منوی دسته بندی

قیمت عمده یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی

امروزه تولید کنندگان و شرکت های بسیاری در تمام نقاط ایران مشغول فعالیت می باشند که به عرضه و تولید یخچال ایستاده فروشگاهی به صورت عمده در مراکز فروش می پردازند.

یخچال ایستاده فروشگاهی دارای  تنوع کیفیت های بسیاری می باشد و این امر در تعیین قیمت یخچال های فروشگاهی تاثیر بسیاری دارد و به طوری که هر چه محصول از کیفیت بیشتری بهره مند باشد، کارایی بیشتری نیز به همراه دارد و خریداران دیگر نگرانی بابت ایرادات و مشکلات در محصول خود نیستند.
امروزه شرکت های متعددی در سراسر کشورمشغول به تولید و عرضه ی انواع یخچال های صنعتی می باشند، مراکز اصلی تولید یخچال صنعتی که فعالیت بیشتری در تولید انواع یخچال های صنعتی نسبت به شهر ها و مراکز دیگری دارند، همچون شهر های  تهران، کرج، مشهد، اصفهان، قرزین و اراک می باشند.یخچال ایستاده فروشگاهی

انواع یخچال فروشگاهی

یخچال فروشگاهی یکی از ضروری ترین و کاربردی ترین تجهیزات یک فروشگاه مواد غذایی، هایپر مارکت و سوپر مارکت و… می باشد، یخچال فروشگاهی تنوع گسترده ای دارد و هر کدام از این محصولا کاربرد گوناگونی با یکدیگر دارد.
در ادامه ی مطلب به انواع یخچال ایستاده فروشگاهی و خوابیده فروشگاهی و مشخصات یخچال های فروشگاهی پردازش خواهیم کرد :

  • یخچال فروشگاهی ویترینی
  • انواع یخچال ویترینی
  • انواع یخچال پرده هوا
  • انواع یخچال ایستاده روباز
  • فریزر جزیره ای

انواع یخچال های فروشگاهی در ابعاد و اندازه های مختلف، طرح ها و رنگ بندی های جذاب و منحصر به فرد با بهترین کیفیت و مرغوب ترین  قطعات مصرفی موجود در بازار در شرکت فریزان تولید می گردد.
متقاضیان انواع  یخچال فروشگاهی باید محصول مورد نظر خود را مطابق با سبک محل کار و کسب و کار خود و محصولی که قصد عرضه ی آن را دارد، بررسی و نوع آن محصول را مناسب برای فروشگاه خود خریداری کند.

یخچال ایستاده فروشگاهی

کاربرد و انواع  یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا یکی از انواع گسترده ی یخچال فروشگاهی می باشد، این محصول از نوع یخچال صنعتی های مدرن با دستگاه ها و تکنولوژی روز دنیا تولید می شوند.
یخچال پرده هوا متقاضیان بسیاری را در بازار فروش یخچال صنعتی دارد و جزء محصولات پر فروش در شرکت فریزان می باشد.
یخچال پرده هوا برای نگهداری و عرضه ی انواع محصوات مواد غذایی همچون محصولات لبنی، انواع محصولات پروتئینی مانند مرغ و گوشت، سوسیس و کالباس و … مورد استفاده قرار می گیرد.
یخچال پرده هوا تنوع بسیاری دارد و هر کدام از این محصولات دارای نام های گوناگون مانند یخچال پرده هوای درب دار، یخچال پرده هوای بدون درب، یخچال پرده هوای موتور سرخود و یخچال پرده هوای موتور مرکزی و …
یخچال های پرده هوا به دلیل زیبایی ظاهر و طراحی های جذابی که دارد، موجب  زیبایی جلوه و دکوراسیون فروشگاه شما می شود.
یخچال های پرده هوا در فروشگاه ها و تولیدی های مختلفی به فروش می رسد، و هر کدام از این محصولات تولید شده در شرکت های مختلف دارای ویژگی ها، معایب و مزایای گوناگونی می باشد، شما می توانید با مراجعه به تولیدی ها و شرکت های مختلف از ویژگی ها، مشخصات محصولات و معایب و مزایای آن ها مطلع شوید و محصولی مناسب را برای فروشگاه خود خریداری نمایید.
ما در شرکت فریزان این امکان را برای شما فراهم کرده ایم تا به راحتی بتوانید محصول مورد نظر خود را با طرح ها و رنگ بندی های جذاب مورد نظر خود و با ابعاد و سایزهای گوناگون طبق فضای فروشگاه خود را با بهترین کیفیت ها سفارش دهید و محصول خود را در کم ترین زمان تحویل بگیرید.

این نوع یخچال در دسته یخچال ایستاده فروشگاهی هم قرار دارد.

یخچال ایستاده فروشگاهی

قیمت و مشخصات یخچال پرده هوای موتور سرخود

یخچال پرده هوای موتور سرخود دارای ابعاد و سایز های کوچک تری از یخچال پرده هوای موتور مرکزی می باشد، موتور این محصول پشت یخچال و یا درون محصول نصب می گردد، یخچال پرده هوای موتور سرخود دارای ویژگی ها و مزایایی همچون داشتن مصرف انرژی پایین و قابلیت جابه جایی آسان توسط پایه های چرخ دار قفل شوند می باشد، همچنین این محصول دارای معایبی هم نیز می باشد این که این محصولات دارای فضای داخلی کمی می باشد و نسبت به یخچال های پرده هوای موتور مرکزی فضای کم تری را دارا می باشد.
این محصول دارای نورپردازی به اندازه برای داخل یخچال می باشد و برای نگهداری از انواع نوشیدنی ها، انواع محصولات لبنی، سبزیجات و میوه ها و… کاربرد دارد.
شما قادرید برای دریافت قیمت و مشخصات بیشتر یخچال پرده هوای موتور سرخود و انواع یخچال فروشگاهی با کارشناسان واحد فروش شرکت فریزان تماس بگیرید، کارشناسان ما می توانند شما را در خرید محصولی مناسب برای فروشگاه خود راهنمایی کنند.

یخچال ایستاده فروشگاهی

مشخصات و کاربرد یخچال پرده هوای موتور مرکزی

یخچال پرده هوای موتور مرکزی و به نسبت یخچال پرده هوای موتور سر خود دارای فضای بیشتر و بزرگ تری می باشد، به دلیل اینکه موتور یخچاپرده هوای موتور مرکزی در مکان و فضای دیگری قرار می گیرد، میتوانیم به جهت مزایای این محصول ویژگی جادار بودن محصول، طراحی های منحصر به فرد با تنوعی از رنگ های بسیار زیبا که مشتریان می توانند طبق سبک ودکوراسون فروشگاه خود، طرح مورد نظر خود را خریداری کنید.

  • قطعات یخچال پرده هوای موتور مرکزی از کیفیت بسیاری برخور دار است و جنس بدنه ی این محصولات بسیار مرغوب و با کیفیت است.
  • دما و سرما در تمام ها متعادل و ثابت است.
  • این محصولات دارای ساخت در ابعاد سفارشی مشتریان می باشد.

این یخچال ایستاده فروشگاهی و یخچال های پرده هوا دارای نور پردازی می باشد که موجب می شود تا محصولات داخل یخچال موجب بهتر به نمایش گذاشتن  بازدید محصولات داخل یخچال شود.

عایق بندی یخچال های پرده هوا تزریق فوم پلی یورتان می باشد و سیستم سرمایشی یخچال های پرده هوا از نوع چرخشی میباشد.

یخچال ایستاده فروشگاهی

مشخصات و انواع یخچال های ویترینی

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال های ویترینی یکی از مهم ترین ابزار و وسایل در فروشگاه های زنجیره ای و مواد غذایی، فست فودی ها،  هاپر مارکت ها و … می باشد، یخچال های ویترینی دارای نمای جاب و زیبایی می باشد که موجب می شود جلوه ی جذاب و زیبایی به فروشگاه شما داده شود، و این امر موجب افزایش فروش در فروشگاه شما می باشد.
از ویژگی های برجسته ی یخچال ویترینی می توان به قدرت سرما سازیاین محصولات اشاره کرد که  امروزه طراحی موتور یخچال ویترینی به صورت مدرن می باشد که این امر موجب راحت تر شدن و آسانی مدیریت دمای فریزر شده است.
یخچال های خوابیده فضای کمی را برای نظافت دارد و این امر موجب می شود تا این موضوع به یکی از معضلات همیشگی تبدیل شود، اما یخچال های ایستاده دارای فضای بزرگ و حجم زیادی در فضای درونی یخچال می باشد که نظافت و تمیز کردن یخچال را برای شما بسیار آسان و راحت می کند.

معمولا یخچال ایستاده فروشگاهی ویترینی هستند که یخچال های پرده هوا و یخچال های ایستاده چند درب و … جزو یخچال های ویترینی ایستاده فروشگاهی هستند.

 

یخچال جزیره ای

یخچال ایستاده فروشگاهی

برای راه اندازی هر فروشگاهی نیاز به یخچال های فروشگاهی می باشد که یکی از یخچال های مورد نیاز در این مکان یخچال جزیره ای و خوابیده است.

این محصول برای نگهداری محصولاتی همچون: گوشت و سوسیس کالباس، شیرینی های تازه و فرآورده های دریایی و انواع مواد غذایی روزانه دیگر …

این محصول از خانواده یخچال پرده هوا می باشد به دلیل اینکه ساختار و مکانیزم گردش هوای این محصولات همچون یخچال های پرده هوا است، این محصولات دارای موتور پر قدرتی هستند و سرعت سرما زدگی بسیار بالا تری دارد زیرا درب های یخچال های جزیره ای به صورت شیشه ای می باشند و بخشی از آن همیشه باز بوده و باعث هدر رفتن سرما ی داخل یخچال می شود.

مزایای باز بودن درب این کالا:

  • سرعت انتخاب و برداشتن مواد غذایی در یخچالر برای مشتری بالا می رود و این گونه هم برای فروشندگان بهتر خواهد بود و همچنین برای خریداران مواد غذایی بهتر است.

کاربرد یخچال جزیره ای

این نوع کالا ها گاهی اوقات با یخچال های پرده هوا خوابیده اشتباه گرفته می شوند که با نام یخچال وسط فروشگاهی در بین مردم و متقاضیان شناخته شده اند.با توجه به خوابیده بودن آن ها و داشتن درب های شیشه ای با کیفیت مناسب ترین گزینه برای به نمایش گذاشتن مجصولات و فرآورد ه های پروتئینی چون سوسیس کالباس، ماهی ها، شیرینی تازه، گوشت قرمز و یا مرغ و.. هستند این یخچال ها در قصابی های مدرن و شکیل و بزرگ نیز کاربرد دارند. و اینکه باید گفت گاهی به این یخچال ها یخچال پروتئینی و یخچال قصابی و یخچال قنادی نیز گفته می شود.

 

انواع یخچال جزیره ای

 

  • یخچال جزیره ای شیشه خم
  • یخچال جزیره ای شیشه تخت

مشخصات فنی یخچال جزیره ای

 

شیشه

نوع  شیشه

سکوریت

سه جداره تخت_ شیشه خم

موتور

خدمات پس از فروش

سر خود

۵ سال

عایق

گارانتی و ضمانت

پلی یورتان

۱۸ ماه

جنس بدنه خارجی

کاور شب

گالوانیزه

دارد

ضربه گیر                                           

جنس ضربه گیر

دارد

PVC

رنگ بدنه

ابعاد

الکترو استاتیک

سفارش به دلخواه مشتریان

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال جزیره ای شیشه تخت

یخچال ایستاده فروشگاهی

 

ظرفیت یخچال جزیره ای خوابیده شیشه تخت نسبت به دیگر یخچال های صنعتی، مثل یخچال های ویترینی بیشتر است. به همین دلیل اغلب و برخی از فروشگاه های کوچک از بین انواع یخچال فروشگاهی، مدل های خوابیده  همچون یخچال جزیره ای و… را ترجیح می‌دهند. اگرچه این مدل از این نوع  یخچالها جای بیشتری را اشغال می نمایند.

نوع شیشه یخچال ایستاده فروشگاهی هم از سکوریت می باشد.

 

یخچال ایستاده فروشگاهی ۳ درب

این محصولات برای نگهداری از انواع مواد غذایی لبناتی مواد غذایی پخته شده و پروتئینی و… استفاده می شود که اگر سری به فروشگاه های بزرگ همانند شهروند، افق کوروش و فروشگاه رفاه بزنید در آن می بینید از یخچال های ۳ درب و یا چند درب استفاده شده و در آن مواد غذایی مختلف گذاشته می شود

عایق بندی این محصول از تزریق فوم پلی یورتان است که این فوم و این ماده در برابر ترک خوردگی و ضربه بسیار خوب است.
جنس بدنه این کالا هم بستگی به نوع سفارش شما دارد: گالوانیزه_ استیل
جنس شیشه این کالا هم بستگی به نوع سفارش شما دارد: شیشه دوجداره_ شیشه سکوریت

همانطور که متوجه شدید بیشتر قطعات برای ساخت یخچال مد نظرتان بستگی به سفارش شما عزیزان دارد. برای ثبت و سفارش محصول مد نظرتان با ما تماس بگیرید.

یخچال ایستاده فروشگاهی

کیفیت یخچال ایستاده فروشگاهی چند درب

در ساخت این یخچال ایستاده فروشگاهی  از یک موتور پر قدرت و کم مصرف استفاده شده است، مصرف انرژی این محصولات A می باشد تا در شرایط مختلف آب و هوایی جواب گو شما عزیزان باشد. این یخچال مجهز به یک ترموستات دیجیتال برای تنظیم درجه دلخواه سرما بوده است. البته ترموستات این کالا هم بستگی به سفارش ما دارد:
{توموستات دیجیتالی_ ترموستات مکانیکی}

جابه جایی و حمل و نقل این کالا با بهترین و سریع ترین باربری ها انجام می شود و این محصولات پس از ثبت سفارش متقاضیان طی چند روز ساخته شده و با باربری های مطمئن ساخته می شود. شما عزیزان میتوانید با سفارش یخچال ایستاده ۳ درب فروشگاهی مورد دلخواهتان این محصول با کیفیت را با قیمتی مناسب سفارش داده و در سراسر ایران با ۱۸ ماه گارانتی و ضمانت و ۵ سال خدمات پس از فروش دریافت نمایید.

یخچال ایستاده فروشگاهی

فروش یخچال فروشگاهی به قیمت کارخانه

فروش یخچال ایستاده فروشگاهی و خوابیده فروشگاهی  به قیمت درب کارخانه از طریق شرکت فریزان انجام می شود. این محصول یکی از مهم ترین و ضروری ترین چیز برای یک فروشگاه است. این محصولات با کیفیت عالی تولید و عرضه می شود. جهت اطلاع از قیمت و شرایط فروش این کالاها می توانید با کارشناسان و واحد فروش شرکت فریزان تماس حاصل فرمائید.

این محصول یکی از پر مخاطب ترین محصولات بین یخچال های صنعتی است که امروزه خریداران این محصولات هر لحظه در حال افزایش هستند.

قیمت این محصول بستگی به نوع سفارش شما دارد اگر سفارش شما یک یخچال فروشگاهی با کیفیت باشد قطعا کمی بیشتر باید خرج محصولات مد نظرتان کنید.
محصولات شرکت فریزان دارای:

  • کیفیت بالا
  • قیمت مناسب
  •  گارانتی و ضمانت
  • خدمات پس از فروش
  • باربری سریع و مطئن
  • استفاده از بهترین قطعات و مواد اولیه

امیدواریم از اطلاعات داده شده بهرمند شده باشید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

یخچال ایستاده فروشگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonواحد فروش