منوی دسته بندی

لیست قیمت فریزر صندوقی

فریزر صندوقی

فریزر های صندوقی یکی از پر مصرف ترین و مهم ترین ابزار و تجهیزات در هر فروشگاه زنجیره ای، سوپر مارکت ها، هایپر مارکت ها و… می باشد. این محصول تنوع بسیاری دارد و در مدل های گوناگون تولید می گردد، لیست قیمت فریزر صندوقی در فروشگاه ها و مراکز فروش گوناگونی با کیفیت ها و قیمت های متفاوت به متقاضیان عرضه می گردد، آیا همه ی مراکز پخش یخچال صنعتی این محصولات را با بهترین کیفیت ها به تقاضیان عرضه می کنند؟
قیمت فریزر صندوقی مرغوب چقدر است؟ این دستگاه دارای قیمت های گوناگون به دلیل تفاوت در سطح کیفیت متریال، کیفیت موتور، برند محصول و… می باشد.
فریزر های صندوقی بر خلاف فریزر های ایستاده فضای کمتری را در فروشگاه شما می گیرد و دارای فضای بیشتر در داخل یخچال می باشد.
شما می توانید جهت دریافت قیمت و مشخصات انواع فریزر صندوقی و انواع یخچال های صنعتی از قبیل یخچال قصابی، یخچال ایستاده تک درب، یخچال ایستاده دو درب، یخچال ویترینی، یخچال قنادی و قیمت یخچال فروشگاهی… با کارشناسان مجرب ما در شرکت فریزان تماس برقرار نمایید.

 

انواع فریزر صندوقی

فریزر صندوقی

فریزر های صندوقی در سه نوع درب بلوکی، درب شیشه ای،  صنعتی  تولید می گردد و مناسب برای مصارف و فروشگاه های مختلف مواد غذایی می باشد.

 

فریزر صندوقی خانگی

فریزر صندوقی

 

این محصول  نوعی از فریزر های صندوقی می باشد که اغلب برای مصرف در خانوار ها مورد استفاده می گردد، این محصول برای نگهداری از گوشت، مرغ، ماهی، انواع محصولات غذایی و… برای نگهداری طولانی مدت استفاده می گردد.
این محصول معمولا در مجتمع های تجاری، مکان های اداری، فروشگاه ها و… مورد استفاده قرار می گیرد، یکی از مزیت های این محصول، داشتن فضای زیاد و جادار بودن در آن می باشد. این محصول دارای طراحی جذاب و چشمگیری می باشد که موجب زیبایی جلوه ی فروشگاه شما می گردد، عایق بندی این محصول تزریق فوم پلی یورتان می باشد که از هدر شدن سرمای یخچال جلوگیری می کند.
این محصول با لیتراژ های گوناگون به صورت تک درب و دو درب تولید می گردد، ۱۰۰ لیتری اغلب در خانوار های کم جمعیت کا برد دارد و فریزر صندوقی ۳۰۰ لیتری در خانوار های پر جمعیت مورد استفاده قرار می گیرد.

جنس بدنه گالوانیزه
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
قدرت موتور ۱/۳ اسب بخار
رده انرژی A

 

فریزر صندوقی درب شیشه ای ۶۰۰ لیتری

فریزر صندوقی

این دستگاه با حجم ۶۰۰ لیتری یکی از ضروری ترین تجهیزات در هر فروشگاه زنجیره ای می باشد، این محصول توسط شرکت فریزان با مرغوب ترین متریال و با قیمت های مناسب تولید می گردد، عایق بندی این دستگاه از نوع تزریق فوم پلی یورتان می باشد که موجب جلوگیری از اتلاف برودت سرما می شود و همچنین جنس درب این محصول شیشه ای سیکوریت می باشد که آسیب، ضربه و خطر شکستن شیشه را کاهش می دهد.
این محصول مناسب برای سوپر مارکت ها، فروشگاه های مواد غذایی، هایپر مارکت ها و… می باشد و برای نگهداری از بستنی ها، محصولات بسته بندی شده مورد استفاده قرار می گیرد.
این محصول با استیکر ها ها و برچسب های گوناگون در شرکت فریزان تولید می گردد که متقاضیان می توانند مطابق با نظر، دکورسون فروشگاه خود و… استیکر دلخواه خود را انتخاب نمایند.

 

مشخصات فریزر صندوقی ۶۰۰ لیتری:

جنس بدنه گالوانیزه
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
قدرت موتور ۱/۴ اسب بخار
جنس درب شیشه سیکوریت
لیتراژ ۶۰۰ لیتر

 

فریزر صندوقی درب شیشه  ۴۰۰ لیتری

فریزر صندوقی

این فریزر  با رنگ بندی گوناگون و استیکر های جذاب و چشمگیر تولید می گردد، این محصول در میان متقاضیان به نام های یخچال بستنی، یخچال بستنی میهن ، فریزر بستنی و… شناخته شده است.
این محصول عموما در فروشگاه های مواد غذایی، سوپر مارکت ها و… برای نگهداری محصولات پروتئینی و انواع بستنی ها، مواد غذایی بسته بندی شده و… مورد ستفاده قرار می گیرد.

مشخصات فریزر صندوقی ۴۰۰ لیتری:

جنس بدنه گالوانیزه
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
قدرت موتور ۳/۴ اسب بخار
لیتراژ  ۴۰۰ لیتر
ابعاد { طول، عرض، ارتفاع }  ۱۲۵، ۶۱، ۸۳

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonواحد فروش