منوی دسته بندی

قیمت فروش یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی

فروش یخچال ایستاده فروشگاهی مرغوب با کیفیتی بالا و با توجه تنوع انواع یخچال های فروشگاهی که با طرح های چذاب و منحصر به فرد در شرکت فریزان تولید می گردد، انجام می شود.
فروش یخچال های فروشگاهی در چند سال اخیر افزایش چشمگیری داشته است و با بهترین متریال و قطعات مصرفی موجود در بازار تولید و خدمت متقاضیان گرامی عرضه می گردد.
یخچال های فروشگاهی یک محصول مهم در تجهیزات یک فروشگاه زنجیره ای، هایپر مارکت و بسیاری از کسب و کار ها و فروشگاه های دیگر می باشد.
قیمت این محصول در بازار فروش که توسط برند های بسیاری تولید شده است، گوناگون می باشد، زیرا سطح و میزان کیفیت متریال، قدرت و کیفیت موتور دستگاه، گارانتی و خدمات پس از فروش  یخچال ایستاده فروشگاهی با یکدیگر تفاوت دارد.
شما می توانید برای دریافت قیمت و مشخصات کامل یخچال ایستاده فروشگاهی و قیمت روز یخچال صنعتی سوپر مارکت را به همراه مشاوره با کارشناسان واحد فروش شرکت فریزان ارتباط بگیرید، کارشناسان مجرب ما می توانند به شما در خرید یخچالی متناسب بر فروشگاه و محل کسب و کار تان راهنمایی کنند.

انواع یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال های فروشگاهی یکی از انواع یخچال های صنعتی می باشد، که دارای تنوع بسیار گسترده ای با کاربرد ها و مدل و  طراحی ها و مدرن، زیبا و شیک  تولید می شود.
یخچال ایستاده فروشگاهی در ابعاد و اندازه های مختلف با رنگ بندی زیبا و انواع طرح های درن و زیبا طبق درخواست مشتریان و نیازی که دارند، قابل تولید در شرکت فریزان می باشد.

یخچال های فروشگاهی برای نگهداری از انواع محصولات مواد غذایی از جمله انواع محصولات لبنی، انوع محصولات پروتئینی، انواع نوشیدنی ها و … مورد استفاده در هایپر مارکت ها، فروشگاه ها، رستوران ها، فست فودی ها و … قرار می گیرد.
در ادامه ی مطلب انواع یخچال های فروشگاهی که امروزه کاربرد بسیاری را در فروشگاه ها و کسب و کار های مختلفی که قصد نگهداری از محصولات غذایی را دارند، مشاهده می شود، آشنا می شوید :

 

 

یخچال جزیره ای مرغوب

یخچال ایستاده فروشگاهی

 

یخچال های جزیره ای و یخچال ایستاده فروشگاهی جزء محصولات ضروری در هر فروشگاه و مغازه های عرضه ی مواد غذیی و قصابی ها می باشد،  امروزه یخچال جزیره جزء یخچال های مدرن و با تکنولوژی روز دنیا تولید می گردد.
این دستگاه برای نگهداری و نمایش انواع محصولات پروتئینی مانند مرغ، گوشت، شیرینی و بسیاری از محصولات دیگر کاربرد دارد.

یخچال جزیره ای نوعی از یخچال های پرده هوا می باشد، که درخواست متقاضیان با طراحی های منحصر به فرد در شرکت فریزان قابل تولید می باشد.
یخچال جزیره ای در مراکز فروش و یا متقاضیان این محصول به نام یخجال وسط فروشگاهینیز شناخته شده است.
این محصول به نوعی خوابیده می باشد که دارای درب های شیشه ای است، این امر در  یخچال جزیره ای موجب می شود تا همه ی محصولات داخل یخچال همچون محصولات پروتئینی و … در معرض دید خریداران قرار بگرد.

 

مشخصات فنی یخچال جزیره ای

یخچال ایستاده فروشگاهی

 

جنس بدنه گالوانیزه
درب یخچال جزیره ای نوع درب شبشه ای کشویی
موتور یخچال کلترون تایلندی
دما ۰  تا ۱۰+

 

یخچال جزیره ای به دلیل داشتن مکانزیم گردش هوا مانند یخچال های پرده هو کارایی دارد، موتور این محصول قدرت و استقامت بالایی دارد و سرعت سرما زدگی بالایی دارد.
این مدل یخچال مانند یخچال ایستاده فروشگاهی در فروشگاه ها کاربرد بسیاری دارد.

 

انواع یخچال های پرده هوا در بازار

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال پرده هوا یکی از انواع یخچال های صنعتی می باشد، این محصول به عنوان یک یخچال صنعتی مدرن در بازار فروش شناخته شده است.
یخچال های پرده هوا با پیشرفته ترین تلنولوژی روز دنیا و با زیبایی چشمنواز در شرکت فریزان تولید می گردد.
یخچال ایستاده فروشگاهی به دو نوع یخچال یخچال پرده هوای موتور مرکزی و یخچال پرده هوای موتور سر خود در مدل بدون درب تولید می شود.

یخچال پرده هوای موتور مرکزی

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال پرده هوای موتور مرکزی به دلیل داشتن فضای زیاد در داخل یخچال مورد استقبال تمامی مشتریان قرار گرفته است، این محصول دارای ظاهری زیبا و چشمنواز می باشد که این ویژگی برجسته ی این محصول موجب زیبایی جلوه و نمای فروشگاه می شود.
یخچال پرده هوا به دلیل نور پردازی زیبا و داشتن فضای زیاد در داخل یخچال، کیفیت بالا، استفاده از قطعات مصرفی مرغوب مشتریان بسیاری را به خود جذب نموده است، این محصول که با قیمت های گوناگون و متفاوت در مراکز فروش به متقاضیان عرضه می گردد، دارای کیفیت های گوناگونی می باشد.
همان طور که میدانید هر چه یخچال پرده هوای موتور مرکزی از کیفیت بالا تری برخور دار باشد، در این صورت از قیمت های بالاتری به نسبت یخچال های با کیفیت ضعیف تر و متوسط دارد.
دمای یخچال پرده هوای موتور مرکزی در تمام تقاط داخل یخچال یکسان می باشد، نوع قطعات مصرفی به کار رفته در این محصول، باید با محیطی که قرار است این محصول در آن نگهداری بشود، سازگاری داشته باشد.
سیستم سرمایشی این محصول نوع چرخشی می باشد و همنین عایق بندی این دستگاه به روش تزریق فوم پلی یورتان می باشد، این مر موجب جلوگیری از هدر رفتن سرما در یخچال ایستاده فروشگاهی می شود و در افزایش طول عمر و ماندگاری بالای یخچال تاثیرات بسزایی دارد.

 

یخچال پرده هوای موتور سرخود

یخچال ایستاده فروشگاهی

 

یخچال پرده هوای موتور سرخود برعکس یخچال پرده هوای موتور مرکزی از فصای کوچکی در داخل یخچال برخور دار می باشد، این محصول در ابعاد و سایز های کوچک تولید می گردد، موتور یخچال ایستاده فروشگاهی موتور سرخود در قسمت پشت یخچال و یا درون آن نصب می گردد.
این محصول به دلیل طراحی زیبایی که دارد، توجه ی متقاضیان را به خود جلب کرده است، این محصول قابل ساخت در رنگ بندی گوناگون طبق درخواست مشتریان عزیز تولید می گردد.

نکات مهم در خرید یخچال پرده هوای مناسب

 

یخچال ایستاده فروشگاهییخچال ایستاده فروشگاهی

  • بررسی نوع عایق بندی محصول که تزریق فوم پلی یورتان باشد.
  • بررسی کیفیت و برند متریال به کار رفته در یخچال ایستاده فروشگاهی
  • یکی از موارد مهم در خرید یک یخچال فروشگاهی، بررسی نوع چرخ های یخچال می باشد، این ویژگی در جابه جایی یخچال در فضای فروشگاه تاثیرات بسیاری دارد، به همین دلیل توجه داشته باشید که چرخ ها از نوع ثابت و یا چرخ دار قفل شونده است؟
  • بررسی استحکام و قدرت پایه های یخچال که توان و استحکام جابه جایی یخچال را در فضای فروشگاه داشته باشد.
  • بررسی نوع نور پردازی یخچال که دارای عمر و کیفیت بالایی باشدف، اکثرا نوع نور پردازی این محصولات SMD می باشد.
  • بررسی ابعاد و فضای یخچال که متناسب برای محصولی که قصد نگهداری از آن را دارید، باشد.

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان با تجربه شرکت فریزان ارتباط پیدا کنید، کارشناسان ما می اتوانند به شما در خرید یخچالی متناسب برای فروشگاه و محصولی که قصد عرضه ی آن را دارید، شما را راهنمایی کنند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش