منوی دسته بندی

وارد کنندگان برترین یخچال ایستاده سوپرمارکت

یخچال ایستاده سوپرمارکت در فروشگاه های مواد غذایی یک وسیله کاملاً ضروری است؛ این وسیله عملکردی مشابه یخچال‌های خانگی دارد؛ اما قدرت آن بسیار بیشتر است و ظرفیت بالاتری نیز ارائه می دهد که از رشد باکتری‌های مضر مواد غذایی جلوگیری کرده و مواد را تازه نگه می‌دارد تا به دست مشتری برسد. فروشگاه می‌تواند با استفاده از این یخچال‌های باکیفیت، مواد غذایی تازه‌تر و سالم‌تری را در اختیار مصرف‌کنندگان خود قرار دهد.

وارد کنندگان برترین یخچال ایستاده سوپرمارکت

یخچال ایستاده تک درب استیل فروشگاهی

یخچال ایستاده تک درب استیل فروشگاهی یخچال‌های فروشگاهی فضای بسیار زیادی را برای نگهداری مواد غذایی فروشگاهی ارائه می‌دهند و یکی از وسیله‌های ضروری در این فروشگاه‌ها به حساب می‌آیند.

این یخچال‌ها در طرح‌ها گوناگون و با کارایی‌های متفاوتی عرضه می‌شوند که در این مقاله به آن می‌پردازیم.

در ابتدا برای خرید یک یخچال به مصرف انرژی آن دقت کنید؛ زیرا در طولانی مدت برای شما هزینه‌های زیادی به بار می‌ آورد .

یخچال سوپرمارکتی در واقع همان یخچال ایستاده صنعتی می باشد که در ابعاد و اندازه های مختلف قابل ساخت و سفارش می باشد .

یخچال های سوپری با دو بدنه استیل و گالوانیزه ساخته می شوند که این معیار انتخاب بنابر سلیقه مشتریان و نوع آب و هوای محل مورد نظر و همچنین بستگی به کاربری و شغل مورد نظر دارد. یخچال ها با بدنه استیل مقاومت بیشتری نسبت به یخچال ها با بدنه گالوانیزه دارند به همین علت یخچال های ایستاده استیل محبوب تر هستند .

از مزایای خوب یخچال ها با بدنه گالوانیزه رنگبندی مختلف آن ها می باشد، یخچال ایستاده با بدنه گالوانیزه را می توانید در رنگبندی دلخواه خود سفارش دهید، دیگر تفاوت یخچال استیل با گالوانیزه در قیمت آن ها می باشد قیمت یخچال های ایستاده گالوانیزه نسبت به یخچال های استیل کمتر می باشد.

ابعاد و اندازه این مدل یخچال های صنعتی قابل تغییر است و در دو مدل دو طرف نما و یک طرف نما ساخته می شوند.

یخچال تک درب ۶۰ سانتی نسبت به حجم کمی که دارد، محصولات بسیاری را در خود جای می دهد.

یخچال ایستاده فروشگاهی تک درب با عرض ۹۰ سانتی کاربردهای زیادی دارد که به شما این امکان را می دهد که از آن در سوپر مارکت ها، قصابی ها، فست فودی ها، آبمیوه فروشی ها و فروشگاه های محصولات لبنی یا پروتئینی و … استفاده کنید.

صادرات یخچال ایستاده سوپرمارکت اصلی

صادرات یخچال ایستاده سوپرمارکت اصلی شما میتوانید برترین یخچال ایستاده را در این سایت مشاهده کنید . همین طور این مجموعه صادرات یخچال ایستاده هم انجام می دهد . این مجموعه تمام تلاش خود را برای رضایت مشتریان خود میکند. برای خریدن و دیدن یخچال ها و قیمت ها به این سایت مراجعه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش