منوی دسته بندی

مرکز فروش یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی

فروش یخچال ایستاده فروشگاهی به صورت تکی و عمده از طریق کدام مرکز انجام می شود؟ آیا می توان خرید این محصولات را به روش اینترنتی انجام داد؟ قیمت این محصولات پر مخاطب به چه صورت است؟

شرکت فریزان به عنوان مرکز تولید و عرضه این محصولات به روش های مختلف اینترنتی و تلفنی و حضوری، فروش انواع این کالا ها را به قیمت مناسب و منصفانه با سریع ترین و مطمئن ترین باربری ها انجام می دهد. جهت اطلاع از قیمت و ثبت سفارش می توانید از طریق مسیر های ارتباطی مختلف با ما تماس بگیرید و یا فرم در سایت را پر کرده تا واحد های فروش شرکت ما با شما تماس بگیرند.

یخچال ایستاده فروشگاهی

قیمت یخچال ۳ درب فروشگاهی

قیمت انواع این کالا با توجه به نوسانات اخیر و مشکلات اقتصادی بازار افزایش قیمت چشمگیری داشته است. شرکت ما امکان خرید انواع یخچال ایستاده فروشگاهی اعم از یخچال ایستاده ۳ درب فروشگاهی و یخچال پرده هوا و یخچال خوابیده و … با مناسب ترین قیمت را فراهم نموده است.

شرکت ما برای افرادی که این محصولات را به صورت عمده خریداری نمایند از تخفیف بسیار بالا و سودمندانه ای برای شما بر خود دار است،
شرکت فریزان با توجه به خواسته مشتری محصولات را تولید می کند و اگر مشتریان به دنبال محصولی باشند که دارای بهترین و بالا ترین کیفیت باشد باید کمی بیشتر برای محصول دلخواه خود خرج نمایند و این روال در فروش تمامی کالا ادامه دارد.

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال فروشگاهی

یخچال های فروشگاهی یخچال هایی هستند که مخصوص فروشگاه ها می باشند و با استفاده از انواع این محصولات فروشگاه شما تکمیل و کامل خواهد بود و می توانید مواد غذایی مختلف خود را در این محصولات نگهداری کنید و مطمئن باشید با نگهداری مواد غذایی در یخچال مخصوص ان دیگر محصولات شما خراب و فاسد نخواهند شد.

یخچال های فروشگاهی  دارای انواع بسیار انبوهی می باشند که چند نمونه از این کالا به صورت زیر است:

یخچال ایستاده فروشگاهی

انواع یخچال فروشگاهی:

  • یخچال ایستاده فروشگاهی
  • یخچال خوابیده فروشگاهی
  • فریزر خوابیده و ایستاده فروشگاهی
  • یخچال جزیره ای
  • یخچال های روباز خوابیده
  • یخچال های پرده هوا
  • یخچال های فروشگاهی مدل توچال
  • یخچال فروشگاهی مدل دماوند
  • و غیره

هر کدام از این محصولات دارای کیفیت و اندازه و ابعاد و قیمت متفاوتی هستند که شما عزیزان می توانید با تماس با واحد فروش شرکت فریزان از قیمت و مشخصات محصول مد نظرتان آگاه شوید.

یخچال ایستاده فروشگاهی

قیمت یخچال ایستاده تک درب پپسی

یخچال های ایستاده تک درب یکی از پر مخاطب ترین یخچال های صنعتی می باشد که در تمامی مکان مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل این محصول بسیار محبوب و پر مخاطب است. قیمت این کالا نسبت به تمامی محصولات دیگر ارزان تر می باشد.

این کالا با استیکر های مختلفی تولید و عرضه می شود که شرکت فریزان طرح هایی اعم از: پپسی، هایپ، کوکا کولا، رنگی و طرح های مورد دلخواه شما…

یخچال ایستاده فروشگاهی

قیمت یخچال ایستاده فروشگاهی

قیمت انواع یخچال ایستاده فروشگاهی در لیست قیمت یخچال های فروشگاهی آمده است که شما با تماس و ارتباط با ما می توانید قیمت دقیق و بروز آن را دریافت نمایید. قیمت این کالا به همکاران و افراد که به صورت عمده این محصولات را خریداری می کنند بسیار ارزان و منصفانه تر خواهد بود.

شما می توانید به صورت حضوری هم این محصول را خریداری کنید و به فروشگاه شرکت ما سری بزنید.

یخچال ایستاده فروشگاهی

قیمت یخچال ایستاده ۷۰ سانتی

یخچال ایستاده ۷۰ سانتی یکی از انواع یخچال های ایستاده تک درب است که امروزه بسیار طرفدار دارد و برای نگهداری نوشیدنی های خود در فروشگاه ها، سوپر مارکت ها و هتل ها و… از آن استفاده می نمایند.

یخچال های ایستاده فروشگاهی قابل استفاده در تمامی مکان ها می باشد و مکان های مخصوصی برای این یخچال وجود ندارد.

با توجه به نوسانات قیمت ها نمی توان قیمت این محصولات را در این مکان گذاشت و برای دریافت قیمت دقیق و بروز می توانید با ما تماس بگیرید.

یخچال ایستاده فروشگاهی

مشخصات یخچال فروشگاهی مدل توچال

  • این کالا مخصوص نگهداری مواد غذایی روزانه و میوه و سبزیجات می باشد.
  • دارای رنگ بندی مختلف مطابق با سلیقه ی مشتریان
  • عایق بندی: تزریق فوم پلی یورتان
  • مجهز به ترموستات دیجیتالی
  • این محصول جهت سیستم های موتور مرکزی طراحی و تولید می شود.

ابعاد این کالا به صورت زیر است:

طول عرض ارتفاع حجم داخلی مفید وزن
۹۰ ۱۵۵ ۱۲۷ ۲۸۰ ۲۱۲
۱۲۵ ۱۲۵ ۱۲۷ ۲۴۰ ۲۵۰
۲۵۰ ۱۲۵ ۱۲۷ ۴۷۰ ۲۷۶

فروش عمده یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی

فروش عمده یخچال ایستاده فروشگاهی در انواع مختلف در ابعاد و اندازه های مختلف در حال تولید و توزیع است . شرکت فریزان اقدام به فروش عمده این محصولات کرده و به صورت مستقیم و از درب کارخانه محصولات خود را عرضه می نماید.

این شرکت فروش محصولات خود را از طریق ارتباط مستقیم با تولید کننده انجام می دهد. شما عیران همانطور که گفته شد می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری با ما ارتباط برقرار کنید.

شما مشتریان گرامی می توانید با حذف واسطه ها و به راحتی به خرید این محصولات اقدام نمائید. این کالا ها با کیفیت های بسیار بالا و با قیمت های مناسب و ارزان در حال فروش می باشد که خریداران میتوانند جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش با کارشناسان شرکت ما تماس بگیرند.

شرکت ما برای افرادی که به صورت عمده این محصولات را خریدارای می نمایند از تخفیف بسیار سودمندانه ای برخوردار می شود.

یخچال ایستاده فروشگاهی

مشخصات یخچال ایستاده درب دار تفتان

  • مخصوص نگهداری لبنیات، گوشت، مرغ و مواد غذایی روزانه
  • دارای رنگ بندی مختلف مطابق سلیقه ی مشتری
  • بدنه از عایق پلی یورتان
  • مجهز به ترموستات دیجیتالی
  • مجهز به روشنایی اس ام دی
  • شیشه سکوریت

فروش یخچال ایستاده درب دار مدل تفتان از طریق شرکت فریزان انجام می شود و  شما با تماس با ما می توانید خرید خود را انجام دهید و یا با مراجعه حضوری به فروشگاه های ما سر بزنید و از این طریق هم خرید خود را انجام دهید. در هر کشور، شهر و یا روستایی که قرار دارید با تما با ما می توانید محصولات مد نظرتان را ثبت سفارش کنید و ما پس از تولید کالای مد نظرتان آن را به مکانی که قرار دارید ارسال می نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش