منوی دسته بندی

قیمت یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی یکی از تجهیزات مهم در فروشگاه های زنجیره ای و مواد غذاییی، هایپر مارکت ها، سوپر مارکت ها و فروشگاه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.
این محصول در ابعاد و اندازه های مختلف با توجه به مواد غذایی که قصد نگهداری و عرضه ی آن را در فروشگاه خود دارید، همچنین با طرح های زیبا و منحصر به فرد در شرکت فریزان قابل تولید می باشد.
یخچال ایستاده فروشگاهی تنوع بسیاری دارد و هر کدام از این محصولات با توجه به این که کاربرد گوناگونی دارد، با یکدیگر متشابه نمی باشد.
قیمت  یخچال ایستاده فروشگاهی بر اساس سطح کیفیت متریال، کیفیت و جنس موتور به کار رفته در یخچال و برند سازنده ی محصول، مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش و چندین عوامل دیگر که در تعیین قیمت این محصولات حائز اهمیت می باشد.
یخچال ایستاده فروشگاهی یکی از محصولات پر فروش در یخچال های صنعتی می باشد که دارای کیفیت ها و قیمت های مختلفی در بازار و مراکز فروش یخچال صنعتی می باشد.
پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعت بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

 

انواع یخچال فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال های فروشگاهی در تنوع گسترده ای تولید می شود، این محصول انواع گوناگونی دارد از جمله:

 

یخچال ایستاده فروشگاهییخچال ایستاده فروشگاهییخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال پرده هوا

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال پرده هوا یکی از انواع یخچال های فروشگاهی می باشد که توسط فروشگاه ها مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفته است.
یخچال پرده هوا نوعی از یخچال صنعتی های مدرن می باشد که نیازی به درب ندارد و به یخچال ایستاده رو باز فروشگاهی شناخته شده است.
این محصول با طراحی فوق العاده و جذابی که دارد موجب زیبایی جلوه ی محیط فروشگاه نیز می شود، یخچال پرده هوا دارای رنگ بندی زیبا مطابق با سلیقه ی خریداران قابل ساخت در شرکت فریزان می باشد.

مشخصات یخچال پرده هوا

جنس بدنه گالوانیزه با پوشش رنگی الکترواستاتیک
عایق تزریق فوم پلی یورتان
سیستم سرمایشی چرخشی
نور پردازی در طبقه بالایی یخچال نوع  LED
ابعاد قابل تولید در ابعاد سفارشی خریداران

 

یخچال های پرده هوا جزو یخچال های مدرن، پیشرفته و حساس می باشد، تولیدی ها و شرکت های بسیاری در حال فعالیت وو تولید یخچال های پرده هوا می باشند، اما تمامی شرکت های تولید کننده یخچال پرده هوا نمی توانند این محصول را با کیفیت بالا و با ظرافت خاصی که دارد، تولید کنند.
به همین جهت شما باید برای خرید یخچال پرده هوا ی مرغوب و با کیفیت به دنبال شرکت های تولید کننده معتبر و مرغوب برای خرید یک محصول با کیفیت باشید.

بهتر است قبل از خرید یخچال ایستاده فروشگاهی مناسب به نکاتی که خریداران باید هنگام خرید یک یخچال پرده هوای مناسب  مورد نظر خود داشته باشند، توجه کنید.

ما در ادامه ی مطلب نکاتی برای آگاهی بیشتر مشتریان و متقاضیان یخچال پرده هوا شرح داده ایم :

 

  • بهتر است به جنس بدنه ی یخچال توجه کنید تا که از گالوانیزه با پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک باشد.
  • بهتر است قبل از خرید یخچال پرده هوا به قابلیت جابه جایی یخچال توجه داشته باشید، این امکان وجود دارد که فروشگاه شما با تغیراتی مواجه شود که به راحنتی بتوانید این محصول را در فضای فروشگاه جابه جا کنید، شما باید به نوع پایه های یخچال که می تواند از نوع پایه های چرخ دار قفل شونده و یا پایه های ثابت باشد توجه کنید، یکی از عوامل دیگر بعد از بررسی نوع پایه های یخچال ثابت بودن و ییا دارای چرخ دار بودن به قدرت و استحکام پایه ها توجه داته باشید که آیا مقاوت و قابلیت جابه جایی یخچال را دارد یا خیر؟
  • بررسی متریال قطعات به کار رفته در یخچال
  • بررسی گردش سرما و انرژی در تمام نقاط داخلی یخچال که قابلیت پخش سرما را به صورت یکسان در داخل یخچال داشته باشد.
  • بررسی فضای بین طبقات داخل یخچال که امکان گذاشتن محصولی که قصد نگهداری آن را دارید، داشته باشد.
  • بررسی مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش یخچال

 

شما می توانید در صورت خرید یخچال پرده هوا و بهترین مارک یخچال فریزر فروشگاهی ایرانی و وارداتی و توجه به نکات شرح شده در متن بالا محصولی مناسب و با کیفیت را خریداری کنید و این محصول را به دلیل مرغوبیت و داشتن طول عمر بالا به مدت چندین سال در فروشگاه خود استفاده کنید.

 

کاربرد یخچال روباز فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده روباز فروشگاهی یکی از محصولات پر طرفدار و پر کاربرد در یخچال های صنعتی به دلیل داشتن طراحی های منحصر به فرد و جذاب می باشد.

یخچال ایستاده فروشگاهی روباز برای نگهداری از محصولاتی مانند انواع نوشیدنی ها، سوسیس و کالباس، انواع محصولات لبنیاتی و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.
شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت کلیه مشخصات انواع یخچال فروشگاهی با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید.

قیمت یخچال سه درب فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهییخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال سه درب فروشگاهی محصولاتی هستند که در مکان هایی مانند رستوران ها، فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های مواد غذایی، سوپر مارکت ها و هایپر مارکت ها و… مورد استفاده قرار می گیرد.
یخچال ایستاده فروشگاهی درب دار با طرح های جذاب و مدرن طبق سلیقه ی خریداران و محیط محل کارشان به آنها عرضه می گردد.
قیمت یخچال سه درب فروشگاهی با توجه به کیفیت ها ومحصولاتی که در بازار موجود است، با یکدیگر متشابه نمی باشد، و عوامل بسیاری مانند قدرت و عملکرد موتور یخچال، ابعاد و اندازه یخچال، جنس یخچال، مقدار زمان گارانتی و خدمات پس از فروش، که تمامی این مواد می تواند در کاهش و افزایش قیمت یخچال سه درب فروشگاهی تاثیرات بسزایی داشته باشد.

شرکت فریزان یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده در عرصه ی تولید انواع یخچال های صنعتی می باشد، شرکت فریزان مفتخر است انواع یخچال های صنعتی را در بهترین کیفیت ها با بهترین و مرغوب ترین متریال موجود در بازار تولید و به مشتریان خود در بازار های داخلی و خارجی عرضه می کند.
شما می توانید با برقراری ارتباط و تماس با کارشناسان شرکت فریزان مشاوره و راهنمایی برای خرید یخچال سه درب فروشگاهی مناسب را بگیرید تا بتوانید در انتخاب یک محصول مناسب برای فروشگاه خود، به همه  عوامل موثر در خرید یخچال سه درب فروشگاهی با کیفیت عمل کرده باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش