منوی دسته بندی

سایت خرید یخچال ایستاده نوشابه

یخچال ایستاده نوشابه

یخچال ایستاده نوشابه

یخچال ایستاده نوشابه یا همان نوشیدنی در انواع مختلف با تنوع های فراوانی تولید می شود و از طریق این سایت و سایت های مختلف دیگر در حال فروش هستند. شما می توانید از طریق این سایت هم به خرید عمده و یا تکی محصول مد نظرتان بپردازید. شرکت فریزان تولید کننده یخچال صنعتی می باشد که چند نمونه از تولیدی های او مربوط به همین یخچال های ایستاده نوشیدنی می باشد.

انواع یخچال های نوشابه فقط از نظر ابعاد و اندازه نیست بلکه از نظر اسستیکر قطعات استفاده شده در یخچال ها هم می باشد. شرکت فریزان محصولات خود را با استیکر های: کوکا کولا، پپسی، هایپ، رنگی و… تولید می کند و یا شما می توانید طرح مد نظرتان را به ما بگویید و ما آن را بر روی یخچال انتقال بدهیم.

شرکت فریزان از جمله فعالانی است که محصولاتش را به تمامی کشور های همسایه و.. عرضه می کند و در تلاش است که بهترین و با کیفیت ترین محصولات را بین کشور ها تولید کند تا بتواند به وارد بازار های بین و المللی شود.

خرید یخچال ایستاده تک درب با کیفیت

یخچال ایستاده نوشابه

یخچال هابی ایستاده تک درب در ابعاد های مختلفی روانه ی بازار های می گردد همانند: ۶۰ و ۷۰ و ۸۰ سانت که این محصول بسیار پر مخاطب را با این ابعاد ها خریداری می کنند این محصولات در رستوران ها و کافی شاپ ها و هایپر و سوپر مارکت ها و فروشگاه ها و هتلی ها و دیگر مغازه ها دیده می شود. این محصول جای کمی را اشغال می کند اما در همین حین هم می شود ۶۰۰ بطری در آن جای داد، { و این که اندازه بطری ها فرق می کند و بستگی به بطری های مد نظرشما دارد. }

برای خرید یخچال ایستاده تک درب با کیفیت می توانید با قیمت فروش شرکت فریزان تماس حاصل فرمایید و اگر هم نیاز به راهنمایی در این مورد داشتید از آن ها بپرسید.{ اگر قصد خرید دارید تماس بگیرید.}

مشخصات یخچال ایستاده نوشابه

شیشه ها سکوریت و دو جداره
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
جنس بدنه گالوانیزه
قابلیت جابه جایی طبقات دارد
عرض ۶۰-۷۰-۸۰
طول ۶۰-۷۰-۸۰
ارتفاع بستگی به سفارشات شما دارد.
روشنایی LED

یخچال ایستاده نوشابه

می پرسید شیشه سکوریت چیست؟

 

شیشه ی سکوریت نسبت به شیشه های دیگر مقاوم تر است و نکته ی دیگر این است که این شیشه  در یخچال ایستاده نوشابه نشکن نیست بلکه اگر شیشه بشکند به تکه های کوچک و بی ضرر و ایمن تبدیل می گردد که باعث می شود موقع آسیب دیدن صدمه ای به شخصی وارد نشود.

این شیشه در مقابل دیگر شیشه های معمولی و خام  ۷ برابر مقاوم تر می باشد و می تواند دمای ۳۰۰ درجه ای را تحمل نماید ولی شیشه های معمولی حداکثر ۶۰ درجه  سانتیگراد را تحمل می نمایند.

گالوانیزه چیست؟

گالوانیزه از آهن در برابر زنگ زدگی و خوردگی جلوگیری می کند و از آن محافظت می کند. گالوانیزه دارای ویژگی چسبندگی به مواد اولیه و مقاوت در برابر اصطحکاک کمی باشد.

روشنایی درون  یخچال چگونه است؟

یخچال ایستاده نوشابه

روشنایی یخچال LED می باشد و باعث می شود محصولات در یخچالتان بهتر دیده بشوند و جلوه زیبایی به یخچالتان بدهند که باعث جذب مشتری برای شما می گردد و این مدل روشنایی برای یخچال را مشتریان بیشتر می پسندند و از آن راضی هستند.

چرا از فوم پلی یورتان در عایق بندی یخچال استفاده می گردد؟

زیرا مقاوت این نوع فوم در برابر سایش ضربه و ترک خوردگی بسیار خوب است و باعث می شود یخچال ایستاده نوشابه شما بیشتر برایتان عمر کند و از آن رضایت داشته باشید. همگی این چند ویژگی نشان دهنده ی کیفیت و عالی بودن یک یخچال می باشد و خودتان بعد از خرید متوجه این ها خواهید شد.

برای خرید با قسمت فروش شرکت فریزان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش