منوی دسته بندی

یخچال ایستاده فروشگاهی قیمت در بازار

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی یکی از تجهیزات اصلی در هایپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ می باشد که محصولات و مواد های غذایی را  در معرض نمایش قرار می دهد، طراحی شیک و زیبای این محصولات موجب جذب مشتری نیز در مغازه وفروشگاه شما می شود و در زیبایی دکوراسیون فروشگاه تاثیر بسیاری دارد.
یخچال ایستاده فروشگاهی با قیمت های گوناگونی در بازار فروش موجود می باشد، هر چه کیفیت و مرغوبیت محصول بیشتر باشد، با قیمت بیشتری به خیداران عرضه می شود.
شما می توانید جهت دریافت قیمت یخچال ایستاده فروشگاهی با کارشناسان  فروش ما تماس حاصل نمایید و مشخصات کامل این محصولات از جمله قیمت و کیفیت را به راحتی در کم ترین زمان دریافت کنید.

یخچال فروشگاهی
یخچال ایستاده فروشگاهی دارای سیستم خنک کنندگی بالا با بهترین کیفیت توسط شرکت فریزان تولید می گردد.
یخچال فروشگاهی انواع بسیاری دارد و محصولاتی  بسیار پر مصرف و پر فروش می باشند که برای خنک نگه داشتن محصولاتی همچون لبنیات، سبزیجات، محصولات پروتئینی مانند گوشت و مرغ، سوسیس و کالباس، انواع محصولات نوشیدنی مانند نوشابه، آب معدنی  کاربرد بسیاری دارند.
شرکت فریزان در تولید انواع  یخچال  فروشگاهی  ورق هایی مانند گالوانیزه واستیل مرغوب را به کار می برد تا محصول از کیفیت و کارایی بیشتری بهره مند باشد.یخچال فروشگاهی

 

مراکز فروش یخچال ایستاده فروشگاهی معتبر

 

تولید کنندگان و شرکت های بسیاری در عرصه ی تولید یخچال ایستاده فروشگاهی فعالیت می کنند و این محصولات را با کیفیت های گوناگون به بازار عرضه می کنند و نمی توان گفت محصولات تمامی این تولید کنندگان و برند ها از کیفیت استاندارد و بالا برخوردار می باشد، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم در خرید یخچال ایستاده فروشگاهی به تمام مشخصات این محصول توجه داشته باشید و از برند های معتبر محصول خود را تهیه کنید  تا بهترین کیفیت را با قیمت مقرون به صرفه داشته باشید.

یخچال ایستاده فروشگاهی

بهتر است برای خرید یخچال ایستاده فروشگاهی به مشخصات ذکر شده در مطلب پایین دقت فرمایید :

  • بررسی کیفیت موتور و برند آن
  • بررسی کیفیت متریال به کار برده در یخچال
  • میزان مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش
  • ابعاد و سایز یخچال مطابق با فضای فروشگاه شما باشد.
  • یخچالی متناسب با محصولی که قصد عرضه ی آن را دارید.
  • بررسی مصرف انرژی
  • قایبلیت پایه های چرخ دار و یا قابل تنظیم
  • طراحی زیبا و شیک مطابق با فروشگاه شما
  • جنس بدنه
  • انتخاب برندی معتبر و با اطمینان

یخچال ایستاده فروشگاهی

نمایندگی فروش یخچال های فروشگاهی

 

نمایندگی فروش یخچال های فروشگاهی در سرتا سر ایران و در تمامی شهر ها در حال فعالیت می باشند، کسانی که قصد خرید یخچال ایستاده فوشگاهی را به صورت حضوری دارند می توانند با مراجعه به این مراکز این محصول را با قیمت ارزان خریداری نمایند.
هر چه جمعیت شهری بیشتر باشد، نمایندگی های فروش افزایش یافته و هر چه جمعیت شهر کم تر باشد، تعداد نمایندگی فروش یخچال صنعتی در شهر کاهش می یابد.یخچال ایستاده فروشگاهی
شهر تهران دارای نمایندگی های متعددی برای فروش یخچال ایستاده فروشگاهی و انواع یخچال صنعتی می باشد که با مراجعه حضوری به تمام این مراکز می توانید یخچال فروشگاهی با ارزان ترین قیمت ها و با کیفیتی استاندارد را خریداری نمایید.
در حال حاضر یخچال های فروشگاهی به عنوان یکی از محصولات پر فروش در بازار فروش یخچال صنعتی در سراسر کشور می باشد.
یخچال های فروشگاهی عمده در بازار تهران را با قیمت های متفاوتی خریداری نمود، زیرا که برند های گوناگونی در این بازار در حال فعالیت می باشند.

 

مشخصات و لیست قیمت یخچال فروشگاهی

 

یخچال های فروشگاهی تولید شده توسط شرکت فریزان از بهترین کیفیت ها با طول عمر و مدت کارایی بالایی بهره مند می باشند زیرا که این یخچال ها با بهترین قطعات مصرفی موجود در بازار تولید شده اند.

عایق بندی یخچال ایستاده فروشگاهی به روش تزریق فوم پلی یورتان می باشد که موجب حفظ انرژی و سرمای داخلی یخچال می شود.
ابعاد مورد نیاز شما مطابق با فضای فروشگاه خود به صورت سفارشی قابل ساخت می باشد.
جنس درب های یخچال فروشگاهی شیشه ای و سیکوریت نشکن می باشد که از خطر شکستکی و ضربه به یخچال و همچنین از اتلاف انرژی داخلی یخچال جلوگیری می کند.یخچال فروشگاهی
این محصولات مجهز به مرغوب ترین کمپرسور های موجود در بازار می باشند و موجب کارایی بیشتر و حفط سرمای داخلی یخچال می شود.

همان طور که در مطلب بالا خوانید طبق کیفیت و قطعات مصرفی یخچال، قیمت محصول تعیین می شود؛ به همین دلیل می توانید برای دریافت لیست قیمت انواع یخچال های صنعتی با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید.

 

قیمت یخچال ایستاده تک درب

یخچال های ایستاده تک درب که از محصولات پر فروش در شرکت فریزان می باشند، در ابعاد و سایزهای  گوناگونی طبق نیاز مشتریان قابل ساخت و طراحی می باشد.
این محصول بیشتر برای نگهداری از انواع محصولات نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرد و در مکان هایی مانند کافی شاپ، رستوران، سوپر مارکت، فروشگاه های زنجیره ای، هایپر مارکت ها و آبمیوه فروشی ها و کارخانجات کاربرد دارد.یخچال ایستاده فروشگاهی
تعداد طبقات این محصول به انتخاب متقاضیان بستگی دارد و به دلخواه خود می توانند تعداد طبقات را زیاد و یا کم کنند.
یکی از ویژگی های خوب یخچال ایستاده تک درب درج لوگوی فروشگاه و یا مغازه ی مشتریان با انتخاب رنگ بندی دلخواه مشتریان  بر روی یخچال می باشد، همچنین شما می توانید این محصولات را در استیکر هایی مانند کوکا کولا و هایپ انتخاب نمایید.
نورپردازی یخچال ایستاده تک درب LED می باشد که محصولات داخل یخچال را بهتر در معرض نمایش قرار می دهد.

انواع یخچال ویترینی

یخچال های ویترینی به دو نوع کانتر گرم و کانتر سرد می باشد، یخچال های کانتر گرم جهت نگهداری از مواد غذایی مانند پیتزا، برنج ها و خورشت ها در رستوران ها و آشپز خانه ها  می باشد که همان جا توسط خریدار به مصرف می رسد.

یخچال فروشگاهی

یخچال های کانتر سرد جهت نگهداری از انواع دسر ها، سوسیس و کالباس، انواع شرینی ها کاربرد دارد.
یخچال های ویترینی انواع زیادی دارد و هر کدام از این محصولات کاربرد های متنفاوتی دارند.
یخچال های ویترینی در طراحی های زیبا وشیک تولید می شود، این محصول دارای قابلیت

جابه حایی آسان و راحت می باشد که به راحتی با داشتن پایه های چرخ دار می توانید این محصول را در فضای فروشگاه خود جابه جا کنید.

انواع یخچال فروشگاهی موجود در بازار

با کمی جست و جو در بازار مدل های متنوعی را در:

  • ابعاد
  • کیفیت
  • رنگ
  • طرح
  • امکانات
  • قیمت

یخچال فروشگاهی

می بینیم که مشتری بنا به درخواست خود بهترین مدل را انتخاب می کند.
یخچال فروشگاهی در دو نوع :

  1. یخچال ایستاده
  2. یخچال خوابیده { یخچال جزیره ای }

تولید می شود که هر کدام نیز در مکانیسم :

  • یخچال فروشگاهی
  • فریزر فروشگاهی

ساخته می شود.

یخچال ایستاده فروشگاهی برای نگهداری مواد غذایی روزانه و گوشت گرم درابعاد های مختلفی به صورت سفارشی و شرکتی ساخته می شود.

 

    1. یخچال فروشگاهی

 

که این یخچال های ایستاده نیز دارای دو مدل :

    1. یخچال ایستاده فروشگاهی درب دار
    2. یخچال فروشگاهی بدون درب ( یخچال پرده هوا )

 

تولید می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش