منوی دسته بندی

فروش فریزر صندوقی ارزان قیمت

فریزر صندوقی

فریزر های صندوقی دارای مدل ها و لیتراژ های گوناگون مناسب برای سوپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، قصابی ها، کیفی شاپ ها، قنادی ها و… می باشد،این دستگاه  یکی از محصولات مهم و ضروری در فروشگاه های مواد غذایی می باشند که هر کدام از این محصولات با لیتراژ های مختلف مناسب برای هر نوع مصارف و فروشگاه ها می باشد.
این محصول از قیمت های مختلفی برخوردار می باشد، چرا که این محصولات با سطح کیفیت های گوناگون و مدل های مختلفی در بازار به متقاضیان عرضه می گردد.
فروش فریزر صندوقی ارزان قیمت در مراکز فروش بسیاری از جمله مراکز پخش عمده فریزر صندوقی، نمایندگی های فروش این یخچال، سایت شرکت های تولید کننده یخچال صنعتی و… انجام می شود، شما می توانید در کم ترین زمان ممکن بدون مراجعه حضوری به فروشگاه ها برای دریافت مشخصات انواع فریزر صندوقی و انواع یخچال صنعتی همچون قیمت یخچال ویترینی، یخچال پرده هوا، یخچال سوپر مارکت، یخچال قنادی و…  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

یخچال ویترینی خوابیده مرغوب با قیمت ارزان

فریزر صندوقی

یخچال ویترینی های خوابیده تولید شده در شرکت فریزان با بهره گیری از برترین متریال و دستگاه های مجهز و پیشرفته تولید با مناب ترین قیمت ها گردد، این محصول برای نگهداری از انواع محصولات پروتئینی، بستنی ها و یخمک ها، سبزیجات و انواع مواد غذایی کاربرد دارد.
عایق بندی این محصول تزریق فوم پلی یورتان می باشد که در حفظ و جلوگیری از اتلاف سرمای یخچال موثر است.
برند ها ی بسیاری در سرتا سر نقاط ایران در عرصه ی تولید یخچال های صنعتی در حال فعالیت می باشند که این دستگاه ها را با قیمت های مختلف به متقاضیان عرضه می دارند، آیا همه ی این تولید کنندگان قابل اعتماد و معتبر می باشند؟
شما باید پیش از خرید محصول مورد نظر خود اطلاعات کافی و ضروری را بدست بیاورید و به نکات مهم از جمله کیفیت متریال، مقاومت موتور، جنس بدنه، گارانتی و خدمات پس از فروش محصول  توجه نمایید، تا محصولی مناسب فروشگاه خود را تهیه نمایید.

 

 انواع فریزر صندوقی

 

فریزر صندوقی در سه نوع درب شیشه ای، درب بلوکی، صنعتی  تولید می گردد که هر کدام یک از این محصولات دارای لیتراژ های گوناگون می باشد. این محصول، یک نوع فریزر می باشد که که فضای کم تری رو نسبت به فریزر ایستاده اشغال می نماید و درب های این محصول رو به سمت بالا باز می گردد.
شما می توانید این محصول را مطابق با فضای فروشگاه خود و محصولی که قصد نگهداری از آن را دارید با لیتراژ متناسب با آن خریداری نمایید.

فریزر صندوقی درب بلوکی تک درب

فریزر صندوقی

فریزر صندوقی درب بلوکی تک درب نوعی از یخچال های صنعتی می باشد ک اغلب کاربرد بسیاری را برای مصرف خانگی دارد و برای نگهداری از اغلب مواد غذایی همچون گوشت، مرغ، سبزیجات و… مورد استفاده قرار می گیرد.
فریزر صندوقی درب بلوکی در دو مدل تک درب و دو درب تولید می گردد، این محصول دارای لیتراژ های مختلف می باشد.

 

مشخصات فریزر صندوقی درب بلوکی تک درب:

 

لیتراژ ۳۰۰ لیتری
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
قدرت موتور ۳/۴ اسب بخار
دمای داخلی زیر صفر

 

 

فریزر صندوقی درب شیشه ای ۳۰۰ لیتری

فریزر صندوقی

فریزر صندوقی درب شیشه ای در لیتراژ های مهتلف اعم از ۳۰۰ لیتری، ۴۰۰ لیتری، ۵۰۰ لیتری، ۶۰۰ لیتری، ۶۵۰ لیتری تولید می گردد، این محصول در بین متقاضیان و مردم به نام های یخچال بستنی، یخچال بستنی میهن و…  شناخته شده است.
این محصول مناسب برای سوپر مارکت ها، کافی شاپ ها، بستنی فروشی ها و… می باشد.
فریزر صندوقی درب شیشه ای ۴۰۰ لیتری با مرغوب ترین قطعات مصرفی موجود در بازار و بهره گیری از برترین دستگاه ها با تکنولوژی پیشرفته تولید می گردد.

لیتراژ ۳۰۰ لیتر
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
قدرت موتور ۳/۴ اسب بخار
دمای داخلی زیر صفر
جنس درب شیشه ای سیکوریت نشکن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش