منوی دسته بندی

قیمت خرید فروش یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی

همه افراد می دانند که در حال حاضر، مدل های بسیار انبوهی از طرح ها و ساختار های مختلف انواع یخچال ایستاده فروشگاهی در بازار ایران موجود است و با این حال قیمت های متفاوتی از هر کیفیتی وجود دارد.یخچال ایستاده فروشگاهی

این محصولات، می توانند در دسته های مختلفی و گوناگونی به فروش برسند اما، شما نباید از هر مدل و یا ساختاری ان را تهیه نمایید زیرا همانطورکه گفته شد، شما همیشه باید به دنبال خرید و استفاده از بهترین و با دوام ترین و با کیفیت ترین مدل های موجود در بازار ایران باشید تا مشکل خاصی برای شما به وجود نیاید.

عوامل موثر در کیفیت یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی

این محصولات، همانطور که گفته شد می توانند در دسته ها، مدل ها و ساختار های متفاوت و گوناگونی در بازار ایران به فروش برسند که هر کدام از این مدل ها و ساختار ها، دارای یک مشخصات فنی و غیر فنی متفاوت هستند که شما متقاضیان گرامی با توجه به مشخصات تک تک انواع یخچال فروشگاهی می توانید با توجه به بودجه خود محصول مورد نیاز خود را تهیه نمایید. بهتر است بدانید که مدل ها و ساختار های مختلف این محصولات، هر کدام دارای یک کیفیتی هستند اگر شما هزینه بیشتری بپردازید یخچالی با دوام و طول عمر بالاتری را تهیه می کنید.

یخچال ایستاده فروشگاهی

هر کدام از انواع یخچال ایستاده فروشگاهی، داری یک کیفیت هستند که با تغییر یک قطعه در یخچال کیفیت آن ها تغییر کرده و در کنار آن از قیمت بیشتری هم برخورد دار است. این کالا ها بسته به فرمول ساخت و کیفیت مواد اولیه ای که در ساخت آنها مورد استفاده قرار گرفته است، می توانند کیفیت های مختلفی هم داشته باشند.

چند نمونه از مشخصات های برخی از این محصولات در بند های زیر به صورت واضح آمده با ما همراه باشید و از اطلاعات بیشتری برخورد دار شوید.

یخچال فروشگاهی

این محصولات معمولا در فروشگاه های مورد استفاده قرار می گیرد ولی چند مورد از این کالا را می توان در مکان های مختلف دیگر هم مورد استفاده قرار داد،
این یخچال ایستاده فروشگاهی و یخچال های خوابیده فروشگاهی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها را می توان برای نگهداری یک و یا چند نوع مواد غذایی قرار داد. این کالا ها نسبت به کالا های دیگر دارای طول عمر بسیار بالایی هستند.

یخچال ایستاده فروشگاهی

محصولات فروشگاهی دارای فواید و مزایای مختلفی است که خواهیم گفت.

انواع یخچال فروشگاهی:

  • یخچال ایستاده
  • یخچال خوابیده
  • یخچال های روباز
  • فریزر های ایستاده
  • فریزر های خوابیده یخچال پرده هوا
  • یخچال ایستاده تک درب الی ۵ درب
  • یخچال فریزر های درب دار ایستاده
  • فریزر ایستاده درب دار الوند
  • یخچال توچال
  • یخچال رامند
  • و…

یخچال ایستاده فروشگاهی و یا یخچال های خوبیده و … دارای تنوع بسیار و بی شماری هستند که تمامی آن ها در بالا ذکر نشده برای ثبت سفارش محصول مد نظرتان با واحد فروش شرکت فریزان تماس حاصل فرمایید.

یخچال ایستاده فروشگاهی

قیمت یخچال ایستاده فروشگاهی

همانطور که در بند های بالا گفته شده قیمت ها با توجه به کیفیت ها متفاوت هستند که شما می توانید با توجه به سفارش خود با ما تماس بگیرید و محصولات مد نظرتان را با ما در میان بگذارید قیمت این کالا نه تنها از نظر کیفیت متفاوت است بلکه از نظر اندازه و ابعاد هم متفاوت است و ما قیمت کالا ی مد نظرتان را به شما خواهیم گفت.

