منوی دسته بندی

مشخصات یخچال بستنی شیشه ای با کیفیت بالا

یخچال بستنی درب شیشه ای

یخچال های بستنی مجهز به درب های شیشه ای مخصوص سوپر مارکت ها و فروشگاه ها و یا رستوران ها و… می باشد که برای نگهداری از مواد منجمدی و یا مواد یخی مورد استفاده قرار می گیرد.

یخچال بستنی شیشه ای یکی دیگر از محصولات شرکت فریزان می باشد که در مکان های مختلفی می توان مورد استفاده قرار داد.
این یخچال با داشتن روشنایی و نورپردازی LED از اسراف و استفاده زیاد از برق خوردداری می کند البته نه تنها لامپ ها در استفاده برق یخچال تاثیر گذارند بلکه موتور یخچال بخش مهمی از یک یخچال است که در استفاده برق بسیار اهمیت دارد.
بهترین موتور که برای ساخت این محصول استفاده می شود موتور امبراکو برزیلی است که با داشتن این موتور طول عمر یخچال هم بیشتر می شود.

این کالا در اندازه و گنجایش، ظرفیت های گوناگونی تولید می گردد که هر فردی به اندازه نیاز خود گنجایش مد نظرش را تععین کرده و سپس سفارش می دهد.
برای مثال سوپر مارکت داران در ظرفیت های ۴۰۰ الی ۶۵۰ لیتری سفارش می دهند که برای نگهداری از مقدار زیادی بستنی و مواد دیگر بسیار مناسب بوده است.

البته برخی از سوپر مارکت داران با گنجایش زیر ۴۰۰ لیتری هم سفارش می دهند و این افراد نمی خواهند مقدار زیادی در یخچال خود جای بدهند.

یخچال بستنی شیشه ای

مشخصات یخچال بستنی شیشه ای

 

جنس بدنه داخلی: استیل نگیر

جنس بدنه خارجی: ورق گالوانیزه

حجم و ظرفیت: از ۱۰۰ تا ۶۵۰ لیتر

{چاپ طرح و استیکر یخچال به سلیقه ی مشتری}

موتور: امبراکو برزیلی، سابکول و.. [انتخاب مشتری]

عایق بندی: تزریق فوم پلی یورتان

شیشه: دوجداره، سکوریت [انتخاب مشتری]

….

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران فروش شرکت فریزان تماس حاصل فرمایید و از اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می دهند بهرمند شوید.

یخچال بستنی شیشه ای

قیمت خرید یخچال بستنی شیشه ای در تهران

اگر به دنبال محصولی هستید که بتواند کالا ی شما را به خوبی نگهدارد و محصولات شما برای مثال بستنی هایتان اب نشوند باید کالایی را خرید کنید که دارای سیستم سرمایشی فوق العاده حوبی با باشد که بتواند مقدار زیادی از بستنی را به خوبی نگهداری کند.

شهر تهران مرکز فروش این محصولات است که البته فروشنده و تولید کنندگان مختلفی در آن کار می کنند که تشخیص دادن معتبر بودن تولید کنندگان و فروشندگان در این مرکز بسیار کار سختی است که البته شرکت فریزان این امر را برای شما اسان می کند زیرا محصولاتی که در کارخانه فریزان تولید می گردد دارای

  • کیفیت بالا
  • قیمت مناسب
  • تضمین کیفیت
  • ۵ سال خدمات فروش
  • ۱۲ تا ۳۰ گارانتی
  • دارای سریع ترین و مطمئن ترین باربری ها
  • استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها برای تولید این محصولات
  • امکان خرید اینترنتی و حضوری و تلفنی

می باشد.

کافیست با ما تماس بگیرید و محصول خود را سفارش دهید فریزان پس از تولید و فروش این کالا محصول شما را با بهترین و سریع ترین باربری ها ارسال می کند.

یخچال بستنی شیشه ای

لیست قیمت فروش یخچال بستنی با کیفیت

یخچال بستنی های مرغوب با تشکیل از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت دارای طول عمر و سیستم سرمایشی بالا و مناسبی هستند و در مکان های مختلف از این محصول استفاده می کنند. عایق بندی این کالا از پلی یورتان است که این ماده در برابر ضربه بسیار خوب عمل می کند و مقاوم است.

 

یخچال های بستنی شیشه ای که نام دیگر آن یخچال صندوقی است در اندازه ها و وزن های مختلفی در سطح بازار وجود دارند. هر کدام از انها هم بسته به وزن آن دارای قیمت متفاوتی است.

برای کسب قیمت یخچال صندوقی درب شیشه ای اینجا کلیک کن.

لیست قیمت فروش یخچال های بستنی درب شیشه ای در حال حاضر دچار نوساناتی بوده و افزایش قیمت هایی را در پیش داشته است و دلیلی هم که باعث می شود ما نتوانیم قیمت یخچال بستنی شیشه ای را در اختیارتان قرار دهیم نوسانات است.

اگر به دنبال قیمتی بروز و مناسب هستید بهترین راه تماس با تولید کننده می باشد.

یخچال بستنی شیشه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش