منوی دسته بندی

قیمت یخچال قصابی آویزدار در مشهد

یخچال قصابی آویزدار

قیمت یخچال قصابی آویزدار در مشهد، به امتیازاتی همچون؛ قدرت موتور، ورق بدنه استیل یا گالوانیزه بودن و استفاده از لوله های مسی مرغوب برای سرمادهی بهتر یخچال قصابی آویز دار بستگی دارد. تولید کنندگان یخچال صنعتی در مشهد، توانسته‌اند نیاز بازار فروش یخچال قصابی صنعتی را در این کلان شهر برطرف نمایند.
این شرکت ها با رعایت استانداراد های کشوری، انواع یخچال ویترینی را به مشتریان خود عرضه می کنند.

 

یخچال قصابی آویزدار

 

تقسیم بندی یخچال های گوشت قصابی

وقتی تصمیم می گیرید در مغازه یا فروشگاه خود، اقدام به فروش گوشت نمایید، قطعا به یخچال قصابی احتیاج دارید. این یخچال ها از مهمترین ابزار های یک فروشگاه قصابی می باشند. یخچال های قصابی، کاربرد وسیعی در هایپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ دارند. این یخچال ها برای نگهداری انواع گوشت تولید می شوند. یخچال های قصابی ایستاده، به دو نوع دوطرف شیشه و پشت بسته تقسیم می شوند که در نوع انباری دار، سرمای ایجاد شده در این قسمت زیر صفر و در قسمت بالای یخچال که درب می خورد، دمای محصول بالای صفر خواهد بود.

یخچال های گوشت قصابی به دو گروه اصلی تقسیم بندی می شوند:

  • یخچال های قصابی ایستاده و افقی ویترینی قصابی
  • یخچال های قصابی پرده هوا و یخچال های جزیره

یخچال قصابی آویزدار

 

ابعاد یخچال قصابی مدل آویزدار

به هر فروشگاه یا مغازه قصابی مراجعه نمایید، خواهید دید گوشت به صورت آویزان و تکه های بزرگ به میله قصابی آویزدار، آویزان شده است. یخچال قصابی آویزدار، دارای میله قصابی است که از جنس استنلس استیل می باشد. این ابزار قصابی، به دلیل استیل بودن، ضد زنگ بوده و در طول مدت استفاده، هیچ صدمه ای نخواهد دید. با استفاده از این ابزار مهم، حرفه ای بودن کار قصابی شما توسط مشتری دیده می شود.
یخچال قصابی مدل آویزدار عمدتا دارای ۳ درب بوده و دارای ابعاد زیر می باشد:

  • ارتفاع ۲ متر
  • طول ۲متر
  • عرض ۵۰ سانت

یخچال قصابی آویزدار

 

کارخانه صنعتی تولید یخچال گوشت

کارخانه صنعتی تولید یخچال گوشت، در کشورمان به دنبال رضایت مشتریان از طریق تولید با کیفیت می باشد. حفظ سرما، از طریق عایق کاری پلی یورتان در بدنه و درب های محصول، باید به دقت انجام شود. لازم به ذکر است سلامت گوشت، برای مشتریان حائز اهمیت می باشد. کنترل درجه حرارت داخلی یخچال، به ترموستات که وظیفه خاموش و روشن شدن موتور را به عهده دارد، قرار داده شده است.
میزان باز و بسته کردن درب های یخچال قصابی آویزدار، نیز پر اهمیت است زیرا با باز گذاشتن بی مورد درب یخچال قصابی، تمام سرمای ایجاد شده از بین خواهد رفت.
نمایش گوشت در یخچال های قصابی، می تواند به مشتری حس خوبی انتقال دهد. یکی از این امتیازات، تازگی و سالم بودن گوشت است. یخچال های ویترینی قصابی، از جمله پر مصرف‌ترین محصولات صنعتی سرمایشی به شمار می آیند.

 

یخچال قصابی آویزدار

 

فروش یخچال قصابی آویزدار در تهران

آیا به دنبال خرید یخچال قصابی هستید که بتوانید در آن لاشه گوشت را آویزان نمایید؟ شرکت فریزان، با تولید انواع یخچال ویترینی اعم از یخچال قصابی آویزدار، توانسته رضایت مشتریان خود را بدست آورد. این یخچال ها درمرکز فروش یخچال صنعتی تهران، توسط شرکت فریزان عرضه می گردد.
از خصوصیات این محصول، استفاده از ورق بدنه استیل خش دار است. از این رو خریدار، نگران زنگ زدگی یخچال قصابی خریداری شده نخواهد بود. خریداران یخچال قصابی آویزدار، با در نظر گرفتن شرایط نابسامان بازار ارز، باید خرید خود را سریع تر انجام دهند. بعضی از قطعات یخچال، مانند موتورها، وارداتی هستند و قیمت آنها به شدت تغییر می کند.

 

یخچال قصابی آویزدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش