منوی دسته بندی

قیمت یخچال قنادی ارزان از درب کارخانه

قیمت یخچال قنادی

قیمت یخچال قنادی

قیمت یخچال قنادی در انواع مختلف ان مانند یخچال مکعبی قنادی ، یخچال ایستاده قنادی ، یخچال ایستاده تمام شیشه ، یخچال ویترینی 2 درب، یخچال ایستاده 3 درب ، یخچال ایستاده تک درب عرض 60 سانت ، یخچال ایستاده عرض 70 و 80 سانت از درب کارخانه ارزان تر به فروش می رسد.
یخچال قنادی از جمله یخچال های موجود در بازار است که نمای ان در یک فروشگاه شیرینی فروشی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
این یخچال در مدل های مختلفی به بازار عرضه می شود که مشتریان این حوزه با توجه به نیاز و متراژ بهترین را باید انتخاب نمایند.

یخچال مکعبی قنادی با ورق استیل

قیمت یخچال قنادی

 

شرکت فریزان  تولید کننده یخچال مکعبی قنادی با استفاده از کمپرسور اصل و با قدرت با ورق استیل نگیر با استحکام و طول عمر بالا توانسته تولیدات خود را به شهر های مختلف ایران به فروش برساند.

قیمت یخچال قنادی ارزان در نمایندگی های فروش

قیمت یخچال قنادی

قیمت یخچال قنادی ارزان در نمایندگی های فروش یخچال صنعتی شرکت های تولید کننده بسیار به صرفه می باشد و با خرید از این مراکز که دارای اعتبار هستند به راحتی می توان محصول خریداری شده را با گارانتی و ضمانت تولید کننده سال های مورد استفاده قرار داد.

تولید یخچال ایستاده قنادی در طراحی زیبا و شیک

قیمت یخچال قنادی

تولید یخچال ایستاده قنادی در طراحی شیک و زیبا که در نماو دکور فروشگاه نقش بسزایی دارد در کیفیت ها و رنگ های دلخواه مشتری در کارخانه به صورت سفارشی انجام می شود.

عرضه انواع یخچال ایستاده قنادی با کیفیتی عالی

قیمت یخچال قنادی

شرکت های تولید کننده انواع یخچال ایستاده قنادی را با کیفیت عالی و متنوع در بازار عرضه می کنند تا مشتریان با سلایق مختلف بتوانند به راحتی محصول خود را خریداری نمایند.

فروش یخچال قنادی صنعتی در ابعاد مختلف

قیمت یخچال قنادی

فروشگاه فروش یخچال قنادی صنعتی برای مشتریانی که تمایل به خرید حضوری دارند می توانند با مراجعه به این مراکز از نزدیک کیفیت و کارایی یخچال صنعتی را مشاهده نمایند و با خیالی مطمئن اقدام به خرید نمایند.

نمایندگی فروش یخچال ایستاده قنادی با ورق رنگی

قیمت یخچال قنادی

نمایندگی فروش یخچال ایستاده قنادی را در رنگ های مختلف با کمک ورق رنگی سفید ، طلایی ، مشکی ، استیل براق ، زرد و… تولید می کند تا بتواند نیاز مشتریان مختلف را پاسخگو باشد و مشتری برای انتخاب آزادی عمل بیشتری داشته باشد.

 فروش یخچال مکعبی قنادی در مراکز فروش یخچال صنعتی

قیمت یخچال قنادی

فروش یخچال مکعبی در ارتفاع 1/5 و در طول 1/5 با عرض 60 سانت در مراکز فروش با قیمت بسیار مناسبی انجام می شود البته فروش اینترنتی یکی از راه های نوین برای دستیابی سریع و آسان امروزه کاربرد بسیاری پیدا کرده است.

کارخانه تولید یخچال ایستاده قنادی با قیمت ارزان

قیمت یخچال قنادی

فروش یخچال ویترینی ایستاده و خوابیده از درب کارخانه

قیمت یخچال قنادی

ارسال یخچال ویترینی قنادی به سایر نقاط ایران

قیمت یخچال قنادی

خرید اینترنتی موجب شده تا مشتریان گرامی بدون رفت و آمد به شهر های تولید کننده و صرف هزینه و انرژی انواع یخچال ویترینی قنادی را با قیمتی ارزان تر و در تنوعی بیشتر خریداری نمایند.
بعد از ثبت سفارش محصول انتخابی در سریع ترین زمان به شهر مقصد ارسال می شود.

هزینه ارسال انواع یخچال ویترینی ایستاده به جنوب ایران

قیمت یخچال قنادی

هزینه ارسال انواع یخچال ویترینی ایستاده در ابعاد و مدل های مختلف در تعداد های درخواستی مشتری ، با باربری مطمئن و سریع در کمترین هزینه به صورت میان باری انجام می شود .
جنوب ایران با توجه به آب و هوای گرم و رطوبتی که داراست یخچال ایستاده ای با موتور مناسب این اقلیم به همراه جنس ورق بدنه برای این شهر ها  ساخته می شود که دارای طول عمری بالا با کارایی خوب که سرمای مناسب برای نگهداری کیک و شیرینی را ایجاد نماید.

‫2 نظر

  • ناشناس گفت:

    سلام اقا شماره تماس بزارید الان من عجله دارم برای خرید یخچال

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    واحد فروش