منوی دسته بندی

قیمت انواع یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی

 

یخچال ایستاده فروشگاهی انواع متفاوتی دارد و هر کدام از این محصول ها کاربرد های گوناگونی دارد، یخچال های فروشگاهی از ضروری ترین وسایلی می باشد که برای راه اندازی یک فروشگاه زنجیره ای و یا هایپر مارکت مورد نیاز می باشد.
یخچال های فروشگاهی در تنوع بسیاری از قیمت ها و کیفیت ها، ابعاد و طرح های مختلف و برند های گوناگون در بازار فروش یخچال صنعتی موجود می باشد،  شما باید با توجه به مواد غذایی که می خواهید در یخچال جا دهید، با ابعاد و سایز مورد نیازتان ، بهترین محصول را انتخاب کنید.
قیمت انواع خچال فروشگاهی با توجه به برند و کیفیت قطعات مصرفی و برند تولید کننده محصول، زمان گارانتی، خدمات پس از فروش بر روی محصول گذاشته می شود.
برچسب انرژی محصول یکی از ویژگی های مهم در خرید می باشد که  به شما در بهینه سازی مصرف انرژی بسیار راهنمایی می کند.
یخچال فروشگاهی به دلیل جلوه زیبا و چشمگیری که دارد، از محصولات پر فروش در بازار می باشد و به دلیل طراحی جذابی که دارد موجب افزایش فروش و جذب مشتری در فروشگاه شما می شود.
یخچال های صنعتی نقش مهمی در فروش مواد غذایی و نگهداری و خنک نگه داشتن آن ها دارد و باید قبل از خرید یخچال صنعتی مورد نظرتان تمام شرایط و مشخصات یک یخچال صنعتی با کیفیت و مرغوب را داشته باشید تا بهترین محصول را با کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه تهیه کنید.
برای مطلع شدن از مشخصات انواع یخچال های فروشگاهی و آگاهی بیشتر، در این مطلب با ما همراه باشید…

 

یخچال ایستاده روباز فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده رو باز فروشگاهی محصولی پر کاربرد می باشد و جهت عرضه ی میوه ها، لبنیات، سبزیجات و انواع محصولات نوشیدنی همچون آب معدنی، آبمیوه، ماء الشعیر و انواع محصولات پروتئینی و… مورد استفاده قرار می گیرد.
شما می توانید این محصول را در طرح و رنگ بندی دلخواه خود سفارش دهید، جنس بدنه این محصول از فوم پلی یورتان می باشد و دارای پایه و چرخ می باشد که در جابه جایی محصول در فضای فروشگاه و یا هایپر مارکت، بسیار کار شما را راحت تر می کند.
شما می توانید یخچال ایستاده رو باز فروشگاهی را به صورت عمده و یا تکی با تخفیفات استثنایی با قیمتی مقرون به صرفه با کیفیتی عالی و درجه یک از شرکت فریزان خریداری نمایید.
یخچال فروشگاهی ارزان در تولیدی ها و شرکت های مختلفی تولید می شود، شما می توانید برای اطلاع از قیمت یخچال فروشگاهی در ابعاد مختلف با سایت شرکت های اینترنتی معتبر تماس برقرار کنید و کلیه مشخصات یخچال های فروشگاهی را دریافت کنید.
شهر تهران و کرج از اصلی ترین شهر های تولید کننده انواع یخچال فروشگاهی می باشد، با مراجعه حضوری به مراکز معتبر در این شهر ها این محصولات را با قیمت های ارزان تری از بازار تهیه کنید.

 

لیست قیمت یخچال فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی

 

امروزه خریداران برای دریافت  لیست قیمت یخچال فروشگاهی به سایت های اینترنتی معتبر مراجعه می کنند و در کم ترین زمان از قیمت محصول مورد نظر خود مطلع می شوند.
خریداران بسیاری وجود دارند که عدم دسترسی را به بازار فروش اصلی یخچال صنعتی در شهر تهران را دارند، به همین دلیل برخی از شرکت های تولید کننده انواع یخچال های صنعتی این امکان را برای  تمامی مشتریان خود در سراسر کشور فراهم کرده اند، تا خریداران به راحتی محصول خود را با قیمت و کیفیت دلخواه خود خریداری نمایند.
بنا به درخواست مشتری و محصولی که مد نظر دارد برای مثال فریزر فروشگاهی باشد و یا یخچال فروشگاهی، با تماس و برقراری ارتباط با کارشناسان مجرب قسمت فروش شرکت فریزان می توانید از قیمت و کلیه مشخصات مربوطه به محصول مورد نظر خود مطلع شوید.

یکی از نکات مهم در خرید این محصولات این است که هر چه قیمت محصولات بیشتر باشد کیفیت بیشتر و کارایی بیشتری دارد و هر چه قیمت محصولات کم تر باشد کارایی کم تری را دارد.

قیمت یخچال سه درب فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال سه درب فروشگاهی دارای سیستم سرمایشی بسیار کم مصرف می باشد و موجب بهینه سازی انرژی می شود.
این محصول برای عرضه انواع محصولات نوشیدنی و همچنین مواد لبنی و بسیاری از مواد غذایی دیگر در هایپر مارکت ها و سوپر مارکت ها، رستوران، فروشگاه های پروتئینی، هتل ها  و فروشگاه های زنجیره ای  مورد استفاده قرار می گیرد.
شیشه های دو جداره و نشکن در تولید این محصول موجب شده است تا دیگر مشتریان نگرانی برای خطر شکستن و آسیب به شیشه های یخچال رو نداشته باشند.
عایق بندی یخچال سه درب فروشگاهی تزریق فوم پلی یورتان می باشد که باعث عدم اتلاف انرژی می شود.
پیشنهاد می کنیم برای خرید این محصول با قیمت ارزان تر از بازار به سایت شرکت های اینترنتی معتبر مراجعه کنید، زیرا خرید از سایت شرکت های اینترنتی معتبر به صورت مستقیم از تولید کننده می باشد و در خرید شما واسطه ای وجود ندارد.

 

تولید یخچال فروشگاهی مرغوب در ایران

یخچال ایستاده فروشگاهی

امروزه تولید کنندگان بسیاری در عرضه خرید و فروش عمده یخچال صنعتی با بهترین قیمت فعالیت می کنند و محصولات خود را با کیفیت قطعات مصرفی و قیمت های گوناگون در بازار به مشتریان عرضه می کنند.

پیشنهاد می کنیم در خرید این محصولات به برند تولید کننده توجه و دقت بسیاری داشته باید، زیرا در حال حاضر برخی از تولید کنندگان محصولات خود را با قیمت های بالا و کیفیت های پایین و ضعیف در اختیار متقاضیان قرار می دهند.
تولید یخچال فروشگاهی مرغوب در شرکت فریزان به همره گارانتی ۱۸ ماهه، ۳۰ ماهه، ۶۰ ماهه و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله انجام می شود،  همچنین شما می توانید برای بازدید از محصول خود به شرکت فریزان مراجعه کنید تا بتوانید به صورت حضوری از کیفیت محصولات و … مطلع شوید.

 

قیمت یخچال ایستاده دو درب

یخچال ایستاده فروشگاهی

 

یخچال ایستاده دو درب در فست فودی ها، رستوران ها، هایپر مارکت ها و سوپر مارکت ها استفاده می شود و شما می توانید ابعاد این محصول را با توجه به فضای فروشگاه خود سفارش دهید.
این محصول با طراحی زیبا و جذاب در شرکت فریزان تولید شده است، شما می توانید طبق سبک و نوع محل کار خود طرح دلخواه خود را سفارش دهید.
خریداران برای خریدی راحت و با اطمینان می توانند با کارشناسان فروش شرکت فریزان تماس حاصل نمایند و این محصولات را با کیفیت بالا و استاندارد از این شرکت خریداری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش