منوی دسته بندی

سفارش عمده یخچال ایستاده سوپر مارکت

تمام تاجران و فعالانی که در عرصه یخچال های صنعتی و فروشگاهی فعالیت می کنند به دنبال سفارش عمده یخچال ایستاده سوپر مارکت به صورت آنلاین می باشند تا بتوانند با حق انتخاب بیشتری هر مدل و اندازه ای که مدنظرشان است را خریداری کنند یخچال ایستاده سوپر مارکت ها برای نگهداری مواد خوراکی استفاده می شود و یکی از وسایل ضروری برای راه اندازی سوپر مارکت و هر فروشگاهی که مواد غذایی عرضه می کند می باشد.

سفارش عمده یخچال ایستاده سوپر مارکت

آشنایی بیشتر با انواع یخچال فروشگاهی

آشنایی بیشتر با انواع یخچال فروشگاهی انواع یخچال فروشگاهی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • یخچال ایستاده روباز: در مدل های مختلفی مانند یخچال درب دار، یخچال نیمه ایستاده روباز و یخچال ایستاده عمق 85 تولید می شود برای نمایش دادن انواع مواد خوراکی مانند گوشت و مرغ، انواع کالباس و سوسیس، سبزیجات و میوه ها استفاده می گردد و در ابعاد بین 90 تا 250 سانتی متر وجود دارد از ویژگی های این نمونه یخچال می توان به سیستم بدون برفک، سیستم کنترل هوشمند دما، درب های شیشه ای دوجداره برای عایق حرارتی و نورپردازی های به وسیله لامپ های LED اشاره کرد و همین باعث شده خرید یخچال ایستاده افزایش یابد.
  • یخچال ویترینی فروشگاهی: به دو صورت کانتر سرد و کانتر گرم می باشد که نمونه اول برای نگهداری انواع دسترها، شیرینی ها، سوسیس و کالباس و انواع پنیرها استفاده می شود و نمونه دوم برای نگهداری انواع غذاهای پخته شده مانند پیتزا، لازانیا، انواع خورشت ها و برنج ها در رستوران ها و… کاربرد دارد.
  • فریزر خوابیده فروشگاهی: به دو صورت ویترینی و صندوقی می باشد نمونه اول عرض کمتری نسبت به نمونه دوم دارد و برای فروشگاه های بزرگ مناسب خواهد بود.
  • یخچال های شیشه خم فروشگاهی: در شیرینی فروشی ها استفاده می شوند و همان طور که از نامشان مشخص است دارای صفحات شیشه ای خمیده می باشند.
  • یخچال پرده هوا: به صورت های مختلفی می باشد که می توان به یخچال پرده ای هوا ایستاده، یخچال پرده ای هوا قفسه ای و یخچال پرده ای هوای کمدی اشاره کرد و برای نگهداری انواع مرغ، گوشت، ماهی، مرغ، سبزیجات و نوشیدنی ها استفاده می شود.

خرید انبوه یخچال ایستاده سوپر مارکت

خرید انبوه یخچال ایستاده سوپر مارکت خرید انبوه یخچال ایستاده سوپر مارکت به صورت ایننرنتی رواج یافته است که این باعث شده تمام مشتریان از سراسر کشور بتوانند به راحتی به محصول دسترسی پیدا کنند در هنگام خرید یخچال فروشگاهی باید به نکات زیر توجه بفرمایید:

  • در هنگام خرید توجه کنید که یخچال های فروشگاهی دارای کمپرسور بالا و پایین می باشند و مدل هایی که دارای کمپرسور بالا هستند طول عمر بالاتری دارند و هوای داخل یخچال آن ها خنک تر است.
  • بسته به حجم مواد خوراکی که داخل یخچال می گذارید اندازه یا فوت یخچال را انتخاب کنید.
  • به برچسب انرژی یخچال و میزان برق آن توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش