منوی دسته بندی

قیمت یخچال ویترینی میوه ای و سبزی فروشگاهی

یخچال ویترینی میوه ای

یخچال ویترینی میوه‌ ای و سبزی فروشگاهی، با توجه به ابعاد و انواع آنها دارای قیمتی متفاوت هستند. این دستگاه، برای مصرف در غرفه های میادین تره بار، فروشگاهها، هایپر مارکتهای بزرگ و مجهز که دارای تنوع در اجناسی هستند که نیاز مشتریان را برطرف می‌کند، مناسب می‌باشد. در اینجا پیشنهاد می‌کنیم، با توجه به استقبال قابل توجهی که از محصولات ارائه شده در صفحه قیمت یخچال ایستاده نوشابه با کیفیت مناسب در همین وبسایت، شده است، و برای آشنایی با این محصول باکیفیت و خرید آنلاین آن با مناسب‌ترین قیمت، به صفحه مربوطه در همین وبسایت مراجعه فرمائید.

تولید یخچال ویترینی میوه ای روباز در ایران

تکنولوژی، امروزه به حدی پیشرفت کرده که با ورود به فروشگاههای بزرگ و کوچک خرید برای مشتریان راحت شده است. همچنین از تجهیزات مدرنی که وارد این اماکن اقتصادی شده است، یخچال ویترینی جدید میوه‌ای ایستاده روباز می‌باشد. این دستگاه زیبا و مدرن، باعث تازگی میوه جات، سبزیجات و صیفی جات می‌شود. از موضوعات مهمی که متصدیان فروشگاههای بزرگ و هایپر مارکتها با آن به دلیل ضررهای زیادی که متحمل شده‌اند روبرو هستند خراب شدن میوه ها و سبزیجات می‌باشد . بنابراین با بهره گیری از دستگاه هایی مجهز، نگرانی های متصدیان این بخش اقتصادی را برای تولید یخچال ویترینی میوه ای و سبزی برطرف می‌شود. یخچال ویترینی میوه ای

تولید یخچال ویترینی میوه ای در مدل هایی متنوع

این نوع یخچال ها که با استقبال زیادی از طرف کاربران خود مواجه شده‌ است، دارای سیستم گردش هوای یکنواخت در سر تا سر محصول، برای تازگی میوه است. طبقات یخچال ویترینی ایستاده بدون درب،  منافذی دارند تا در مدت زمان بسیار کم سرمای تولید شده توسط موتور وسیستم مرکزی را پخش نمایند. شرکت های خارجی زیادی برای تولید یخچال ویترینی ایستاده برای میوه اقدام نموده‌اند تا از این روش سهم بیشتری از بازار را برای خود کسب نمایند. البته شرکتها و تولید کنندگان ایرانی نیز، انواع و مدلهای زیادی ساخته و تولید نموده‌اند. صادرات یخچال ویترینی میوه‌ای و سبزی به کشورهای عراق، ترکمنستان، روسیه و افغانستان توسط کشورمان انجام می‌شود که مورد استقبال زیادی به دلیل سلیقه خوب تولید کنندگان ایرانی در ساخت این دستگاه ها، قرار گرفته است.

 

یخچال استیل ویترینی میوه‌ای به اشکال مختلف از جمله: بدون درب یا رو باز، مکعبی، آکواریومی یخچال فریزر ایستاده و خوابیده برای استفاده در آبمیوه فروشی ها و شیرینی فروشی ها نیز کاربرد دارند.

یخچال ویترینی میوه ای

یخچال ویترینی سبزیجات و صیفی جات

مشتریان در هر صنف اقتصادی، به دنبال تهیه ملزومات مورد نیاز خود هستند. از این رو این موضوع  هر چه راحت تر و قابل دسترس تر باشد، با ارزش تر است. یخچال ایستاده برای میوه، با ایجاد فضایی زیبا و قابل دسترس برای مشتریان، حس راحتی را به آنها می‌دهد. از مزیتهای مهم استفاده از این دستگاه ها، مصرف کم انرژی برق است که موجب کاهش هزینه ها برای کار فرمایان فروشگاه ها می‌گردد. آیا میوه و سبزیجات را باید در قفسه های متفاوت در یخچال ویترینی بدون درب قرار دهیم ؟ میوه ها به دلیل ساختار بهتر و قوی تری که نسبت به سبزیجات دارند، باید در قفسه های متفاوت از همدیگر قرار بگیرند. همچنین برای نگهداری میوه و سبزی و صیفی جات در یخچال ویترینی، طول مدت نگهداری بسیار حائز اهمیت می‌باشد . سبزیجات و صیفی جات، حداکثر ۲ روز و میوه ها بین ۴ تا۵ روز نباید بیشتر در طبقات یخچال ویترینی بمانند وباید زود تر به فروش برسند.

یخچال ویترینی میوه ای

قیمت یخچال روباز میوه و سبزی

فروشگاهها و مراکزی که مواد غذایی از جمله میوه و سبزی را با بهره گیری از یخچال ویترینی میوه ای جدید بدون درب یا روباز در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. یخچال سبزی فروشی و میوه برای فروشگا ها به صورت مدرن راه اندازی نموده‌اند و از این راه می‌توانند فروش خود را بسیار بیشتر از فروشگاههای سنتی و قدیمی انجام دهند. از مزیتهای دیگر یخچال ویترینی میوه ای وسبزی، قابل حمل بودن این دستگاهها است و جای هیچ نگرانی به دلیل داشتن چرخها یا غلطک های زیر دستگاه وجود ندارد. یخچال ویترینی ایستاده برای میوه و سبزی، با سفارش مشتری در طرح و اندازه مختلف تولید می‌شود و قیمت یخچال میوه فروشی، به دلیل سفارشی سازی برای هر مشتری متفاوت خواهد بود. یخچال ویترینی میوه ای

‫10 نظر

  • مریم حسینی گفت:

    ممنون از مقاله خوبتون و اطلاعات مفیدی که از یخچال ویترینی میوه ای و سبزی در سایت قرار دادید

    • مهدی پارسا گفت:

      سلام خانم حسینی
      از لطف شما ممنونیم.
      اگر سوالی در مورد تهیه انواع یخچال ویترینی داشتید با شماره همراه مشاوره صنایع برودتی فریزان تماس بگیرید. در خدمتتون هستیم.
      09124865423

  • کیارشی گفت:

    سلام سایتتون رو گشتم لیست قیمتی وجود نداشت لطفا قیمت یخچال هاتون رو بگین که اگر امکانش باشه می خواستم زودتر بخرم قیمتش مناسب باشه

    • مهدی پارسا گفت:

      سلام آقای کیارشی
      بله قیمت ها بدلیل نوسانات بازار در سایت قرار نمی گیرند و از طرفی پیشنهاد میدیم با مشاوره تلفنی بهتر میتونیم به سلیقه و انتخاب شما نزدیک شویم.
      ما معتقدیم باید با مشتری دوست شد تا بتوانیم مانند یک همراه و دوست مهربان به او مشاوره تخصصی بدهیم.

  • کامران حقدوست گفت:

    به امید موفقیت تمام تولید کنندگان کشورمون که موجب ایجاد رونق اقتصادیو عدم وابستگی در تولید کالا شده اند. حمایت از این تولید کنندگان و بازرگانانی که محصولات ایرانی را جهت فروش عرضه می کنند و خرید محصولات ایرانی، باعث ایجاد اشتغال در کشور می شود و بسیار باید مورد توجه قرار گیرد.

  • طاهر عزیزی گفت:

    سلام تشکر می کنم از سایت سرد صنعت و همینطور کارگروه خوب فریزان که همیشه تولید کننده و ارائه کننده یخچال های درجه یکی بودن لطفاً بفرمایید که آیا این یخچال های سبزیجات گارانتی چند ماهه دارند؟

  • مهدی محمدابراهیمی گفت:

    خیلی ببخشیدا ولی این یخچال ها با این حجم از بزرگی و کیفیت، برق ارزونم میخواد. اگر توی تولید اینا یکاری کنید که با حداقل انرژی کار کنه خیلی خوبه. اکثرا سه فاز می خواد.

    • مهدی پارسا گفت:

      سلام آقای محمد ابراهیمی
      وقت شما بخیر
      یخچال های ویترینی پرده هوا در دو مدل موتور سرخود و موتور مرکزی تولید می شوند که در مدل موتور سرخود طول محصول اگر بالای هفت متر سفارش تولید داده شود باید از برق سه فاز استفاده شود.
      ولی در مدل موتور سرخود سفارش ها دو متری تا هفت متر است و از برق تک فاز برای این محصول استفاده می گردد.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Call Now Buttonواحد فروش