یخچال ایستاده فروشگاهی

فواید و مزایا یخچال ایستاده فروشگاهی به صورت زیر است:

  1. یخچال پرده هوا: سرعت عمل مشتریان را در خرید مواد غذایی بالا می برد.
    یخچال های پرده هوا دارای کاور شب هستند.
  1. شما میتوانید اندازه و ابعاد محصولات مد نظرتان را خودتان تعیین کنید.
  2. می توانید نسبت به وزن یخچال مواد غذایی زیادی در آن قرار دهید.
  3. و…

یخچال ایستاده فروشگاهی

که با تماس با ما می توانید اطلاعات بیشتری دریافت نمایید و همچنین لیست قیمت یخچال ایستاده فروشگاهی را هم دریافت کنید.

قیمت یخچال ایستاده نوشابه

این محصولات دارای محبوبیت بسیار بالایی هستند زیرا این محصول را می توان در تمامی و انواع مکان ها مورد استفاده قرار داد و

می توانید برای نگهداری از نوشیدنی های خود این محصول را با تماس با ما خریداری کنید کیفیت این محصول با توجه به قیمت آن متفاوت است و برای تهیه یک یخچال ایستاد نوشابه با کیفیت باید کمی بیشتر هزینه کنید.

این کالا یکی از یخچال ایستاده فروشگاهی می باشد که در فروشگاه ها هم مورد استفاده قرار می گیرید.
قیمت این کالا از ۷ میلیون ۵۰۰ هزار تومان شروع می شود و ادامه دارد.

یخچال ایستاده فروشگاهی

قیمت یخچال ایستاده ۷۰ سانتی

این کالا یکی از انواع یخچال ایستاده نوشابه است که قیمت این کالا هم از ۷ میلیون ۵۰۰ هزار تومان شروع می شود و ادامه دارد. با توجه به کیفیت آن قیمت بالا و پایین می رود برای ثبت سفارش این محصول خاص می توانید با ما تماس بر قرار کنید.

نمایندگی فروش یخچال های فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی

شرکت فریزان محصولاتی را که تولید می کند را با سریع ترین و بهترین باربری ها به دست مشتریان و متقاضیان گرامی قرار می دهد و این شرکت در اغلب شهر ها نمایندگی فروش یخچال ایستاده فروشگاهی را دارد.

مشخصات یخچال رامند

این کالا یکی از مهمات در فروشگاه ها می باشد که در کنار یخچال ایستاده فروشگاهی با انواع مختلف ساخته و توزیع می گردد.

  • مخصوص نگهداری مواد غذایی روزانه و میوه جات و ترشیجات
  • دارای رنگ بندی مطابق با سلیقه دلخواه متقاضی
  • عایق بندی: تزریق فوم پلی یورتان
  • مجهز به ترموستات دیجیتالی
  • این مدل از یخچال های فروشگاهی دارای موتور سرخود می باشد.

یخچال ایستاده فروشگاهی

ابعاد
ارتفاع طول عرض
۱۲۷ ۹۰ درجه ۱۵۵
۱۲۷ ۱۲۵ ۱۲۵
  • یخچال ایستاده فروشگاهیوزن                   حجم داخلی مفید
  • ۲۸۰                        ۲۸۰
  • ۳۱۰                         ۲۴۰

تولید کننده انواع یخچال های فروشگاهی

فروش این محصولات به شکل عمده توسط تولید کننده های مختلف در داخل بازار ها کمک خوبی به رفع نیاز بازار کرده که افراد با مراجعه به این بازار ها می تواند انواع این کالا را تهیه نمایند.یخچال ایستاده فروشگاهی

خریداران و متقاضیان برای اینکه در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند می‌توانند به بازار های مخصوص این محصولات خاص و محبوب در هر نقطه ای از کشور که وجود دارد به صورت حضوری و یا غیر حضوری به صورت اینترنتی و آنلاین مراجعه نمایند و آن را با صرفه جویی در زمان و با کیفیت بالا تهیه و خریداری کنند و از قیمت  و کیفیت این محصولات به خوبی بهره‌مند شوند.

اما شما می توانید با خود تولید کننده ارتباط برقرار کرده و محصولات را بدون واسطه و دلایلی دیگر خریداری کنید با خرید مستقیم از تولید کننده معتبر مطمئن باشید خریدی رضایت بخشی را داشته اید.

یخچال ایستاده فروشگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش