در دستگاه با دو روش سنتی و تزریق فوم با دستگاه انجام می شود که با روش تزریق تمام منافذ بسته و از ورود و خروج سرما جلوگیری می شود.
تولید کنندگان امروزه انواع یخچال صنعتی را با دستگاه های مجهز و مدرن در تولید انبوه انجام می دهند و روانه بازار می کنند.

خرید مستقیم انواع یخچال ایستاده دو متری با قیمت تولیدی

یخچال ایستاده دو متری

یخچال ویترینی یکی از مهم ترین تجهیزات در هر فروشگاه و یا صنف وابسته به مواد غذایی می باشد به همین منظور با توجه به تعداد و افزایش این فروشگاه ها و اصناف تولید کنندگان سعی می کنند برای جذب مشتری بیشتر به قیمت تولیدی به مشتریان عرضه می کنند.

نمایندگی بهترین نوع یخچال ایستاده دو متری در کشور

یخچال ایستاده دو متری

برای خرید عمده و تکی انواع یخچال ایستاده دو متری بهتر است به نمایندگی های معتبری که در شهر های بزرگ دایر شده مراجعه نمائید در این مراکز بهترین مدل های یخچال ایستاده مرغوب برای فروش آماده هستند.
مشتریان اغلب از کیفیت یخچال ایستاده مطلع نمی باشند زیرا این کار تخصصی اساسی را می طلبد و با یک نگاه و مدتی پرس و جو بدست نمی آید.
بیشترین فروش از این محصول را از نمایندگی ها خریداری می کنند بیشتر فروش نمایندگی های مراکز شهر ها بیشتر می باشد مانند شهر تهران که یکی از اصلی ترین مراکز فروش انواع یخچال صنعتی می باشد.
در صورت تمایل به خرید بهترین یخچال با سرما دهی عالی برای تازه نگاه داشتن مواد غذایی می توانید با شرکت فریزان ارتباط برقرار کرده و با استفاده از راهنمایی مشاورین بهترین مدل را انتخاب کرده و با قیمتی ارزان تر تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonواحد فروش