منوی دسته بندی

قیمت روز یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده فروشگاهی

 

قیمت روز یخچال ایستاده فروشگاهی به فاکتورهای متعددی وابسته است که تغییر هر کدام از آن ها باعث تاثیر در قیمت گزاری محصول می شود.
به همین دلیل نمی توان نرخ مشخصی را رای انواع مختلف یخچال ایستاده فروشگاهی تعیین کرد.
از عوامل موثر در قیمت یخچال های فروشگاهی می توان به روش تولید ، ابعاد یخچال صنعتی و نوع فروش آن اشاره کرد.
گفتنی است که فروشندگان معتبر این محصولات برودتی صنعتی برای کسب رضایت مشتریان خود در سایر نقاط ایران تلاش می کنند که با در نظر گرفتن درصد سود کمتر قیمت یخچال ایستاده فروشگاهی را در محدوده ای ارزان و ثابت نگاه دارند.

 

قیمت یخچال فروشگاهی در کارخانه تولید کننده

یخچال ایستاده فروشگاهی

قیمت یخچال فروشگاهی در کارخانه با توجه به معیار:

  • کیفیت قطعات و نوع ورق
  • ابعاد
  • آپشن ها

تعیین می شود.
با توجه به درجه بندی یخچال های صنعتی قیمت محصول به عنوان نمونه  با کمی تغییر در ضخامت ورق استیل در بدنه و یا گالوانیزه تغییر می کند.
بسیاری از مشتریان امروزه سعی می کنند تا یخچال ایستاده فروشگاهی خود را مستقیما از کارخانه خریداری کنند تا بدین صورت با حذف واسطه ها بتوانند محصولی ارزان تر بدست بیاورند.
کارخانه های تولیدی یخچال صنعتی در بسیاری از شهر های ایران وجود دارند که توانسته اند با کیفیت های مختلف محصولاتی با رنج قیمت های متفاوت تولید و به بازار فروش عرضه کنند.
اما بایستی به این مسئله اذعان داشت که در زمان خرید انواع یخچال صنعتی یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب باید کیفیت و نوع ساخت باشد و صرفا به خرید محصولی با قیمت ارزان تر متمرکز نشد.
چرا که با خرید یک یخچال ایستاده و یا یخچال خوابیده صنعتی با کیفیت و مرغوب مشتری می تواند با خیالی آسوده:

  • زمانی طولانی
  • بدون هزینه های جانبی و تعمیر
  • سرمایی یکنواخت و مناسب برای نگهداری مواد غذایی و مانع از فاسد شدن آن

از یخچال صنعتی استفاده نمود.

 

قیمت یخچال ایستاده فروشگاهی در استان بوشهر

یخچال ایستاده فروشگاهی

با توجه به نیاز یخچال ایستاده فروشگاهی در مدل های مختلف اعم از موتور سرخود و یا موتور مرکزی مشتریان زیادی در سایر نقاط ایران متقاضی خرید این محصولات برای فروشگاه خود می باشند.
با توجه به افزایش فروشگاه های مواد غذایی تولید کنندگان بسیاری هستند که توانسته اند با تنوع عالی و فوق العاده در مدل طراحی هایی شکیل و زیبا را به بازار عرضه می کنند.
استان های جنوبی از نقاطی هستند که تقاضا برای انواع یخچال فروشگاهی بسیار زیاد می باشد چرا که با توجه به اقلیم گرم این مناطق نیاز به این محصول بسیار دیده می شود.
استان بوشهر از مناطقی است که با توجه به افتتاح فروشگاه های مختلف در این شهر خرید انواع یخچال ایستاده فروشگاهی در ابعاد و مدل های مختلف روزانه از طریق مختلف انجام می شود.
شما می توانید با ارتباط برقرار کردن با تولید کننده و استعلام قیمت یخچال ایستاده فروشگاهی در شرکت فریزان بهترین و مدرن ترین مدل های این محصول را خریداری کنید.
نمایندگی های فروش یکی از بهترین مراکزی است که می توان با اعتماد به آن انواع یخچال های فروشگاهی و یا یخچال ویترینی را در ابعاد و مدل های مختلف مانند:

  • یخچال ایستاده دو متری
  • یخچال ایستاده ۱/۵ متری
  • یخچال ایستاده تک درب
  • یخچال ایستاده قصابی
  • یخچال ایستاده سوپرمارکت
  • یخچال ایستاده دو درب
  • یخچال صندوقی
  • فریزر ایستاده ۷۰ سانتی
  • یخچال مرغ فروشی
  • یخچال ایستاده فروشگاهی
  • فریزر ایستاده فروشگاهی

در صورت ابعاد و مدل در خواستی به صورت سفارشی ساخته و تهیه کرد.

 

قیمت یخچال ایستاده ۷۰ سانتی در بهترین کیفیت

یخچال ایستاده فروشگاهی

 

یکی از پر فروش ترین یخچال ایستاده تک درب در بازار یخچال ایستاده ۷۰ سانتی می باشد که نمونه های مختلف آن را در درجه کیفیت های متنوع موجود می باشد.
با توجه به نیاز های مختلف مشتریان در کیفیت های مختلف تولید کنندگانی هستند که نیاز این مشتریان را نیز پاسخ داده اند و با تولید یخچال ایستاده تک درب با استفاده از قطعات با درجه بندی ۲ و ۳ قیمت یخچال ایستاده ۷۰ سانتی ارزان تر و مناسب تر به فروش می رسانند.
اما قیمت یخچال ایستاده ۷۰ سانتی در بهترین کیفیت متعاقبا بالاتر می باشد و محصول دارای ضمانت و گارانتی تا ۳۰ ماهه به مشتریان عرضه می شود.
نمای زیبا و تولید به روز یخچال ایستاده فروشگاهی در میزان فروش و انتخاب مشتریان تاثیر بسزایی دارد.
شما می توانید برای کسب و کار خود متناسب با نوع کار و سلیقه بهترین یخچال صنعتی را در مدل هایی شیک در رنگ بندی هایی مختلف و استیکر های مختلف در بدنه از تصاویر متنوع و زیبا امروزه موجود می باشد تا مشتریان با آزادی عمل بیشتری بتوانند کالای خود را انتخاب کنند.

 

چگونگی فروش اینترنتی یخچال ویترینی یه سایر نقاط ایران

یخچال ایستاده فروشگاهی

با توجه به تقاضای مشتریان از سایر نقاط ایران اعم از شهر های دور و نزدیک فروش این محصول به طریق مختلفی انجام می شود.
یکی از بهترین گزینه های خرید یخچال ایستاده فروشگاهی در مدل های مختلف فروش اینترنتی می باشد.
بستر اینترنت امروزه بسیار کار کشا و آسان و سریع می باشد و می توان با کمی زمان در سایت ها بهترین تولید کننده را انتخاب و اقدام به ثبت سفارش خود کنید.
برای کسب اطلاع از قیمت یخچال سه درب فروشگاهی و یا قیمت یخچال فریزر بستنی در بهترین فروشگاه های تهران  در وب سایت های اینترنتی حتما با تنوع متفاوتی روبه رو می شوید که به راحتی نمی توان متوجه نوع ساخت و کیفیت محصول شد.
به همین منظور مراجعه به یک تولید کننده معتبر و با تجربه می تواند کمک شایانی به شما برای خرید یک محصول مرغوب و مناسب مانند قیمت یخچال ایستاده ۶۰ سانتی در فروش اینترنتی داشته باشد.
با توجه به سایت های فروشگاهی اعم از دیجی کالا و یا دیوار بهتر است که به تولید کننده یخچال ویترینی مراجعه کرده تا محصولی ارزان تر را بدست بیاورید.

 

دیگر محصولات برودتی تولیدی شرکت فریزان

یخچال ایستاده فروشگاهی

شرکت فریزان تولید کننده انواع یخچال صنعتی در ابعاد مختلف مانند:

شیر سرد کن
آب سرد کن استیل
فریزر صندوفی صنعتی
فریزر صندوقی خانگی درب بلوکی
فریزر صندوقی درب شیشه ای
یخچال فالوده بستنی
یخچال ایستاده فروشگاهی با موتور سر
و…
در ابعاد ، مدل ، کیفیت و قیمت های مختلف می باشد تا مشتری بتواند متناسب با فضای فروشگاه و میزان سرمایه خود راحت تر انتخاب و خریداری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش