منوی دسته بندی

مراکز توزیع یخچال ایستاده سوپر مارکت

. این یخچال ها در اندازه های مختلف به سفارش مشتری ها و سفارشی هم ساخته میشوند که معمولا با بدنه استیل و گالوانیزه ساخته میشوند. یخچال ها با بدنه استیل مقاومت زیادی نسبت به یخچال ها با بدنه گالوانیزه دارند به همین دلیل یخچال های با بدنه استیل محبوب تر هستند. طبقاتی که در این یخچال ها استفاده میشود از جنس شیشه نشکن و مقاوم بوده و جنس درب ها از جنس شیشه سکوریت بوده و نمای شیشه ای آن باعث جلب مشتری میشود.یخچال ایستاده سوپر مارکت در مدل های مختلفی وجود دارد.

مراکز توزیع یخچال ایستاده سوپر مارکت

انتخاب یخچال ایستاده اولویت هایپر مارکت ها

انتخاب یخچال ایستاده اولویت هایپر مارکت ها یخچال های فروشگاهی دارای خصوصیاتی است ما در اینجا به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. تفاوت عمده ای که یخچال های فروشگاهی با یخچال های خانگی دارد در این است که اگر یخچال های خانگی را در طول روز به تعداد زیاد باز و بسته کنید ممکن است بعد از مدتی خراب شود و مجبور باشیم به سراغ تعمیر کار برویم.

اما یخچال هایپر مارکت بسیار با کیفیت و با دوام هستند و در تولید آهن از قطعاتی استفاده شده است که حتی اگر به کرات از این یخچال استفاده شود و به صورت مداوم درب آن بازو بسته شود باز هم هیچ گونه آسیبی به یخچال نخواهد رسید.

یخچال های فروشگاهی سرما را به طور یکنواخت به تمامی اجناس موجود می رساند و به هیچ عنوان باعث خرابی محصولات درون فروشگاه نمی شود. نوع جدیدی از یخچال های فروشگاهی که امروزه به صورت گسترده در بسیار از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد یخچال های فروشگاهی بدون درب هستند که این یخچال ها بدون اینکه نیرو و انرژی را هدر دهند، به راحتی سرما را به تمامی محصولات می رسانند و باعث می شود محصولات و سبزیجات که درون آن قرار دارد شاداب و با طراوت و بدون هیچ گونه خرابی باقی بمانند.

فروشگاه عرضه یخچال ایستاده سوپر مارکت

فروشگاه عرضه یخچال ایستاده سوپر مارکت این یخچال ها به دو نوع تاجدار و بدون تاج دسته بندی میشود که نوع بدون تاج آن در مکان های که سقف کوتاه‌تری دارند استفاده میشود و همچنین این یخچال ها را میتوانید در اندازه ای مختلف سفارش دهید و همچنین ساخت انواع یخچال ها با توجه به درخواست مشتری استیکر و طرح تاج بالا به صورت سفارشی طراحی و نصب میگردد.

یخچال های ایستاده سوپر مارکت به دو دسته تقسیم میشوند،یا تماما از شیشه و ویترینی بوده یا اینکه قسمت بالا شیشه و قسمت پایین که فروشندگان به عنوان انبار مواد غذایی استفاده میکنند و در دید مشتریان نیست .

بعضی از این یخچال ها دارای شیشه های خمیده و لامپهای ال ای دی برای جلب مشتری بیشتر هستند. مرکز ارائه یخچال ایستاده سوپر مارکت، فروشگاه های هستند که وسایل و لوازم برودتی و سرمایشی میفروشند و با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی به صورت آنلاین قابل مشاهده و سفارش نیز می باشند. عرضه یخچال ایستاده به راحتی صورت می گیرد. توزیع یخچال ایستاده به راحتی صورت می گیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش